Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ringer hvis jeg lurer på noe - og omvendt.

Er han eller jeg opptatt legger vi på, og ringer tilbake senere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi sender mange sms'er til hverandre.. Om daglige ting og romantiske meldinger.. Er veldig koselig..Ringer hvis det er noe helt spesielt..

Skrevet

Jeg syns ikke det er harry med msn. Er han pålogget på msn så viser han jo at han er tilgjengelig.

Skrevet

Ser ikke forskjellen jeg da. Hvis en av oss er opptatt da den andre ringer så tar vi bare ikke tlf.

Skrevet

Greit det.

Men litt letter å overse en melding på msn enn en telefon som kimer. Er han tilgjengelig på msn så er det ingen andre som merker at han er på man heller. Andre får gjerne med seg telefonsamtaler?

Skrevet

Niks, sender melding. Vi ringte mer før, men nå har han så masse ansvar og mye å tenke på at det meste kan vente til kvelden.

Hvis man har mye ansvar i jobben, så trenger man ikke telefoner hjemmefra i tide og utide i tillegg til alt annet.

På lærerrommet har vi mobilforbud, og det er deilig :)

Skrevet

Jeg har eget kontor og han sitter også ofte alene. Sjeldent han ringer eller tar tlf om det er mange andre der. Min tlf ligger alltid på kontoret mitt, så om jeg er opptatt med andre ting så hører jeg jo ikke at den ringer :o)

Skrevet

uff, altfor ofte til tider..middag, kyss, kos, spørsmål, kjeder, trøst, trenger hjelp, klager, morsomt som har skjedd..å hjelpes dette hørtes ikke spesielt glupt ut..gale gale kvinnfolk!!

Men å som jeg elsker:-D

(m¨å vel legge til at han ringer og............)

Skrevet

Jeg er på jobb, han er hjemme. Jeg ringer til han om det er noe, han sender meld til meg om det er noe.

Eller så sender vi e-poster til hverandre. Synes det er helt fantastaisk herlig å få en kjærlighetserklæring på mailen inniblant alle de andre småkjedelige jobbmailene :) Litt krydder i hverdagen

Når han er på jobb sender jeg medl og han ringer om han har tid. Dette fordi de ikke bruker mob på jobben.

Men ser ikke helt problemet med å ringe til hverandre dersom ingen har en jobb der det "forstyrrer" jobben. Det er mye som skal organiseres iløpet av en dag, og greit å ta det der og da, ikke vente til man kommer hjem. da skal vi bare kose oss sammen med lille tulla

Skrevet

Ja, jeg maser sier han, he he.

Spør om alt fra middag til hvem som skal hente gullet, til at det er lenge siden jeg har fått blomster osv.

Skrevet

HI - handler dette kanskje mer om ditt eget forhold til din egen mann og at du irriterte deg over at han ringte deg så ofte på jobb? Hores slik ut. Hores ut som du nå prover og bevise poenget ditt med og ikke ringe han på jobb og behovet til og fortelle alle andre hvor 'harry' du synes dette er.

Ha-ha, har du ingen andre og irritere på en gråværs dag? Synes du er litt 'harry' jeg som skriver et slikt innlegg.

Jeg ringer også min mann hver dag. Og han ringer meg. SMS bruker vi ofte også. Vi har også en veldig travel morgen her i huset med 3 barn og en mann som jobber mye kveldsvakter, så det blir liten eller ingen tid til og utveksle ord. Om det er avtaler og viktige detaler eller bare for og hore hvordan det går med hverdandre så ringer/sms'er vi hver dag. Kortfattet selvsagt, men absolutt hver dag. Hvis ikke ville vi ikke vite hva som foregikk i det hele tatt!

Vi har det veldig flott på denne måten. Alsri noen som klager.

Skrevet

ringer mobilen hans så sjekker han den når han har puse er det veldig viktig som når jeg måtte reise en tur på sykehuset for sjekk og han måtte komme pga jentungen, så ringer jeg han på jobbens telefon.

Skrevet

Det er faktisk ganske sjelden at jeg ringer han på jobben, men vi sender stort sett en drøss med meldinger hver dag da:)

Skrevet

Veldig sjelden.

Har litt kontakt på sms og msn da :o)

Skrevet

Jeg ringer ofte....

Men så er han på jobb i 2 uker også da! ;)

Skrevet

Siden han har den jobben han har så sender jeg melding om det passer at jeg ringer. Det går mest i meldinger.

Skrevet

Bare hvis det oppstår noe akutt!! I slike tilfeller bruker vi private mobiltelefoner og betaler selv! Jeg synes ikke noe om å stjele tellerskritt fra arbeidsgiver - i tillegg til arbeidstimene våre!

Det er kanskje bare ett minutt her og ett minutt der - men i løpet av året blir det mange penger - særlig hvis alle ansatte gjør det...

Skrevet

Ringer om det er noe viktig.

Er det bare pjatt jeg har lyst til å dele , sender jeg melding :) Har han tid,ringer han meg opp da :)

Skrevet

Sender han en melding om det er noe :) får jeg ikke svar og det er noe viktig så ringer jeg..

Skrevet

han er lærer så det ville i grunn vært en dårlig idee.

Skrevet

Tja, det er vel som regel han som ringer meg, men bare hvis jeg er hjemme, ikke når jeg er på jobb. Går mest i sms.

Skrevet

Hvem har saft at det dreier seg om arb.givers tlf? Vi bruker mobil..

Skrevet

Jeg ringer stadig vekk :P Ikke hver dag men nesten om det er noe jeg skal fortelle eller lurer på.. Han blir litt irritert innimellom da som det blir 3 ganger på en dag osv men jeg får lov å ringe om jeg vil iallefall ;)

Skrevet

ringer forresten til hans mobil da og det forstyrrer ingen andre. Han er bilmekaniker så det er nok bråk på jobben der fra før av ;)

Skrevet

Jeg sender mld med mannen om han er på jobb. Han kan ikke ha lyden på, eller ta den. Så da sender jeg mld, og han svarer når han kan. Han jobber bare natt, så det er jo bare for å skravle som oftes jeg sender mld.

Han ringer og sender meg mld på jobb, jeg svarer når jeg kan. Men nå har han funnet ut at jeg svarer på jobb tlf, så da har han begynte å snik ringe på den istede.... han og ungene kommer innom jobb støtt og stadig også, det er bare hyggelig. (jobber to min unna så)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...