Gå til innhold

noen fra kristiansund her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vil bli kjent med noen fra kristiansund som venter baby:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fra kr.sund:)

Skrevet

Er fra Sunnmøre, men bor i Kr.sund! :)

*38. uke* - får ikke kommet meg inn på Min Side for å endre nicket mitt...

Skrevet

Får ikke til å svare deg på posten alice.

Skrevet

noen som vil være med å ta seg en is i sentrum i denne sommer varmen? :) har nettopp flytta til byen og kjenner INGEN ..

Skrevet

Bare si fra, jeg blir gjerne med på en is eller to! ;-)

Skrevet

send priv mld md mail adr :) enklere å holde kontakt dr.får ikke sendt meld.til deg

Skrevet

Hmmm... jeg får ikke sendt deg noe privat mld heller. Har vært mye tull med Min Side de siste ukene, så det kan være det. Hva om du foreslår et tidspunkt inne på BIM-treff Møre og Romsdal-debatten? Litt enklere å finne igjen trådene der, for der er det ikke så stor aktivitet. Jeg logger meg straks av her for jeg skal inn på Løkkemyra og gjøre noen ærrend. Jeg er ganske åpen hele uken, så det er bare å foreslå et tidspunkt! :)

Skrevet

heisann.

en liten snartur innom her fra 2tri, er i uke 24 så mp nok holde meg der en stund ennå;-)

men lurer på om noen av dere damer har vært på 3d ul på røntgeninstituttet i byn??

tenkte å bestille meg time der for å se på knøttet sjø, og hadde vært artig å høre om noen har erfaringer derifra:-)

Skrevet

møtes imorgen ? føler for å være sosial etter å ha kjeda meg hjemme så lenge.. har ikke vert på 3d ul visste ikke de hadde det her;O

Skrevet

jeg er åpen hele uka jeg også:) det er bare å foreslå et tidspunkt det:)

Skrevet

Jeg var på 3D på røntgeninstituttet forrige uke. Fikk vite kjønn! Men babyen var ikke villig til å vise ansiktet, lå helt inni morkaka. Så da ble det bare bilder av underkroppen. Det var litt surt, men så fikk jeg halv pris også da! Det var god service, det var jo babyens feil at vi ikke fikk ansiktsbilde. Men om de hadde klart det bedre på en plass der de har mer erfaring, vet jeg ikke...

Skrevet

så koselig da:-) hva venter du da?

hvilken uke var du i? er vel mellom uke 25 og 30 de tar det?

hva kostet det?

og måtte du bestille time lang id i forveien?

Skrevet

Jeg har vært på 3d der nede i uke 32. Babyen var egentlig litt stor, men fikk masse fine bilder. Kjempe hyggelig mann som tar ultralyden også:) Men hvis du vil dit for å få vite om babyen er stor eller tung og sånne ting kan han ikke svare på det, han er der bare for å ta fine bilder og han synes det er like kjekt som deg;)

Skrevet

ååå så kjekt å høre da forbord:-)

jeg har lyst dit ene og alene for å se nurket i magen. er min 3. og siste så denne gangen har jeg lyst til å gjøre noe spes. vil også vite hva det er for noe inni der, jente el gutt:-)

hvor mye betalte du?

var seansen lang?

fikk du mye bilder?

var det lang ventetid?

Skrevet

Hei Alice! :) Vi er noen som skal møtes på Onkel i morgen kl 12, så da er det bare å møte opp om du vil være med! :)

Skrevet

Hehe, Tina - vi svarte visst akkurat samtidig... ;-) Kjekt at du også blir med, vi blir visst samme gjengen som sist + Gry og forhåpentligvis blir vi også kjent med Alice.

Sees i morgen, da! :)

Skrevet

2 gutta+lille hull i gummi-

Jeg betalte 1000 kr og da tok han bilder i en time, mens han klipte og jobba masse med dem for å få dem finest mulig. Fikk med meg en cd med 25 bilder ca som jeg la inn på pcn;) Jeg ringte tidlig på morgenen og da sa dem at jeg kunne komme senere på dagen om jeg ville, eller dagen etter! Råarti! Og fikk bekreftet at det var gutt:)

Skrevet

vil gjerne bli med:) men hvor ligger onkel?

Skrevet

Hvor mange og hvem er det som er på onkel da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...