Gå til innhold

Noen som er fra sarpsborg??


Elin1980

Anbefalte innlegg

Kult med egen sarpse innlegg. Ser at det var stor aktivitet her i "sarpegjengen" i slutten av sommer, men lite nå igjen. Noen som fortsatt har kontakt med hverandre og vil ha med fler? Går dere på treffa i Fredrikstad? LUrte på å ta meg en tur dit den 11?

 

Jeg venter barn nr 3, er hockey frelst jeg også og noe sykemeldt om dagen.

 

Ingen jeg heller kjenner rundt her som skal ha barn nå likt som meg så hadde vært hyggelig å møte flere i sarpsborg distriktet som skal ha barn etter nytt år. Selv har jeg termin i førsten av februar. UL på mandag så da vet jeg mer da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heidu! Jeg ser du hadde lagt inn innlegg ang treff i Sarp også: ).

Hadde vært hyggelig å treffe deg! Jeg var på treff i Fredrikstad i går. Var utrolig hyggelig og vi var kjempemange!!

Kan du ikke komme på treff i Fredrikstad til uken da (på dagen) eller eventuelt den 17? Da kan vi bli kjent og så kan vi dra igang treff i Særp og etter at vi har blitt kjent?

Jeg kjenner ei til i Særp som er gravid

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å komme til Fredrikstad den 11. ja for å være med på treff der. Kan ikke den 17.

Hvor på vedrdensspeilet er det? Vet jo det er kinoen, men er det en cafe der eller noe? Eller om du kan møte meg et sted i nærheten av kinoen?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...