Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det helt tabu? Jeg ringer ikke hver dag..... tror jeg, men det hender jo at jeg lurer på noe hehehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ringer om henting i bhg, eller dersom det er noe annet som absolutt ikke kan vente. Han er opptatt når han er på jobb, kan ikke bare løpe til tlf i hytt og pine.

Skrevet

Jeg ringer. Han har eget kontor, så ingen andre blir forstyrret.

Skrevet

Jeg ringer uansett hvis det er noe jeg:-) Men han bruker bare mobil da, så da tenker jeg at hvis jeg forstyrrer så får han bare la vær og ta den og heller ringe meg opp når det passer;-)

Skrevet

Ringer hvis det er noe spes ja. Ringer aldri bare for å skravle.

Skrevet

Ja, stadig vekk. Som regel mest om beskjeder om middag og bhghenting, eller hvis nøklene mine er vekk (vi har bare en fungerende bilnøkkel til stasjonsvogna) eller jeg ikke finner bankkalkulatoren (felles nettbank). Ringer ikke for å snakke søtmons eller fortelle om været ;o) Men nå er jobbnr hans det samme som mobilnr privat, så hadde kanskje vært annerledes om de hadde "fellestelefon" på jobb. DA skulle det brått vært veldig mye viktigere...

Skrevet

Vi ringer hverandre ca 10-20 ganger...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Men så er han borte fra fredag morgen til i dag ettermiddag... ;p

Er han bare borte noen timer så er det ikke alltid vi ringes, =)

Skrevet

Ja, dersom det er noe. ellers sitter vi endel på msn med hverandre innimellom, om ikke annet så for å sende hjerter og susser til hverandre, hehe... Vi er litt fjollete sånn ;-)

Skrevet

Ringes stadig vekk ja;) Han har endel pauser, hehe :D

Skrevet

Han er i Ungarn i fire veker, og heime på jobb i fire veker. Dersom eg skal snakke med han dei fire vekene han er heime så må eg enten ringe på jobben eller når han sover, for han har 12-18 timers dag i dei periodane.

Gjest Sauen og dingsen
Skrevet

Ringer ham i lunsjen, jeg=)

Skrevet

Er det noe jeg vil han så ringer jeg. Har jeg en lei dag og bare trenger og høre stemmen hans, så ringer jeg. Når jeg drar fra jobb så ringer jeg for å høre når han kommer hjem og om han har noen ønsker for middagen eller kvelden. Han jobber lange dager og å følge med på klokka er et fremmedord for han. Derfor må jeg ringe når jeg drar hjem.

 

MEN jeg ringer ikke for å ha en lengre samtale med han.

Skrevet

Ringer hvis det er noe, ikke bare for å prate. Ringer han på mobilen, så han tar den om han kan. Jobber alene som snekker, så forstyrrer ingen sjefer ol.

Skrevet

Jeg syns faktisk det er ganske harry å ringe til mennene når de er på jobb. Greit når det er noe viktig.

Men det meste må vel kunne snakkes om før og etter jobb. Dårlig planlegging viss ikke?

Men så er min opptatt på jobb da. Er ikke andres menn det? Han har heller ikke mobil tilgjengelig.

 

Jeg har ringt han 2 ganger. Ene gangen da jeg fødselen begynte med nummer 2. Andre gangen husker jeg ikke hva det var men det var viktig!!

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2
Skrevet

Ja, vi snakkes stadig når vi er på jobb.

 

I dag ringte han meg for å høre hvordan formen min er i dag. Jeg har skikkelig vondt i halsen og han ville høre hvordan det gikk med meg... ;p skikkelig søt!

Skrevet

Jepp! Harry! Selv hadde jeg blitt sprø og flau om mannen min hadde ringt flere ganger daglig når jeg var på jobb.

Pausene mine ville jeg og hatt i fred med mine arbeidskolleger. Vi snakker sammen når vi er hjemme:-)

Skrevet

hhehehehe ja harry er vel ikke akkurat ordet nd:)

Skrevet

Er det noe viktig så ringer jeg.

 

Ellers chatter jeg med han.

Skrevet

Jepp....hvis ikke han ringer først hvertfall, han ringer hver dag og flere ganger for dagen helst..hehe

 

Passer fint i forhodl til at han sitter i en tralier og har plenty tid å skravle på...pluss at han elsker å skravle...hehehe....

 

 

Skrevet

Hehe... Vi er nok forskjellige. Jeg ringer ham veldig sjeldent på jobb, men han ringer vel kanskje meg desto oftere. Vi har begge jobber hvor det ikke er noe problem å ta en privat telefon. Men harry, det synes jeg absolutt ikke at det er. Nå har vi ganske travle morninger da (sover så lenge som mulig alle tre, blir vel slik med alle fire til vinteren også), så dermed så skjer det fort at vi avtaler handling, henting i bhg o.l. på tlf i løpet av dagen. Er ikke noe harry over det synes jeg.

Skrevet

Forøvrig skjer det like gjerne over via epost eller msn også.

Skrevet

ja, opp til flere ganger...og han ringer meg :-)) er så koselig atte...

Skrevet

Jo jeg syns det er harry.

Min mann ringte nesten daglig til meg på jobb og. Det var flaut og irriterende når han gjerne ringte å spurte om middag mens jeg stod mitt i frisørsalongen med kunder og kolleger rundt.

Men det er ikke akkurat mulig å føre en privat samtale heller der da.

 

Men syns mennene deres det bare er kozzelig å bli avbrøt på jobb 5-20 ganger iløpet av dagen av dama?

Skrevet

Ikke nødvendigvis koselig med så mange z'er i. Men faktisk så er det av og til en nødvendighet at vi snakkes i løpet av dagen. Vi ringes ikke for å kosesnakke, men for å gi beskjeder, avtale div ting osv. Men vi har msn, og kan fint sende hverandre hjerter eller roser på den :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...