Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #26 Skrevet 6. juli 2008 Nei, det er hun ikke, din prektige, liksomperfekte frekk-kjerring. Er så lei av at du tror du er bedre enn alle andre, og at du har fasitsvaret på alt. Måtte din tilsynelatende ufeilbarlighet gå noe så saftig på trynet, så kanskje du også blir litt sympatisk til slutt.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #27 Skrevet 6. juli 2008 Lese den andres meldinger? Nei aldri! Hadde typen min gjort det, hadde jeg gitt han huden full! Det er min mobil, mine filer på pcen, min dagbok... Synes det er veldig viktig å få ha noe privat når man lever i et tett forhold. Av og til kan jeg finne på å skrive ned private tanker som jeg ikke vil at noen skal lese på en mld, uten å sende den da. Til jeg får skrevet det ordentlig ned. Vil ikke at andre skal lese det! Og det er veldig respektløst å gå bak den andres rygg. Selv etter at typen fant ut at jeg hadde vært utro og valgt å bli, har vi fortsatt regelen at vi ikke leser på den andres mobil o.l. Det hjelper han ikke til å stole noe mer på meg at han får sjekke den. Han må bare velge å stole på det jeg sier. Det er vi enige om! Er verre å være utro, men ikke særlig mye bedre å sjekke den andre uten lov!
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #28 Skrevet 6. juli 2008 Nei....gjør nok ikke det uten at han vet det i hvertfall. Han har den nesten aldri på seg hjemme, den ligger å slenger, ringer det så pleier han å si at jeg skal ta den hvis han er opptatt akkurat da, han sier også at jeg skal sjekke om det er noen meldinger også...så han har i hvertfall ingenting å skjule..hehe
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #29 Skrevet 6. juli 2008 Nei, det gjør jeg ikke. Men jeg har gjort det før, i andre forhold. Har det vel bare bedre med denne mannen
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #30 Skrevet 6. juli 2008 Ugl@: Slik har jeg det og... hehe... ganske kjekt egentlig.. og akkurat sånn har han det med meg.. full tillitt... Når jeg har fått meldinger av f.eks en gammel snurt eks, ler vi av det... ingen sjalusi her i gården. Var faktisk veldig sjalu i gamledager, men han her har åpnet øynene mine:) har til og med mailadresse med passord, for han ber meg ofte sjekke mailen om han ikke har pc tilgjengelig... Så om han her har en elskerinne, så er han faktisk så gjennomtenkt at da fortjener han nesten å få ha det:p Da må de i såfall kommunisere pr brev og Morse...
*Andreapus* Skrevet 6. juli 2008 #31 Skrevet 6. juli 2008 Jeg skjønner dte vis du mistenker noe.. men det er bedre og si at du mistenker noe. Jeg var sånn i begynnelsen av forholdet. Og vi kom oss igjennom det, og jeg sjekker ikke mannens mobil. Hender jeg låner den, eller han har glemt den og jeg bruker den, men sjekekr den ikke. han har heller ike noe og skjule. Og at han har kontakt med en kollega?! har dte noe og si, så lenge det ikke er -jeg vil knulle deg på kopimaskinen-meldinger? leter man, så vil man finne feil .
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #32 Skrevet 6. juli 2008 Telefonene våre er ikke en privat greie. Jeg har tilgang på hans og han på min. Men jeg gidder allikevel ikke å lese meldinger osv, det er ganske uinteressant. Det eneste jeg gjør fra tid til annen er å lete opp mms han har fått, samt bilder han har tatt og fører dem over på data (han gidder ikke)
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #33 Skrevet 6. juli 2008 siden min samboer lar den ligge overalt, til og med på badet der jeg låser når jeg er på do - ser jeg ingen grunn til å kjikke på den. dessuten blir jeg sjalu av ingenting så jeg VIL ikke se om han melder med andre jenter, vet jeg bare blir i dårlig humør av det...
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #34 Skrevet 6. juli 2008 jeg har ingen behov for å sjekke min samboers tlf. Såpass må jeg da kunne stole på han. Har han begynt å sjekke min, så hadde jeg blitt sur og skuffet over at han ikke stolte på meg.
babygullz <3 vilde Skrevet 6. juli 2008 #35 Skrevet 6. juli 2008 Drittkjærring er du vel ikke...men patetisk kontrollfreak, ja d synes jeg. Dama til en kompis av meg sjekker både facebooken og mobilen hans, og så kommer hun og tror jeg er interessert i å vite ting hun leser, hun forteller MEG hva som skulle stå der( som om d brydde meg!) syns seriøst hun er bånn tåpelig! og at kameraten min burde finne seg en aen dame... Å måtte sjekke mobiler, mailer o.l. er jo et tegn på mistro, og skal man vre i et forhold bør man kunne stole på hverandre såpass at man ikke er nødt til å vite hver eneste enkelt ting partneren foretar seg eller sier..
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 6. juli 2008 #36 Skrevet 6. juli 2008 Hva er dette med at man ikke kan se på sambos/mannens telefon? Er den en hellig ku eller? Barn kan man ha sammen, man kan love å elske og ære hverandre til døden skiller, en kan dele livet, ja alt, bortsett fra Nalle Jokke. Nalle Jokke er et litt annet navn for mobiltelefon altså. Hva er det med den fordømte telefonen som gjør at folk er villig til å skille seg dersom den andre parten ser på den? Har man noe å skjule så skjønner jeg det jo, men ektefeller eller samboere med barn burde vel ikke ha noe og skjule for hverandre, og da ser jeg ikke hvorfor det er så ille. Jeg og mannen min har hele tiden kunne brukt hverandres mobiler. Om jeg ser på hans eller han ser på min mobil spiller ingen rolle. Du kan godt pule meg, men se for faen ikke på mobilen min!
!!!! Skrevet 6. juli 2008 #37 Skrevet 6. juli 2008 Intet sett, intet hørt, intet skjedd. Tror du må være den perfekte 50 tallskona Babygullz +pRinCesS of BelLy<3. Flott venninne virker det også som om du er. Det er ikke å snoke når man er partnere i livet skjønner du, det er å spille med åpene kort. Å gjøre allt for at man ikke skal gjøre den andre sjalu. Å sette noen andre foran seg selv. Men du vil nok dessverre forstå det en dag. Det går nemlig sånn med de fleste, at de lever inni en flott boble, der livet er godt og menneskene greie. Så en dag stikker noen en nål i den bobla for deg og livet blir aldri det samme igjen. Min venninne var like godtroende som deg. Vi andre advarte og vi fikk rett. Men vi sprettet ikke champanigen av den grunn.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #39 Skrevet 6. juli 2008 Yo Mama! Syns ærlig talt ikke det var så godt sagt... Du sier man bør stole på hverandre, men det er jo de som ikke gjør det det er snakk om her... Selv driter og fiser jeg foran samboer OG ser på mobiltelefonen fordi han syns det er greit.. og det er jo det det er snakk om.. de som gjør det bak mannens rygg.. det er fyfy..... såklart man BØR stole på hverandre.. Hilsen I`mSoHot IMakeHellJealous
babygullz <3 vilde Skrevet 6. juli 2008 #40 Skrevet 6. juli 2008 Flott venninne? ja d synes jeg virkelig at jeg er, synes kompisen min fortjener å vite at dama hans driver å snoker i tinga hans bak ryggen han, og prater om d til alle andre...( meg bla. som ikke interesserer meg i d hele tatt, som ikke er venninna hennes engang..) Og jo, man snoker når man er redd for å bli tatt på fersken, og spør spørsmålet om d er rett eller galt.
!!!! Skrevet 6. juli 2008 #41 Skrevet 6. juli 2008 Sladrehank er du også. Jeg håper virkelig jeg ikke møter deg ute i samfunnet.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #42 Skrevet 6. juli 2008 Husk bare at om mannen deres virkelig er utro, kan det godt hende han har en separat telefon som han kommuniserer med henne på, så lar han den andre ligge og slenge (for der er det ikke noe å skjule uansett, og da virker det hele mindre mistenksomt også, ikke sant?) Ellers er det veldig vanlig at man lagrer f. eks en eks-flamme under et annet og lite mistenkelig navn.
!!!! Skrevet 6. juli 2008 #43 Skrevet 6. juli 2008 Hvis man opererer med flere telefoner slik narkolangerne gjør og kona ikke vet om dette er hun rimelig fjern. Det å lagre under annet navn kan kanskje lure en 5 åring, men ikke et voksent menneske. I de tilfellene du nevner over er det bedrag det er snakk om og det er i allefall helt uakseptabelt.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #44 Skrevet 6. juli 2008 Sa jeg noe annet da di sure fitte? Jeg sa bare at jeg vet om folk som har gjort det slik. Jeg har også i en periode operert med to mobiltelefoner.
Ikkelektuell Skrevet 6. juli 2008 #45 Skrevet 6. juli 2008 Du stoler ikke mye på ham når du må sjekke mobilen for å forsikre deg om at han ikke er utro.
!!!! Skrevet 6. juli 2008 #46 Skrevet 6. juli 2008 Nei, altså... nå klarer du opplagt ikke å stokke to tanker sammen i hodet ditt samtidig. Kanskje for mange utgående linjer og kun en inngående? Jeg har ikke sur fitte. Jeg setter ikke pris på å bli kaldt slike skjellsord og løper nå sporenstreks til modde. At du har klart å operere med to mobiler sier meg bare at du har bodd med menn som har hodet begravd flere meter under sand. Han hadde\ har kanskje ingen inngående linjer?
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #47 Skrevet 6. juli 2008 Man trenger ikke ha urent mel i posen selv om man har to mobiler, bare så det er sagt.. Jeg hadde ikke urent mel i posen, men jeg kunne ikke dele den biten av livet mitt med mannen min.
!!!! Skrevet 6. juli 2008 #48 Skrevet 6. juli 2008 Man trenger ikke å ha urent mel i posen, man kan ha 22 kilo stoff i adidasbager...
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #49 Skrevet 6. juli 2008 Geeeezes..... Så ditt utgangspunkt er at om man har to mobiler så pusher an stoff? Det sterkeste jeg noen gang har fått i meg er gin and tonic og marlboro light... Snakk om å dra konklusjoner. Du er riktig patetisk, du.., og veldig fordømmende.
!!!! Skrevet 6. juli 2008 #50 Skrevet 6. juli 2008 Hvem av oss er mest fordømende. Jeg holder meg til sak og du kaller meg fitt, patetisk og fordømmende. Tror dessverre du ikke har mye selv innsikt. Jeg mente seff ikke at du smuglet narkotika, bare at det lukter litt stinky bell av historien din om de to telefonene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå