Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 8. juli 2008 #53 Skrevet 8. juli 2008 -2 dager her.. leeeeii... Sitter med smårier, slimproppen er gått og jeg er veeeldig klar for fødsel..
('',)idabje87-Fødeklar('',) Skrevet 8. juli 2008 #54 Skrevet 8. juli 2008 38 dager igjen... å det begynner å bli veldig slitsom allerede... hmmm...
Småfolk Skrevet 8. juli 2008 #55 Skrevet 8. juli 2008 UL-termin er i morgen!!! Men jeg begynner å tro at mensterminen er mer korrekt. Den er den 13. Legen mente det var den 15, så vi får se... :-)
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 8. juli 2008 #57 Skrevet 8. juli 2008 Du har termin dagen før meg du Jeg har 18 dager igjen!
mirakel i magen*har født* Skrevet 8. juli 2008 #59 Skrevet 8. juli 2008 28 dager igjen på meg. Er ganske lei nå ja....
AccidentalMum Skrevet 8. juli 2008 #64 Skrevet 8. juli 2008 3 dager. Men tror ikke han har det travelt. Det har for øvrig ikke jeg heller:)
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 8. juli 2008 #71 Skrevet 8. juli 2008 9 dager att :+) husker eg hatet disse trådene når eg hadde 172 dager igjen ,, hihi liker de besdre no;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå