Gjest Skrevet 8. juli 2008 #26 Skrevet 8. juli 2008 9 dager igjen! Og fryder meg over at alle vondtene som var der i går, bekken, skambeinet etc, er MYE bedre i dag! I dag kan jeg jo gå! Det gikk ikke så bra i går, gitt.. Tenkte det skulle være sånn til fødsel nå, men slik ble det ikke! 9 dager er utrolig lite!! (Men, i familien min driver folk og føder 16 dager over termin, så det kan jo godt være en liten måned igjen... Da tenker jeg at jeg kommer til å bli en smule utålmodig..)
Gjest mooby21.juli:)*FØDEKLAR;)* Skrevet 8. juli 2008 #29 Skrevet 8. juli 2008 13 dager igjen,5 til mens termin, og maks 20 dager. Er glad vi slipper å gå mer enn en uke over termin på st.olavs.
*kuligjen* Skrevet 8. juli 2008 #31 Skrevet 8. juli 2008 -1 dag, og det tar allerede på humøret Å hvordan skal dette gå....
Lille Lu Skrevet 8. juli 2008 #32 Skrevet 8. juli 2008 25 dager igjen til ul termin, 20 til menstermin.... Magen har synke litt litt ned og jeg sliter ikke like mye med pust og mat - og bekkenløsningen er også litt bedre nå. puh - en stor lettelse! I dag skal jeg begynne å gjøre litt klart til den nye.... er lovlig sent ute synes jeg
C@milla *EMIL* Skrevet 8. juli 2008 #38 Skrevet 8. juli 2008 47 dager igjen. Snart kan jeg kalle meg høygravid;o)
Glad-mamma:) Skrevet 8. juli 2008 #44 Skrevet 8. juli 2008 7 dager igjen i dag til igangsetting! Gleder meg og gruer meg samtidig!!!
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 8. juli 2008 #46 Skrevet 8. juli 2008 26 dager igjen..Jeg rykker stadig fremover i køen ser jeg!!!!
Chris&Alex♂♂ Skrevet 8. juli 2008 #47 Skrevet 8. juli 2008 23 - bare noen dager igjen så er jeg nede på 1tallet=)
Ella78 m/ A&M Skrevet 8. juli 2008 #48 Skrevet 8. juli 2008 11 dager igjen til termin. Han kunne godt ha kommet i dag, for vi har bryllupsdag. Hadde blitt en grei bryllupsdag å huske for gubben, mener jeg.... :-) Nei, han kommer vel når det passer han...
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #49 Skrevet 8. juli 2008 63 dager igjen. Synes tiden flyr av sted..... Men 63 dager høres ganske lenge ut.... hehe. Synes det høres bedre ut med 9 uker. Gleder meg masse til å bli kjent med lillegullet inni magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå