Jandia Skrevet 6. juli 2008 #27 Skrevet 6. juli 2008 Oi spennende. Vil du prøve meg også? menstermin 14.juli, ultermin 17. juli. Gikk 2 uker over termin sist.
anesam Skrevet 6. juli 2008 #29 Skrevet 6. juli 2008 Du kan godt få spå meg også! Har termin 24.juli, ul sa jente, fødte 5 dager før termin sist...
jurgita&runa&trym Skrevet 7. juli 2008 #30 Skrevet 7. juli 2008 Kan du spå meg? Vi skal ha ei pija og har termin 13 august!!! Spennende å høre ka du skal si...
Maaaamy. Skrevet 7. juli 2008 #31 Skrevet 7. juli 2008 Heisann. Ble "spådd" før helgen, at jeg kom til å føde i helgen... Men jeg er fortsatt gravid og ingen baby i armene enda... Forstod det slik at du ville ha litt tilbakemeldinger:)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 7. juli 2008 #32 Skrevet 7. juli 2008 m@lle får opp at du skal føde til menstermin og at det er jente
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 7. juli 2008 #33 Skrevet 7. juli 2008 pifi får opp at du ikke føder til den 7 men innen en uke etter det.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 7. juli 2008 #34 Skrevet 7. juli 2008 asjo får opp at du skal føde til 25 og at det er gutt.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 7. juli 2008 #35 Skrevet 7. juli 2008 congirl jeg får opp at du skal føde til 13 august
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 7. juli 2008 #36 Skrevet 7. juli 2008 lille luna tror nok at du må belage deg på ul terminen
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 7. juli 2008 #37 Skrevet 7. juli 2008 Jandia får opp at du kommer til å føde til menstermin
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 7. juli 2008 #38 Skrevet 7. juli 2008 anesam får opp at du ikke kommer til å føde til 24 og at det er riktig med jente
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 7. juli 2008 #39 Skrevet 7. juli 2008 jurigita får opp at du skal føde til 13 august og at det er riktig med jente
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 7. juli 2008 #40 Skrevet 7. juli 2008 Hm,det var jo dumt at du enda går og venter. Takk for tilbakemeldingen.
Pusur_mor Skrevet 7. juli 2008 #41 Skrevet 7. juli 2008 Hei ! Kan du spå meg også? Har menstermin 6. september, ult 22. september. Jeg vet kjønn, men du kan jo se om du treffer før jeg sier det.
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #42 Skrevet 7. juli 2008 hei mamma til en stor:) jeg har termin 2 januar å lurer fælt på om jeg kommer til å gå over nyttår???(09) jeg er utrolig nyskjærri på om jeg får en liten gutt eller en liten jente:) håper du kansvare meg:) dette er spennende syns jeg:) hehe...
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #43 Skrevet 7. juli 2008 hei mamma til en stor:) jeg har termin 2 januar å lurer fælt på om jeg kommer til å gå over nyttår???(09) jeg er utrolig nyskjærri på om jeg får en liten gutt eller en liten jente:) håper du kansvare meg:) dette er spennende syns jeg:) hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå