Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 er det flere som sjekker mannens\kjærestens mobiltlf, bare i tilfellet han har sendt\fått sms fra noen ukjente damer? herregud,føler meg helt råtten når jeg gjør det,men nå i det siste har jeg gjort det(bak hans rygg selvfølgelig!) for jeg har sett at han har hatt kontakt med en kollega som jeg ikke vet hvem er... er jeg en råtten drittkjærring?
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 Føler du ikke at han er ærlig/at du kan stole på ham, synes jeg at dette er helt ok.
kokko Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 jeg har gjort det en gang, og det var etter hat jeg hadde vært her inne en stund og det var mye snakk om det. men de fleste sms var fra meg... så nå bry jeg meg ikke. Våres tlf ligger nå her åpen til hverandre, men hadde han tatt den med seg hver gang. gjemt den for at jeg ikke kunne sett på den, då hadde jeg nok lurt meg til å sett på den
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #4 Skrevet 5. juli 2008 Nei, har du grunn til og tro at det fåregår "noe " bak ryggen din, mener jeg at det ikke er noe galt i det. Jeg sjekker min samboer`s tlf fordi han har hatt sine svin på skogen å stoler ennå ikke på han 100%. Men har valgt og prøve å fortsette forholdet. ER jo som regel den som f.eks som blir utsatt for utroskap er den siste som får vite om det, så hvorfor leve i mnd i usikkerhet. Da du evnt kan avsløre "noe" på hans tlf, så passer han ekstra godt på tlf, vær ops................................................................
Dunder Skrevet 5. juli 2008 #5 Skrevet 5. juli 2008 Nei, det gjør jeg aldri. Du er vel neppe en råtten drittkjerring. enten har du lav selvtillit, eller mannen din er litt "dogdy" og du har grunn til å være stresset..
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #6 Skrevet 5. juli 2008 Jeg gjorde det noen ganger, da forholdet vårt skrantet litt. Var ikke noe spes der, men han hadde tatt opp igjen kontakten med en tidligere kjæreste. Flydde i taket og da han liksom prøvde seg med at jeg hadde vært teit som gikk inn på tlf hans, så slang jeg tilbake at det tydeligvis var en grunn til at jeg var usikker og redd og det at jeg fakisk fant noe der og! Han hadde løyet til meg og gått bak ryggen min. Ble en skikkelig oppvask og senere han la tlf sin stadig vekk fra seg, så jeg kunne få sjekket så mye jeg ville, men det dabbet av både med kontakten fra eksen hans og min interesse for tlf hans ettersom vi fant ut av ting og tilbake til hverandre :-)
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #7 Skrevet 5. juli 2008 Kunne ikke ramle meg inn. Hadde mannen min gjort noe slikt mot meg hadde det blitt så månelyst her at det er mulig timg aldri hadde blitt det samme igjen!
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #8 Skrevet 5. juli 2008 (det er jeg som hadde innlegget) det jeg merka meg da jeg sjekka tlf hans to dager på rad,var at den ene dagen hadde han tre meldinger fra denne kvinnelige kollegaen,mens den andre dagen hadde han sletta dem...hvorfor gjorde han det tro?han hadde også fått melding fra en annen (mannlig) kollega den dagen,men de var ikke sletta dagen etter...og han vet ikke at jeg sjekker tlf hans.hva betyr dette da,ingenting eller må jeg begynne å passe på? faenfaenfaen... jeg HATER å være i tvil,jeg HATER å være sjalu... jeg har vondt i magen
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #9 Skrevet 5. juli 2008 Det synes jeg ikke. Min samboer har gjort ting som gjør at jeg ikke er helt trygg på ham, men valgte å fortsette. En gang etter han hadde vært på fest så hadde han glemt mob sin på kjøkkenet. Han har den bestandig i lomma. Jeg sto jo opp tidligere enn ham, og det var som om mob skreik: se på meg se på meg!! Det viste seg at tlf skreik det med god grunn! Det var flere mld fra ei eldre dame ( 10 eldre enn oss ca), som har mann og barn. Tydelig at de hadde en flørteting... Jeg gikk å konfronterte ham umiddelbart. Deretter ba jeg henne om å dra dit peppern gror, og truet med å lage et helvette hjemme hos henne, og at familien hennes neppe ville sette pris på å høre det jeg hadde å fortelle! Såvidt jeg vet tok hun ikke mer kontakt og mannen min sluttet på bedriftslaget som begge de var med på. Om du føler at det kan være noe, så hvorfor ikke....? Kjæresten min ville funnet lite interessant på min tlf...
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #10 Skrevet 5. juli 2008 vet du? Jeg ville innrømmet "ugjerningen", tatt fighten som kommer, men sette deg ned rolig og fortelle han at du er usikker og ellers det du måtte føle rundt dette, at det var derfor du sjekket tlf hans og at du så de meldingene fra kollegaen. Enten er det helt uskyldig eller ikke...uff, føler virkelig med deg, men det går sikkert bra :-). Det er vel en grunn for at du i utgangspunktet sjekker tlf hans? Det er vel noe som skurrer litt da? Bedre å få en oppvask og alle tankene på bordet, enn å gå å ha den vonde følelsen i magen! Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #11 Skrevet 5. juli 2008 Jeg sjekka mobilen til han jeg var sammen med for noen år siden. Han hadde vært på gjenforeningsfest med videregående, og oppførte seg litt rart. I tillegg snakket han mye om ei jente han hadde truffet igjen. Jeg sjekka mobilen, og jada- der var det meldinger fra hun jenta han hadde snakka masse om. De mimret litt og avtalte å treffes for å ta en kaffe når hun kom tilbake fra ferien. Jeg fortalte typen min at jeg hadde sett meldingene, og han sa at de skulle jo bare ta en kaffe, jo. Da jeg spurte om hun visste at han hadde hatt dame i tre år sa han at han trodde ikke det. Jeg ba ham nevne det for henne, og om han ikke ville så kunne jo gjerne jeg ta en prat med henne. Han ble dritredd, og lovte å gi beskjed. Han skulle også kutte kontakten. Et par uker etterpå fant jeg ut at han ikke hadde gjort noen av delene. Morsomt med oppmerksomhet fra andre damer, vettu! Jeg fant nemlig flere meldinger fra henne, for nå var hun tilbake fra ferien. Da begynte jeg å slå nummeret hennes, men han tok fra meg telefonen. Han SVERGET å kuttet det ut, og jeg så frykten for hvor pinlig dette kunne bli i øynene hans og trodde ham. Jeg vet ikke om han egentlig kuttet ut da, men det ble slutt mellom oss senere likevel, så det kan være det samme. Nå er jeg sammen med en helt annen type mann, og vi ser ingen grunn til å skjule noe som helst for hverandre. Jeg er overlykkelig for at jeg ble kvitt dusten!
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #12 Skrevet 5. juli 2008 Flott for deg, at du ble kvitt ham. I dagen samfunn er vi individualister som ikke finner oss i å bli sjekket eller kontrollert. Og i mange tilfeller gjør det at vi blir noen store egoister. Så deilig med et forhold uten hemmligheter. Sånn at man ikke må løpe rundt å gjemme ting, og slik at man kan berolige seg ved å ta en titt hvis angsten skulle komme snikende. Da får man ro. Da kan kjærlighet gro.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #13 Skrevet 5. juli 2008 jeg synes det var skikkelig bra skrevet anonym 00.38,at om man kjenner angsten komme krypende,så kan man bare sjekke tlf og få litt ro over seg igjen (om man ikke finner noe selvfølgelig!) det er det jeg gjør til tider,tae en litten sjekk om uroen gnager,bare for å roe meg selv litt...
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #14 Skrevet 5. juli 2008 jeg ser på mobilen til mannen min hva tid jeg vil... herregud vi er ilag, og har ingenting å sjule for hverandre så hvorfor kan jeg da ikke se på tlf'en hans hva tid jeg vil??
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #15 Skrevet 5. juli 2008 Jeg sjekker også mob til samboer uten at han vet det f.eks når han er i dusjen eller sover, bare får å være på den sikre siden. Vet om såpass mange par som har funnet ut at typen/dama har vært utro ved å sjekke med mob så må bare være på den sikre siden, selv om jeg stoler på han da.. har også en fortid hvor han hadde veldig mye kontakt med eksen sin via sms, og sjulte masse for meg den gang..... Han har heldigvis ikke kontakt med henne nå, men føler bare at jeg må være sikker...
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #16 Skrevet 5. juli 2008 Æsj - jeg har vært sammen med samme type mann, en skikkelig svekling! Blir flau og kvalm når jeg tenker på det nå. Uansett, du er kvitt ham og det er jeg også og bra er det!
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #17 Skrevet 5. juli 2008 det som er dumt med det, er at man også kan misforstå og feiltolke meldinger fra andre damer... et blunke-smilefjes og tvilen er sådd.. Om dere er i tvil fra før, vil dere hvertfall bli det etter å ha lest. Jeg sammenligner snoking i tlf med lesing av post eller dagbøker til andre.. stort fy-fy med andre ord.. har man ikke tillitt har man ikke et sterkt og stødig forhold. Og har dere ikke det bør dere PRATE ikke snoke..
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #18 Skrevet 5. juli 2008 Jeg syns dette er å snoke i andre sine private ting, og det ville jeg ikke likt noen gjorde mot meg, uansett hvor uskyldig meldingene som er der er. Så jeg respekterer han såpass at det får han ha i fred. Jeg er heller svært lite nyskjerrig, så føler aldri behov for å snoke. Hadde kanskje gjort det om jeg hadde svært konkret mistanke om at han drev med noe muffens, men da vil det jo bli å bekrefte andre kilder igrunn. Jeg kjenner ikke så mange av venninnene hans heller, så han har sikkert mange ukjende damer der Og det er det ingen trussel i. At han prater med andre damer/veninner/kolleger er langt fra grunn til mistanke om utroskap.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #19 Skrevet 6. juli 2008 Dette er 00:33 fra lenger opp. Hvis man bare skal stole på det typen i forholdet velger å fortelle en så kan man bli ført grundig bak lyset. Jeg var også en såkalt kul kjæreste i begynnelsen av forholdet med ham, men det gikk bare utover meg selv. Hvorfor skal man ikke ha innsyn i den andres omgangskrets og intensjoner? Jeg prøvde også å ikke kjefte så mye på ham, helt til han sa at jeg brydde meg jo tydeligvis ikke om at han rotet masse i leiligheten eller flørtet med andre for jeg kjefta jo ikke! Jeg mener det er best å sette klare grenser for hva man tolererer i forholdet, og hvis man får en magefølelse av at noe er i ferd med å skje så sjekker man om det stemmer. Det er nemlig ikke sånn at det man ikke vet har man ikke vondt av. Man kan få kjønnssykdommer og knust hjerte av sånt.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #20 Skrevet 6. juli 2008 Til 01:53: Hvorfor skal man ha så mange "private ting" i et forhold? Det er selvsagt bra å holde på egne venner, legge egne planer og beholde selvstendigheten, men hvorfor burde ikke dama/typen ha fullt innsyn i det?
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #21 Skrevet 6. juli 2008 Jeg mener det er mer snakk om respekt jeg da. Selv om man er et par mister man ikke retten til å ha noe privat. Som epost, dagbøker og sånne ting. Det er ikke snakk om innsyn de som går å snoker i mannen sine meldinger, de gjør det bak ryggen på han. Jeg synes ihvertfall det er respektløst. Hvis de vil ha innsyn kan de vel spørre han?
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #22 Skrevet 6. juli 2008 Hei! Jeg skrev over her om at om man følte man måtte snoke, så måtte man prate sammen ikke snoke... Mener uansett om man føler man må snoke, så er det noe galt! Snakker ikke om å overse eller være naiv.. Om man har et sterkt nok forhold er man ikke i tvil, Jeg har også vært i forhold tidligere hvor jeg har snoket og det viste seg å ikke være noen grunn til det.. også i forhold hvor jeg prøvde å stole på, men ikke burde det.. men man lærer etterhvert... Jeg mener at når man velger å være i et fast forhold og spesielt når det forholdet har vart i noen år, bør man vite at man kan stole på den andre.. man må rett og slett satse på at de gode følelsene man har ovenfor den andre er riktige.. Er han utrolig god å lyve, så er det såklart utrolig dumt.. Men det er desverre den sjansen man må ta.. Jeg er også hellig overbevist om at sannheten kommer for en dag.. Og viser det seg at min store kjærlighet er en notorisk utro mann, ja så er han ikke den mannen jeg kjenner.. ergo elsker jeg han ikke.. ja, det er tøft om det skjer, men slike må man bare heve hodet og komme over.. Jeg vil mye heller ha det så flott jeg har det nå, og eventuelt få en vekker slengt rett i trynet.... enn å gå rundt å være sånn småmistenksom... Det er veldig slitsomt i lengden, og man er ikke 100% lykkelig om man har det sånn.. Been there, done that, got the T-shirt:) Unnskyld for at det ble så langt..
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #23 Skrevet 6. juli 2008 Jeg er ingen kul kjæreste, og jeg har mine grenser for hva jeg mener er akseptabel oppførsel. Som for eksempel flørting og sånt. Går an å ha klare grenser uten å snoke eller ikke tillate han kvinnelige venner. Man får heller ta smellen OM det tilfeldigvis skulle skje, enn å gå rundt å mistenkeliggjøre alle mannfolk. Men virker som du har hatt mistanker på bakgrunn av hans oppførsel da. At magefølelsen snapper opp signaler på at noe er galt er noe annet, men har inntrykket at de fleste andre ikke har noen grunn til å fatte mistanke, kanskje går det mer på sitt eget behov for å ha full kontroll.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #24 Skrevet 6. juli 2008 Mannen min har aldri sendt eller mottatt en eneste tekstmelding, men hadde han hatt mobil, hadde jeg latt den være i fred. Man merker fort om mannen /kona er utro, uten tekstmeldinger på mobilen. Det er mange klassiske tegn. Stygt å snike bak ryggen på mannen sin, men har man en grunn, så har man vel en grunn,da.Til å sniklese,altså. Eksen min hadde passord. Med god grunn, skulle det vise seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå