Gå til innhold

Noen som er fra sarpsborg??


Elin1980

Anbefalte innlegg

Jeg er 27 år og er gravid for første gang (6 uker )...Jeg har hatt en drøm om og gå gravid samtidig som noen jeg kjenner for at vi kan finne på ting og dele erfaringer osv...men slik ble det ikke, alle vennene mine har fått både en og flere unger alt..Så jeg er alene :)

 

Jeg synes det hadde vært så koselig å blitt kjent med andre som er tidlig i svangerskapet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

Jeg bor i Sarpsborg og er også tidlig i svangerskapet, 7 uker, men har barn fra før da. Men jeg vil også bli kjent med noen som er i startfasen, da mine venner verken har eller venter barn. Hadde vært koslig å bli kjent med deg om du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig :) Hvor er du fra da?? Ditt 3 barn ja, så spenndene :)

 

Ja, kjedelig og gå helt alene liksom..og alle mine venninner som har fått unger før meg er liksom litt eksperter og vil fortelle meg alt hehehe :) Men jeg vil på en måte finne ut av ting selv jeg :)

 

Er fryktelig lenge og vente da, hehe..og jeg er så kort på vei og merker det allerede hehe :) Jeg er jo iksom vant til og gå ut på byen og leve livet vettu, så det er rart og omstille seg ja !!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bor jeg på Navestad, men er på leter'n etter ett annet sted... Dårlig plass her vi bor nå =P Enn deg selv?

 

Det er utrolig å ting fort forandrer seg så fort den testen blir positiv ja! Men vi venter jo på noe godt!

 

Sender deg en PM med majl-adr mi jeg, om du vil sende en majl, eller har msn og vil adde meg, hadde det vært kjempe hyggelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navestad ja, jeg er fra borgenhaugen egentlig, men har flyttet på opstad/ greåker :)

 

Ja send meg mail adr di, bare koseig det ;) Jeg har msn også ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :) er 27år og venter mitt første jeg også, har det som deg alle vennene mine har barn untatt meg... jeg er bare 5+5 . flyttet til sarp for 1 år siden og kjenner ikke så mange akkurat her. koselig om du vil holde kontakt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy :) Vi er jo like gamle også vi da, og så og si like langt på vei..jeg vet ikke enda, skal til legen for første gang til tirsdagen....spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ღgulle med lillegull i magenღ

Jeg bor i Fredrikstad, men på grensa til Sarpsborg :) Så er vel mer særping *hahaha* Jeg blir 24 år i år, så jeg er litt yngre enn dere da. Jeg er 7 uker på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var hos legen her om dagen, har jo ganske sikker termin pga prøverør,he he. jeg har termin 11.03.08 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikker termin ja, så bra :) jeg tror nok at jeg har termin rundt der selv uten og si det sikkert :) Får vite litt til tirsdagen håper jeg :)

 

Hvor i fredrikstad bor du da " gulle med lillegull " ?? Jeg bor på greåker så jeg bor på grensa selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ღgulle med lillegull i magenღ

Jeg bor på Årum, så det blir på motsatt side av hvor du bor, men det er jo ikke langt unna! Har du første svangerskapskontroll nå på tirsdag? Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her og forteller samtidig litt om meg selv...

 

jeg er 24 år, blir 25 like rundt hjørnet. Bor i Sarpsborg, ca 10 min å gå til byen... Jeg har en sønn på 5 år som begynner på skole nå til høsten, noe han gleder seg veldig til.

Ellers så hadde jeg håpet på å begynne på skole nå til høsten men ser ut til å bli en liten forandring i planene der... Er 13+1 uker på vei og har termin i januar. Ikke vært til UL enda.

Gift med en hærlig mann på 27 år, som da nå blir pappa for første gang, han gleder seg masse....

 

Av interesser så har jeg mange men er glad i å se film, og siden jeg fortiden er sykemeldt så blir det også mye såpeserier på tv.... I gode og onde dager her kommer jeg....

Er også veldig glad i dyr, har en katt men den bor ikke hjemme fordi min sønn er alergisk og min mann hater den... Er også veldig glad i hester og har holdt på med det i mange år ellers så er hunder veldig flotte.

Elsker hockey og er total idiot når det er hockey sesong og da finner man meg som regel i sparta amfi hver hjemme kamp!

 

Vel, det var nå litt om meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅ! :) Meg og :) jeg savner noen gravide å snakke med og dele ting med.. føler meg så aleine om detta her! Samboer er ikke klar for barn, så føler meg veldig aleine.han kommer seg nok etterhvert hehe :)

 

jeg er 24 år, og har en sønn på 3,5 fra før. er 9+3 nå da :) MORRO!!! (enda morsommere om faren ønsket dette)

Jeg bor på Bede, jobber som miljøterapaut. JEg er også hesteintr, og har 4 stk.

Driver også med fugler, har nå to papegøyer, og et undulatpar med 5 barn :D

 

Jeg kommer på Peppes te onsdagen. kan jo snakkes da?? :D

er stadig inne på skavlesiden. Håper på å se dere der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har med meg min på 3,5 og oslopia (var det ikke det ho het??) skulle ha med sin unge, så da er det jo ikkeno problem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi da så artig at vi brått ble så mange jenter :) MEN er det treff på peppes til onsdagen?? Så koselig da, klokka da???

 

Jeg elsker hester jeg også :) Så vi har like interresser mange av oss hehe..

 

Ja jeg har første kontroll til tirsdagen, spennende... håper jeg får vite mest mulig da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg får vært med. fordi er snakk om at vi skal ut på båt tur til uka. kommer lissom ann på vær og vind da. så jeg vet ikke enda...

Men har veldig lyst alltså. nesten så jeg krysser fingre for å få regn men vil ikke ha det heller!... he he

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også på treffet til onsdag. Jeg har ingen barn fra før bare nurket i magen som er 20 uker. Jeg har også hest som interesse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hallo jenter =)

Jeg har akkurat funnet ut at jeg er 6 uker på vei =)

Har to barn fra før, ei jente på 10 og en gutt på 9.

Har hatt to aborter men håper nå at denne lille har kommet for å bli =)

Dere sitter vel brått på peppes dere nå? hmmm

Håper dere koser dere! =)))

Stor klem fra Linda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei er i fra fredrikstad, er 21 venter mitt første barn, er rundt en 5-6 uker på vei, hadde vært veldig fint å møte noen andre som var rundt her også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

 

Jeg er ei jente på 25 som er 17+2 på vei med barn nr 1. Bor ca 5 min fra sentrum og syns det hadde vært artig å bli kjent med flere fra sarpsborg som også er gravide. :-)

 

jeg jobber foreløpig 100 % og har planer om å fortsette med det så lenge jeg klarer...så derfor kan jeg desverre noen ganger ha vanskelig for å dukke opp når det er treff på dagtid.

 

Hadde vært hyggelig å møtes en dag.

Hilsen fra Monika

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...