Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #51 Skrevet 6. juli 2008 Hvorfor trenger det å stinke at man har to telefoner? Jeg hadde to telefoner fordi jeg en periode i livet mitt hadde et stort behov for å stille opp for en nær venn, som jeg vet mannen min ville blitt sjalu på. Denne vennen er fra mange år før jeg møtte mannen min, og vi har aldri hatt noe ordentlig forhold selv om det har vært litt småflørting. Vi har dog alltid vært veldig veldig gode venner. I en periode for kort tid tilbake, har han bodd i et afrikansk land (herjet av blodig borgerkrig) og jobbet der som hjelpearbeider. Han har daglig sett ting ingen mennesker burde se. Jeg har selv jobbet i Sierra Leone og Uganda, og følte at jeg kunne "være der for ham" og bidra med noe i en periode der han trengte noen å snakke med. Jeg tror det var lettere for mannen min ikke å vite om dette. Jeg kjenner ham best. Jeg har i denne tiden jeg har hatt ekstra kontakt med min venn ikke hatt noe som helst romantisk på gang med ham. Det har kun vært ren prating, og jeg har vel nesten fungert som en psyolog for ham, selv om det er lege jeg egentlig er.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #52 Skrevet 6. juli 2008 Hun pleier å ganske agressiv. Selvsagt lukter det stink av historien om de to telefonene hennes. Kanskje den ene kun er i beredskap i tilfelle FHM endelig ringer med tilbud om å brette seg ut på siden deres? ;-)
babygullz <3 vilde Skrevet 7. juli 2008 #53 Skrevet 7. juli 2008 Hahah, du er vel ikke sæærlig etterlengta å møte på du heller. Virker både sær og uinteressant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå