Gjest Sekretøsa Skrevet 25. juli 2008 #26 Skrevet 25. juli 2008 Jeg har en på ryggen, og en på ankelen. De gjorde møkkvondt begge to, MEN, det var verdt det.... ) Littformy: Jeg angrer på den jeg har på ryggen, den er skeiv, og kinategn (som jeg hadde fra før på leggen)*korttenkt* Men den er såpass stor at jeg ikek kan ta noe over den, før det blir ekstremt....
EnLitenPrins Skrevet 25. juli 2008 #27 Skrevet 25. juli 2008 Jeg angrer litt på den jeg har mellom skulderbladene En helt vanlig tribal..Men skal bygge den på Gleder meg ! Ellers angrer jeg pittelitt på den jeg har på ankelen...Det er pga den må farges oppigjen og det tør jeg ikke ;o)
hit og dit Skrevet 25. juli 2008 #28 Skrevet 25. juli 2008 Jo tynnere hud jo vondere -¨så undersida av håndleddet er nok vondt ja. Eg er ei skikkelig pyse og syntes det var dritvondt
Leirha Skrevet 25. juli 2008 #29 Skrevet 25. juli 2008 Det er ikke vondt..Men veldig irriterendes ømt, stikkende, hvis du skjønner, det slutter jo aldri å stikke
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 25. juli 2008 #30 Skrevet 25. juli 2008 For å være helt ærlig syns jeg det var grise vondt... Hehe:) Har på siden av halsen.. Det er ikke store greiene, tok ca 15 min. Og jeg har aldri banna og stønna så mye i hele mitt liv... hehe:) Når jeg var ferdig, sa jeg ikke fa... i hæl... om jeg skal gjøre dette en gang til.. Men har lyst på en til nå... hehe:)
ape Skrevet 25. juli 2008 #31 Skrevet 25. juli 2008 Jeg syns IKKE det er vondt å ta tattoo...Heller ikke på undersiden av armen. Kan ikke kalle det smerte, men det stikker litt.
Gjest Skrevet 25. juli 2008 #32 Skrevet 25. juli 2008 Jeg har på innsiden av håndleddet, og jeg syns det gjorde vondt. Men jeg har tydeligvis den laveste smerteterskelen her inne:)
melkekua™ Skrevet 25. juli 2008 #33 Skrevet 25. juli 2008 Jeg har kjent verre smerter for å si det sånn ;o) Og der hvor huden er tynnere kan det være litt vondere å ta tatovering.
miss_chica Skrevet 25. juli 2008 #34 Skrevet 25. juli 2008 jeg har nettopp tatoert rundt begge håndleddene, og det var ikke så ille. det føltes litt som en epilator synes jeg hehe at den nappa ut et og et hår hehe MEN, jeg spurte for en venninde, om man kunne kjøpe sånn bedøvelssalve de selger på apoteket og smøre på før man tok en tattoo og da sa han at ikke det skulle være noe problem. det lindrer hvertfall litt på smerten =) bare hør med det stedet du skal ta tattooen før du gjør det =)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 25. juli 2008 #35 Skrevet 25. juli 2008 Når jeg satt der og kneip igjen handa, tenkte jeg: Ikke igjen..!! 2dg etterpå bestemte jeg meg for å ta en annen tattoo senere. Jeg har ikke kommet så langt, men jeg skal gjøre det. Hu som tok tattoen på meg sa at det gjør vondt å ta ved bein og lign. Jeg tok tattoen på venstre skulderblad, jævli vondt. Men... Jeg skal gjøre det igjen... ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå