Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 ...Noen her som utviklet forhold etter en one night stand, evt er det håp om man kan utvikle et forhold selv om det begynte med one night stand??
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Skammer meg litt for å si det, men ja... Det begynte som en one night stand..
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 jepp! 7 år siden "one night stand" i august:) Når vi våknet dagen etter, var det bare pang.. Vi hadde til og med fleipa om det kvelden før.. at i morgen er vi bare flaue og vil dra hvert til vårt.. men neida.. Alt gikk veldig fort med oss.. flytta fort sammen og ble fort seriøst.. Angrer ikke et sekund! Weeeeeee! I`m in løøøøøøøøv!
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 Ja selfølgelig er det håp for et forhold, har selv hatt et par one nights stands som har utviklet seg til forhol etter hvert, men har lett for å gå dunken, si en ikke har peiling hvordan personen er egntlig dersom en ikke kjenner de i det hele tatt fra før... Men kan gå godt for det.. Min samboer å jeg venter nå barn etter 1,5 års forhold, å var vell egentlig ikke ment som noe mer enn one night stads fra min side den gang, men glad det utviklet seg til noe mer:)
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #6 Skrevet 10. juli 2008 kan vel si det var ett one night stand ja.. vi hadde skrevet litt mld i forkant bare.. også ble jeg med han på nachpiel.. også var det gjort. hehe nå 5 år senrer er vi gifr og har 2 barn=)
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #7 Skrevet 10. juli 2008 Jeg traff en fyr igår, han virket sjenert så jeg tok meg mot og spurte etter nummeret før han skulle gå fra der vi var, så spurte han meg og jeg ville være med å bade, men det hadde jeg ikke noe særlig lyst til siden klokken var litt over 1... så sendte jeg en melding senere og da sa han at han var på vei inn igjen, og var med en kompis som han ikke egentlig ville være med.. Men endte med at jeg traff ham gikk på nachspiel, og dro hjem til ham etterpå.. Vi snakket masse sammen, og det var en fin kjemi mellom oss, så ble det sex da, og vi bare lå og koste i sengen til klokken var 2 idag, så ville han ikke jeg skulle dra.. Så sa jeg, ja du har nummeret mitt, men han svart ja du har nummeret mitt! Og det kan ha virket som om han ville jeg skulle ta kontakt, så synes han det var urolig hyggelig at vi traff.. Han er så fin, og han virker så snill og god men sjenert! Så har ganske lyst å treffe ham igjen, men bør jeg vente med at han tar kontakt først eller ? Hvordan gå fram?
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #8 Skrevet 10. juli 2008 Men om dere skrev meldinger til hverandre i forveien så kjente dere vel hverandre litt vel?
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #9 Skrevet 10. juli 2008 Vi ble! ...eller rettere sagt en serie O-N-S over to år før vi endelig tok mot til oss og møttes i edru tilstand. Det var full klaff der og...Etter det tok det knapt et år så var vi gift:)
Eso Skrevet 10. juli 2008 #10 Skrevet 10. juli 2008 Vi begynte sånn! :-) Nå er det over 4 år siden, og vi er fortsatt sammen! Venter vårt første barn i desember! :-)
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #11 Skrevet 10. juli 2008 Har hatt to lange forhold. Et på 9 år og et på 3 år som jeg fortsatt er i. De begynnte begge med ONS. Han var jeg gift med og han døde. Så JA det kan bli kjærlighet ut av sånt!
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #13 Skrevet 10. juli 2008 Ja, og vi har vært sammen i 8 år nå og har barn.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #14 Skrevet 10. juli 2008 Jeg har visst en annen forståelse av begrepet "one night stand" enn dere andre her. Etter min forståelse er det ikke en "one night stand" hvis det blir et forhold ut av det. Det ligger jo i ordene: ONE night stand! Det å ligge med hverandre første gangen man treftes, er jo noe annet. Kan ikke kalle det en "one night stand" hvis man blir sammen etterpå!
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #15 Skrevet 10. juli 2008 Hva synes dere er best, om jeg vil ta steget videre.. han virket intressert i meg så hintet han kanskje om at jeg skulle ta kontakt igjen, men skal jeg vente på at han kontakter meg først ? eller kan jeg sende en melding samme dagen jeg har truffet ham ? //HI
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #16 Skrevet 10. juli 2008 Melding dagen etter er supert etter min mening. Og det funker!! Ingen som liker noen som spiller alt for vanskelige. Har du barn, skal du ha barn?
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #17 Skrevet 10. juli 2008 jeg har barn.. Jeg venter til i morgen da
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #18 Skrevet 10. juli 2008 Skriv et innlegg i morgen og fortell hvordan det gikk. Kjempe spennende. Lykke til. Husk å lag en avtale i smsen slik at ikke alt bare koker bort.
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #19 Skrevet 10. juli 2008 hihi....høres ut som et bra one-night stand..... alle mine tre lengre forhold har startet som one-night stand.....og de har faktisk vart en stund.....2 år, 10 år og snart 3 år......så det sier litt om hvor sinnsykt digg jeg er i senga siden de fleste går på og vil ha mere.....
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #20 Skrevet 10. juli 2008 Ja, god til å begynne med, men kjedelig i lengden... he he!
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #21 Skrevet 10. juli 2008 god og kjedelig er vel ikke forenelig......fantastisk og sinnsykt spennede i lengden er heller talende for mine bragder i halmen.....men ok....jeg tar de med storm.....
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #22 Skrevet 10. juli 2008 og det morsomste er at jeg møtte den første xen for noen dager siden og tok en kaffe....altså 15 år siden vi var sammen...og han har ennå ikke glemt meg.....så nå hagler det inn sms og han har allerede tatt klassikeren....ringt med på natta i fylla....og vet du hva.....han savna mitt åndelige og frekke samt sannferdige vesen.....og måtte selvsagt nevne at jeg var veeeeldig bra i senga.....
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #23 Skrevet 10. juli 2008 Jepp, han bare ble med meg hjem.Viste så vidt hva han het. Har vært sammen i 4 år nå,+ vi har ei lita jente.Men desverre er vi midt oppe i et samlivsbrudd://
Laybik Skrevet 10. juli 2008 #24 Skrevet 10. juli 2008 Tja... Jeg sov sammen med min kjære den natten vi ble kjent (nyttårsaften i fylla, hehe), men hadde ikke sex, det hadde vi først etter å ha kjent hverandre i ca tre uker...
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2008 #25 Skrevet 10. juli 2008 Haha - nyttårsaften i fylla - akkurat det samme som meg;) Han kjørte meg hjem utpå formiddagen/ettermiddagen dagen derpå. Jeg hadde ikke nr hans, strengt tatt tror jeg ikke jeg husket hva han het engang...*pinlig JA*, trodde ikke han hadde nr mitt heller, men utpå kvelden tikket det jaggumeg inn en mld gitt.. Vi ble aldri et par da, men utviklet seg slik at det ikke kan kalles en ONS hvertfall - og nå 4 år senere er vi fortsatt ikke sammen, men har ett herlig barn sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå