Gjest Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Eller er det helt tabu? Jeg ringer ikke hver dag..... tror jeg, men det hender jo at jeg lurer på noe hehehe
*dum&deiLig*™ Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Ringer om henting i bhg, eller dersom det er noe annet som absolutt ikke kan vente. Han er opptatt når han er på jobb, kan ikke bare løpe til tlf i hytt og pine.
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Jeg ringer. Han har eget kontor, så ingen andre blir forstyrret.
Skravlemamman Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Jeg ringer uansett hvis det er noe jeg:-) Men han bruker bare mobil da, så da tenker jeg at hvis jeg forstyrrer så får han bare la vær og ta den og heller ringe meg opp når det passer;-)
~sjiraff~ Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 Ringer hvis det er noe spes ja. Ringer aldri bare for å skravle.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. juli 2008 #6 Skrevet 7. juli 2008 Ja, stadig vekk. Som regel mest om beskjeder om middag og bhghenting, eller hvis nøklene mine er vekk (vi har bare en fungerende bilnøkkel til stasjonsvogna) eller jeg ikke finner bankkalkulatoren (felles nettbank). Ringer ikke for å snakke søtmons eller fortelle om været ;o) Men nå er jobbnr hans det samme som mobilnr privat, så hadde kanskje vært annerledes om de hadde "fellestelefon" på jobb. DA skulle det brått vært veldig mye viktigere...
Bring_it_on!!:)) Skrevet 7. juli 2008 #7 Skrevet 7. juli 2008 Vi ringer hverandre ca 10-20 ganger... Men så er han borte fra fredag morgen til i dag ettermiddag... ;p Er han bare borte noen timer så er det ikke alltid vi ringes, =)
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #8 Skrevet 7. juli 2008 Ja, dersom det er noe. ellers sitter vi endel på msn med hverandre innimellom, om ikke annet så for å sende hjerter og susser til hverandre, hehe... Vi er litt fjollete sånn ;-)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 7. juli 2008 #9 Skrevet 7. juli 2008 Ringes stadig vekk ja;) Han har endel pauser, hehe
hit og dit Skrevet 7. juli 2008 #10 Skrevet 7. juli 2008 Han er i Ungarn i fire veker, og heime på jobb i fire veker. Dersom eg skal snakke med han dei fire vekene han er heime så må eg enten ringe på jobben eller når han sover, for han har 12-18 timers dag i dei periodane.
Mockanin Skrevet 7. juli 2008 #12 Skrevet 7. juli 2008 Er det noe jeg vil han så ringer jeg. Har jeg en lei dag og bare trenger og høre stemmen hans, så ringer jeg. Når jeg drar fra jobb så ringer jeg for å høre når han kommer hjem og om han har noen ønsker for middagen eller kvelden. Han jobber lange dager og å følge med på klokka er et fremmedord for han. Derfor må jeg ringe når jeg drar hjem. MEN jeg ringer ikke for å ha en lengre samtale med han.
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #13 Skrevet 7. juli 2008 Ringer hvis det er noe, ikke bare for å prate. Ringer han på mobilen, så han tar den om han kan. Jobber alene som snekker, så forstyrrer ingen sjefer ol.
NoDoubt Skrevet 7. juli 2008 #14 Skrevet 7. juli 2008 Jeg syns faktisk det er ganske harry å ringe til mennene når de er på jobb. Greit når det er noe viktig. Men det meste må vel kunne snakkes om før og etter jobb. Dårlig planlegging viss ikke? Men så er min opptatt på jobb da. Er ikke andres menn det? Han har heller ikke mobil tilgjengelig. Jeg har ringt han 2 ganger. Ene gangen da jeg fødselen begynte med nummer 2. Andre gangen husker jeg ikke hva det var men det var viktig!!
Gjest Lesehesten stolt mamma til 2 Skrevet 7. juli 2008 #16 Skrevet 7. juli 2008 Ja, vi snakkes stadig når vi er på jobb. I dag ringte han meg for å høre hvordan formen min er i dag. Jeg har skikkelig vondt i halsen og han ville høre hvordan det gikk med meg... ;p skikkelig søt!
NoDoubt Skrevet 7. juli 2008 #17 Skrevet 7. juli 2008 Jepp! Harry! Selv hadde jeg blitt sprø og flau om mannen min hadde ringt flere ganger daglig når jeg var på jobb. Pausene mine ville jeg og hatt i fred med mine arbeidskolleger. Vi snakker sammen når vi er hjemme:-)
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #18 Skrevet 7. juli 2008 hhehehehe ja harry er vel ikke akkurat ordet nd:)
♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 7. juli 2008 #19 Skrevet 7. juli 2008 Er det noe viktig så ringer jeg. Ellers chatter jeg med han.
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #20 Skrevet 7. juli 2008 Jepp....hvis ikke han ringer først hvertfall, han ringer hver dag og flere ganger for dagen helst..hehe Passer fint i forhodl til at han sitter i en tralier og har plenty tid å skravle på...pluss at han elsker å skravle...hehehe....
~sjiraff~ Skrevet 7. juli 2008 #21 Skrevet 7. juli 2008 Hehe... Vi er nok forskjellige. Jeg ringer ham veldig sjeldent på jobb, men han ringer vel kanskje meg desto oftere. Vi har begge jobber hvor det ikke er noe problem å ta en privat telefon. Men harry, det synes jeg absolutt ikke at det er. Nå har vi ganske travle morninger da (sover så lenge som mulig alle tre, blir vel slik med alle fire til vinteren også), så dermed så skjer det fort at vi avtaler handling, henting i bhg o.l. på tlf i løpet av dagen. Er ikke noe harry over det synes jeg.
~sjiraff~ Skrevet 7. juli 2008 #22 Skrevet 7. juli 2008 Forøvrig skjer det like gjerne over via epost eller msn også.
* 5 om dagen * Skrevet 7. juli 2008 #23 Skrevet 7. juli 2008 ja, opp til flere ganger...og han ringer meg :-)) er så koselig atte...
NoDoubt Skrevet 7. juli 2008 #24 Skrevet 7. juli 2008 Jo jeg syns det er harry. Min mann ringte nesten daglig til meg på jobb og. Det var flaut og irriterende når han gjerne ringte å spurte om middag mens jeg stod mitt i frisørsalongen med kunder og kolleger rundt. Men det er ikke akkurat mulig å føre en privat samtale heller der da. Men syns mennene deres det bare er kozzelig å bli avbrøt på jobb 5-20 ganger iløpet av dagen av dama?
~sjiraff~ Skrevet 7. juli 2008 #25 Skrevet 7. juli 2008 Ikke nødvendigvis koselig med så mange z'er i. Men faktisk så er det av og til en nødvendighet at vi snakkes i løpet av dagen. Vi ringes ikke for å kosesnakke, men for å gi beskjeder, avtale div ting osv. Men vi har msn, og kan fint sende hverandre hjerter eller roser på den )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå