Gjest Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 UNGER SKAL IKKE STÅ I HANDLEVOGNER. Jeg skal legge maten min der. Greier du ikke handle med unger uten å grise til for andre, så la dem heller være en time ekstra i barnehagen. Takk for oppmerksomheten.
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 takk til deg, og ha en hyggelig og fredfull lørdagskveld videre...
Tarantellamora Skrevet 5. juli 2008 #4 Skrevet 5. juli 2008 Det hender barnet mitt står i handlevognen. Men har da aldri lagt merke til at vi friser til noe av den grunn...
Bring_it_on!!:)) Skrevet 5. juli 2008 #5 Skrevet 5. juli 2008 Jeg har nå latt mini stå i handlevognen før jeg.. hehe.. Barnehagen var ikke oppe da og han var krakilsk ...
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #6 Skrevet 5. juli 2008 hehehehe ja for embalasjen på mat beskytter den ikke og er dessuten heeeelt steril.
Kaffemocca Skrevet 5. juli 2008 #7 Skrevet 5. juli 2008 Javel, og da skal vel ikke jeg handle på lørdager heller da? Jeg må nemmelig ha begge i vogna, hvis den ene får gå slår den andre seg vrang og skal gå også (dvs hver sin vei for å finne ting de mener vi bør ha).
Bring_it_on!!:)) Skrevet 5. juli 2008 #8 Skrevet 5. juli 2008 Jeg synes forsåvidt ikke møkkete føtter er noe kontra hva haugevis av andre voksne mennesker kan ha på hendene.. SOm tar på all emballasjen før du putter den i vognen.. Kanskje de nettopp har vært på do og ikke vasket seg i henda.., kanskje de har tatt en kjapp en og ikke vasket seg.. Plukket seg i nesa... Æssjjj.. ja.. jeg kan komme på veldig mye annet som er verre en sko full av sand på emballasjen min når jeg handler...
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #9 Skrevet 5. juli 2008 Vet du hvor skitne handlevogner og handlekurver er? Og hvor sjeldent de blir vasket? Et par småbarnssko gjør ikke store forskjellen så sant ikke vognen ble vasket samme dag
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #10 Skrevet 5. juli 2008 Hmmm. For meg også ville det vært mer praktisk og lettere å sette en eller to unger oppi vogna og kjøre avgårde. Men jeg tar den jobben det er å ha med smårollinger på butikken, uten å grise til handlevogna. Kunne dere tenke dere å putte sko i kjøleskapet? Vi er ikke langt unna her.
Lilletrille med to jenter Skrevet 5. juli 2008 #11 Skrevet 5. juli 2008 Mulig jeg er dum, men klarer vell egentlig ikke å se problemet ditt... Legger jo aldri matvarer ned i korga uten embalasje eller pose.. Og vil heller ha to barneføtter som har stått nedi korga enn å tenke på at korgene ofte står plassert utenfor butikken, sjelden blir vasket og hvor mange folk som har kladdet og tatt på alle deler av vogna;)
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #12 Skrevet 5. juli 2008 Jeg er forresten klar over at handlevognene er skitne. Men det legitimerer etter mitt syn ikke at man skal skitne dem enda mere til. Det handler egentlig rett og slett om (manglende) omtanke og respekt for sine medmennesker og omgivelser.
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #13 Skrevet 5. juli 2008 Jeg hadde ikke puttet sko i kjøleskapet mitt, men nå er kjøleskapet mitt enormt mye renere enn handlevogner
Bring_it_on!!:)) Skrevet 5. juli 2008 #14 Skrevet 5. juli 2008 Tror du virkelig at et par sko kan gjøre en handlevogn så veldig mye mere steril.. Eller gi vognen flere bakterier.. Med mindre du spriter ned hele handlevognen før bruk så er det helt sikkert ingen nye bakterier et par barnesko tilfører floraen som lever der for og si det sånn...
Gifteklar:0)) Skrevet 5. juli 2008 #15 Skrevet 5. juli 2008 Hahaha, ler meg skakk her jeg sitter. Tenk på alle som har tatt på maten du kjøper da?
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #17 Skrevet 5. juli 2008 Jeg har til dags dato aldri sett noen putte melkekartonger og kaviar i medbrakte poser.
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #18 Skrevet 5. juli 2008 Har jeg aldri tenkt over engang hehe Tror ikke snuppa har stått i vognen før, men det er fordi jeg er redd hun skal dette ut. Gjør meg nada om andre gjør det, maten jeg kjøper er jo alltid pakket i embalasje.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 5. juli 2008 #20 Skrevet 5. juli 2008 Og hvor mange mennesker med alskens bakterier og ekle væsker på handen tror du ikke har tatt på den melkekartongen før deg??? Tror ikke et par barnesko kan tilføre den melkekartongen noe nytt heller jeg..
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #21 Skrevet 5. juli 2008 Nei men sleiker du utenpå melkekartongen eller kaviartuben da? regner med at det er det som er inni som du spiser eller?
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #22 Skrevet 5. juli 2008 Om du skal tenke sånn så ville jeg heller ha tenkt på alle de som ikke har vasket hender etter toalettbesøk eller gubben som klødde seg i rumpa før han tok på eplene dine..
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #23 Skrevet 5. juli 2008 Førsteinntrykket mitt av dere som gjør slikt er iallfall: SLOPPY AND SELFISH. Og jeg er nok langt fra alene om det heller, men hovedtyngden av de som synes dette er nok ikke født på 80-tallet eller senere.
Lilletrille med to jenter Skrevet 5. juli 2008 #24 Skrevet 5. juli 2008 Men du spiser vell heller ikke melkekartongen? Syns det er eklerere å tenke på alle skitne hendene som har trillet korga mi før meg, så etter å ha holdt hendene mine på håndtaket en god stund, så kladder jeg selv på de varene jeg skal ha. Tenk på brød, frukt ol som får alle disse bakteriene rett på seg.. Nei, noen barnesko ser jeg ikke som veldig sannsynlig at skal gjøre noen skade;)
cherry coke Skrevet 5. juli 2008 #25 Skrevet 5. juli 2008 Førsteinntrykket av deg er at du er merkelig og sær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå