Mamsen87 :) Skrevet 6. juli 2008 #51 Skrevet 6. juli 2008 Sønnen min står i handlevognen når vi er på butikken og jeg er født i 1987 ;o)
lille_Harepus Skrevet 6. juli 2008 #52 Skrevet 6. juli 2008 Jeg ser ingen problem med å la mini stå i handlevognen. Nå er han strengt tatt litt for liten til det enda. Maten din har såvidt jeg hvet embalasje av en eller annen form? og en handlevogn er ikke 100% steril uansett. Ser ikke helt hysteriet her. En ting er at barna kan falle å slå seg, det ville jeg heller beskymre meg for enn maten. Tips, Kjøp deg din egen handlevogn, så kan du ta den med i butikken. Må du huske å vaske den med sprit først sånn at det ikke er noe bakterier.
Gifteklar:0)) Skrevet 6. juli 2008 #53 Skrevet 6. juli 2008 I handlevognene her jeg bor er det hull i bunnen så all sanden renner jo ut. Hehehe, syn hele greia er helt teit.
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 6. juli 2008 #54 Skrevet 6. juli 2008 de på 3 og 2 står i vogna, å minsta sitter i "sittedelen". å har du et problem med det kjære alienbud, så er du hjertelig velkommen til å ta med mine barn på handling..))
Sessa ruger igjen... Skrevet 6. juli 2008 #55 Skrevet 6. juli 2008 Ah, det var dette innlegget jeg skulle lagt ut i går da jeg kjedet meg. Bra jobba, Alienbud! Nå fikk du hormonene til å frese på dib. Selv så bryr jeg meg særs lite om hva andre gjør, jeg setter ungen i vogna fordi det av og til er veldig praktisk. Vogna er jo ikke akkurat ren fra før. På fredag var vi og handlet og da satt frøkna i setet og jaggu var hun ikke drit møkkete på ryggen da vi løftet henne ut....
Northernlights Skrevet 6. juli 2008 #56 Skrevet 6. juli 2008 Den eneste grunnen til at minsten her ikke står i handlevogna, er at det er farlig for han å stå. Han falt ut av ei sånn vogn engang, og slo seg kraftig. Pappaen var ikke snar nok, og det manglet ei reim til å feste han. Men at de griser nedi handlevogna, dt har jeg aldri sett. Må være noen ekstremt lortete unger du har sett, HI??
3b@rnsmor-30* Skrevet 6. juli 2008 #57 Skrevet 6. juli 2008 mine barn står i handlevogna rett som det er. ser ikke problemet jeg. maten er jo pakka inn når den legges oppi der....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå