Gå til innhold

Mamma til 1 stor....

Anbefalte innlegg

Skrevet

En til ? ;)

Har termin 21.august. Vet du når jeg kommer til å føde? Gutt el jente?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I mellom 21-28 skal du føde og det blir jente.

Skrevet

Takk for svar ;)

Skrevet

bare hyggelig

Skrevet

Okei da, nå er det likevel så mange som har mast på deg. Hadde tenkt å la nysgjerrigheten komme meg til gode, men...

Usikker på hvilken info du trenger, men jeg har termin 27.juli (menstermin 2.august), og selv er jeg født 110984, mannen min er født 200377.

Hva får du opp? : )

Skrevet

Me too? =:)

Har termin 26.08.08 Uten tvil en gutt iflg ultralyd

En gutt fra før født 14.08.04, fire dager før termin.

Litt nervøs for å få for tidlig denne gang, pga mye stress og husbygging... I tillegg til at jeg skal ut å fly neste helg=:)

Ser du om jeg får rundt termin?

På forhånd takk.

Vi får lage en link der folk kan legge inn svar om du fikk rett...

Skrevet

Baby-i-magen Jeg får opp at du skal føde mellom 27 og 2 august.

Skrevet

coa75 Jeg får opp at du ikke skal føde for tidlig at du føder rundt den 26 august og at som du sier,det er en gutt.

Skrevet

Tusen takk for svar, blir spennende å se om det stemmer da. Er jo mange førstegangsfødende som går over tida...

Skrevet

Ja,men hvis det stemmer det jeg fikk frem,så blir det jo ikke så mange dagene da.

Lykke til.

Skrevet

Dette var spennende!:o)

Håper du tar deg tid til å spå meg også:o)

Jeg har termin 26 august og venter jente. Jeg er født 070988. Kommer jeg til å føde før tiden? Har vært plaget meg mange kraftige falske rier og stikninger i det siste ser du..

Tusen takk for svar:o)

Skrevet

Du kommer ikke til å føde før tiden.

Skrevet

Oi, så morsomt mamma til 1 stor.. :-)) Ser du noe på meg. Termin 8. august/jente :-))

PS: På forhånd tusen tusen takk :-))

Skrevet

Får opp at du skal føde til 8 august og som du selv sier at det er en jente. (har følt jeg har bommet en del på kjønn,men kanskje det tar seg opp nå. Litt kjekt å ta kontroll spørmål på ting jeg vet også da)

Skrevet

ÅÅÅÅÅ.... jeg vil også!! Min samboer skal i nordsjøen noen uker før termin, og min største skrekk er at han ikke skal være med på fødsel. Har termin 5. september. Har du fornemmelse for når jeg kommer til å føde og hva kjønnet blir?

Tusen takk :-)

PS. Kommer du på BIM treff 16. juli? Hadde vært kjekt :-)

Skrevet

Jeg får opp at du skal føde rundt 5 sep og at samboer kommer til å være med deg.

Skrevet

åååå gud som jeg håper du har rett... hehehe :-) Tusen takk for svar!!!

Skrevet

Hei ...mamma til en stor...

Har også en som ikke er hjemme før en uke før termin, er litt spent på dette. Har mensterm. 26.07, ul term.02.08. Mest sannsynlig jente er det sagt...

Jeg er 32 år. Har ei fra før som er født 03.08....

Skrevet

Hei,

kan du se på meg og? Jeg har termin 07.09.08. Er selv født 04.05.82. Er førstegangs og er derfor spent på hvor nært termin tulla kommer..

Skrevet

Kan du se på meg også..? Har termin 25.07, menstermin 27.07. Når føder jeg og hva blir det..?

Spennende å se om spådommene blir riktige;-)

Skrevet

Nå er vi mange som maser på deg Mamma til 1 stor... men orker du å ta meg også? Please!!!

Har termin 9. juli. I følge to ultralyder blir det en gutt.

Hva kan du se om meg?

Skrevet

prøver meg jeg også. har termin idag 060708. jeg er innlagt på sykehuuset pga blodtrykk og proteiner,håper så inndelig noe skjer snart ffor dette går virkelig på psyken min. liggi her siden torsdag. blir jeg satt igang eller skjer det av seg selv? evnt NÅR? tusen tusen hjerrelig takk om du kan hjelpe meg ;)

god sommer :)

Skrevet

Får vell prøve meg jeg også da:p Hehe. Har termin 8 august. Ble selv født 5 uker for tidlig, og har hørt at det da er større sjangse for at jeg selv kommer til å føde før tiden. Kan du se noe om det?:-) Før eller etter termin?

Skrevet

å kan du være så snill å spå meg og??? er førstegangsfødende og har termin 13 august......hele familien min mener jeg bli å gå over tiden!

Skrevet

Så spennende! Kan du se om jeg føder snart? Jeg blir sprø av å vente...

Jeg har menstermin 11 juli og ultralydtermin 18 juli.

På forhånd takk:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...