bikkemor Skrevet 9. juli 2008 #26 Skrevet 9. juli 2008 Hei:) Må innom å snoke selv om babyen min ikke er i magen lengre... Onkel ligger nederst i kaibakken,inngang nedom inngangen til storkaia. Skulle gjerne vært med dere i morra,men vi får besøk så jeg rekker det nok ikke. Men kos dere!!
*En rosa og en blå* Skrevet 9. juli 2008 #27 Skrevet 9. juli 2008 Onkel er en cafè som ligger nederst i Kaibakken, man ser den like nedenfor ene inngangen til Storkaia kjøpesenter. Onkel og vennene hans, heter den vel. Utfra det som jeg vet så kommer jeg, T-mor, Høstbaby*08*, Wirena, Cath og evt. dere to!
*En rosa og en blå* Skrevet 9. juli 2008 #28 Skrevet 9. juli 2008 Hehe, bikkemor - du klarer ikke å holde deg unna BIM? ;-) Snakkes Nå sier jeg god natt!
MoccaMocca Skrevet 10. juli 2008 #30 Skrevet 10. juli 2008 Det blir ei lita prinsesse (",) Var uke 26 akkurat. Har fått hørt at det er best å ta 3D mellom uke 25 og 30, for da er fosterets størrelse ideell + at det er "god" plass i livmora til å kunne få tatt fine bilder. Bestilte i god tid, men jeg tror ikke det er spes. ventetid altså. Du må stikke nedom å høre. Einar heter han som tar UL. Koster kr. 1000,-, men som sagt fikk jeg det til halv pris fordi vi ikke fikk bilde av ansiktet til prinsessa.
Liagora med 2 jenter Skrevet 10. juli 2008 #31 Skrevet 10. juli 2008 Var det noe action på onkel i dag da?
*En rosa og en blå* Skrevet 10. juli 2008 #32 Skrevet 10. juli 2008 Vi ble 6 stykker, og det var veldig koselig! Håper det ikke går 3 uker til neste gang, slik som det ble nå. Håper å se deg neste gang, da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå