Gå til innhold

HVOR MANGE DAGER IGJEN TIRSDAG 08.07.08???

Anbefalte innlegg

Skrevet

9 dager igjen!

Og fryder meg over at alle vondtene som var der i går, bekken, skambeinet etc, er MYE bedre i dag! I dag kan jeg jo gå! Det gikk ikke så bra i går, gitt.. Tenkte det skulle være sånn til fødsel nå, men slik ble det ikke!

9 dager er utrolig lite!! (Men, i familien min driver folk og føder 16 dager over termin, så det kan jo godt være en liten måned igjen... Da tenker jeg at jeg kommer til å bli en smule utålmodig..)

Videoannonse
Annonse
Gjest mooby21.juli:)*FØDEKLAR;)*
Skrevet

13 dager igjen,5 til mens termin, og maks 20 dager. Er glad vi slipper å gå mer enn en uke over termin på st.olavs.

Skrevet

-1 dag, og det tar allerede på humøret :( Å hvordan skal dette gå....

Skrevet

25 dager igjen til ul termin, 20 til menstermin.... Magen har synke litt litt ned og jeg sliter ikke like mye med pust og mat - og bekkenløsningen er også litt bedre nå. puh - en stor lettelse! I dag skal jeg begynne å gjøre litt klart til den nye.... er lovlig sent ute synes jeg :)

Skrevet

1 dag igjen:)

Skrevet

31 dager :-)

Skrevet

28 dager :D

Skrevet

47 dager igjen. Snart kan jeg kalle meg høygravid;o)

Skrevet

49 dager igjen.:)

Skrevet

59 dager og tiden fyker av sted:)

Skrevet

7 dager igjen i dag til igangsetting!

Gleder meg og gruer meg samtidig!!!

Skrevet

26 dager igjen..Jeg rykker stadig fremover i køen ser jeg!!!!

Skrevet

23 - bare noen dager igjen så er jeg nede på 1tallet=)

Skrevet

11 dager igjen til termin. Han kunne godt ha kommet i dag, for vi har bryllupsdag. Hadde blitt en grei bryllupsdag å huske for gubben, mener jeg.... :-) Nei, han kommer vel når det passer han...

Skrevet

63 dager igjen. Synes tiden flyr av sted..... Men 63 dager høres ganske lenge ut.... hehe. Synes det høres bedre ut med 9 uker. Gleder meg masse til å bli kjent med lillegullet inni magen.

Skrevet

31 dager til termin 08.08.08 :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...