Gjest Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Gjør det veeeldig vondt? Eller bare sånn VONDT! Noen som har på undersiden av håndleddet? Er det i så fall vondere? Jeg har bestemt meg, vil ha tatovering, og helst på undersiden av håndleddet med en skikkelig pingle!
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Det er ikke vondt. Det stikker/svir litt. Vet ikke om det er vondere på håndleddet, men det tor jeg ikke.
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 Er det sånn irriterende bare? Sånn at du bare har lyst å klø der? Jeg er skikkelig nysjerrig på hvordan smerten er, ingenting å sammeligne det med?
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 Neida, stikker og svir litt ja...Har på undersida av håndleddet og i korsryggen:)
Korse76♥ Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 Det er ikke mer vondt på håndleddet, det er irriterende vondt ikke vondtevondt... Og absolutt verd det :-)
mamma-ylle og snurpen! Skrevet 10. juli 2008 #6 Skrevet 10. juli 2008 jeg har også på håndleddet, i nakken og nedover siden (fra ca bh til truse) og jeg syns absolut ikke håndleddet var noe vondt. jeg er litt pysete jeg også, men jeg blei litt sånn "oi! ikke værre? ;)" også irriterte jeg meg fælt over at ikke jeg kjøpte med en baguette, så det var nok ikke så vondt
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #7 Skrevet 10. juli 2008 Og du tror jeg overlever? Er ikke snakk om noen store greier, liksom:P Kom til å tenke på det her hinn dagen, og nå mener jeg at jeg har bestemt meg! Kjæresten sa vi kunne dra ned i dag, siden vi har barenfri! Har lyst, men så har jeg ikke lyst likevel:P
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #8 Skrevet 10. juli 2008 det er en smerte som absolutt er levbar har snart hele ryggen og div andre steder, skal igang med full sleeve på ene armen og gleder meg alt men om du kan så prøv å ikke ta noen tatovering før mensen, da er huden veldig sensitiv så da kan det gjøre litt mer vondt, gjorde ivertfall det på meg
Felix&Lurifax Skrevet 10. juli 2008 #9 Skrevet 10. juli 2008 Har man født så kan man tåle alt, mener nå jeg...
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #10 Skrevet 10. juli 2008 Hehe, ikke når jeg ble helt dopa ned på sykehuset å klarte å sove meg gjennom hele greien!
MissBenz Skrevet 10. juli 2008 #11 Skrevet 10. juli 2008 Det kjennes ut som at en skjærer i huden med en kniv. Ikke vondt nei, men kjennes sånn ut
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #12 Skrevet 10. juli 2008 Æj! Det høres jo ikke deilig ut hvertfall=/ Er SÅÅÅ usikker:S
lille_Harepus Skrevet 10. juli 2008 #13 Skrevet 10. juli 2008 Jeg har en stjerne på undersiden av håndledet. Det gjorde ikke VELDIG vondt. Men ja, det gjorde litt vondt. Det var faktisk værre å gruer seg før timen enn selve tattoveringen. Ble lettet når han begynte, begynte å le og sa "Dette var ikke så gale"
lille_Harepus Skrevet 10. juli 2008 #14 Skrevet 10. juli 2008 viss du kniper deg selv i huden der med neglene er det ca sånn det føles.
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #15 Skrevet 10. juli 2008 Jeg har en halvstor en på triseps muskelen ( øverst på overarma), var ikke vondt i det hele tatt. Var litt kjilende rar følelse...ble nummen etter kort tid og fikk en litt herlig følelse i kroppen pga endorfinene....lyst på fler, men han sjøl nekter meg..hehe
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #16 Skrevet 10. juli 2008 Oki, takk for svar! Jeg har bestemt meg for at jeg SKAL ha en, og det fort! Kan tåle litt smerte for noe jeg har livet ut=) Tenkte å ha navnet til sønnen min, det er 4 enkle bokstaver, men er det teit å ikke ha fødselsdatoen også? Da blir det jo bare ett guttenavn, men.. Funker det?
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 10. juli 2008 #17 Skrevet 10. juli 2008 Ser at du er født i 1990. Husk at dersom du enda ikke er fylt 18, må man ha godkjennelse fra foreldrene- uansett hvor etablert man er... =P Uansett, jeg har en tatovering på skulderen, og det gjorde ikke noe vondt! Gikk helt fint, og nå skal jeg snart tilbake og fylle på farge, den har falmet litt...
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #18 Skrevet 10. juli 2008 Jeg er født i januar så den biten er helt grei;) Nå har jeg sitter her å knepet meg på undersiden av håndleddet alt jeg kan! Og visst det ikke er værre enn det klarer jeg det nok;)
Den drygaste Skrevet 10. juli 2008 #19 Skrevet 10. juli 2008 jeg syns det minnet om å bli klødd litt hardt. og holdt de på for lenge på ett sted ble det som om noen klødde litt for hardt. men ikke noe vondt. tar lett igjen jeg. eneste er at den tiden man må ligge der er utrolig lang... men så var min ganske detaljert og stor så det tok nesten 3 timer.
EnLitenPrins Skrevet 10. juli 2008 #20 Skrevet 10. juli 2008 Jeg har 3 stk, en ned på anklen, en mellom skulderbladene og en i nakken... Den mellom skulderbladene og i nakken var ikke vond i det hele tatt...Føltest ut som noen klødde meg der Den ned på anklen var ett helvette uten like...
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #21 Skrevet 10. juli 2008 Takk for at du er ærlig hvertfall:) Men er det sånn at man ikke kan bade eller sole det område man har fått tatovering?
smurfelise Skrevet 10. juli 2008 #22 Skrevet 10. juli 2008 Jepp, man må dekke den til i allefall den første tiden. Jeg har på overarmen og en ganske stor rett under kneet. var absolutt tålbår smerte ble mere numment etter kort tid og da kjente jeg ikke smerte- bare prikking Lykke til
littformy Skrevet 25. juli 2008 #23 Skrevet 25. juli 2008 har du noen gang angret på dine tatoveringer????? hva har du slags motiv
littformy Skrevet 25. juli 2008 #24 Skrevet 25. juli 2008 Jeg fikk min første tatovering nå i juli, og allerede nå angrer jeg skikkelig. angeren har nesten gått over til å bli angst og depresjon ( noen som har? har hatt det lignende?????
Mammapudding Skrevet 25. juli 2008 #25 Skrevet 25. juli 2008 Jeg besvimer når jeg må få sprøyte...men jeg har 4 tatoveringer..og svimte ikke av da jeg tok de:) Det stikker og svir, og det er jo vondt..men ikke så vondt at jeg ville gråte i alle fall:) Har en oppå håndleddet og en under..og den under var nok hakket mer vond enn den oppå, men ikke så mye egentlig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå