¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #26 Skrevet 4. juli 2008 Ojojoj, de var fine!! De er på lager også...utrolig!!!
Stratos med 3 barn Skrevet 4. juli 2008 #27 Skrevet 4. juli 2008 Forstår ingen ting jeg! Er ikke det der helt vanlig for endel godt voksene da? De gardinene med blomster? Nettet er ikke bare for dere vet dere
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #28 Skrevet 4. juli 2008 Jeg vet mange som harsånne ting, jeg. Men hvorfor i all verden må man ha stygge ting selv om man er "godt voksen"?? Forskjell på ulik smak og det der inne...... Men jeg er kanskje krass i interiør-kritikken....=)
Stratos med 3 barn Skrevet 4. juli 2008 #29 Skrevet 4. juli 2008 Hvis du mener alle bør gjøre som deg fordi du er den eneste som har god smak, oppfordrer du til en kjedelig verden! Selv om de har en annen smak, har de ikke automatisk en dårlig smak! Det er plass til slike hjem også synes jeg.
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #30 Skrevet 4. juli 2008 Du misforstår meg nok litt, tror jeg har skrevet her 2 ganger at alle har forskjellig smak. Er vel ingen mal på hva som er god og dårlig smak! Men jeg må få lov å kommentere noe jeg, personlig, syntes var direkte grusomt! Tydeligvis var det mange som var enig med meg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå