Gå til innhold

Tidenes mest harry interiørbutikk!! ADVARSEL!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oii da.....hehe, jeg kjenner jeg blir litt småkvalm:-O

Bare fargene og oppsettet på siden, lyste alarm, alarm.

Skrevet

Haha!! Er det mulig!!!!! Blir ihvertfall ikke noe gardinkjøp derfra, gitt :)

Om du fant noen sider med kuule dørmatter så skrik ut - jeg leter også :)

Skrevet

mye lækkert der ja... Noe av det gir meg faktisk litt assosiasjoner til billige hoteller i syden....

Skrevet

Mon tro om de samarbeider med de som har select katalogen. Mye lækkert der også.. hehe :o)

Skrevet

Det MÅ du bare... Det er et tilbud du ikke får når som helst, for å si det sånn....

Skrevet

Det var jo bare fresende lækkert! Må ikke legge ut sånne linker her, utsolr før du rekker å bestille selv vettu.

Skrevet

Hoff, ja virkelig grusomt! Svir i øynene, haha!

Men man har jo vært e de hjemmene som kunne vært reklameutstilling for denne siden.......

Forskjellig smak av interiørstiler, men dette er virkelig ingen STIL!

Skrevet

He he he he....svigermor abonerer på katalogen!! kan jo tenke dere hva slags sengetøy jeg får til jul..... *grøss*

Skrevet

True that! Men ble litt skuffa over at ikke domatten hadde sånn form så den kunne ligge rundt klosettet, så mulig vi dropper det. Vil liksom helst ha sånn matte som liger ordentlig tett rundt klosettet sånn at den suger til seg hver minste dråpe mine tantebarn skulle tisse utenfor! ;) (har en nevø som av og til glemmer hva han holder å med inne på do...)

Skrevet

Også så billig, det er til og med 100% polyester!!!!!! wooo

Skrevet

Veeeldig engelsk stil på det, a la argos, inside store, £-strecher...

Skrevet

Hahaha "toalettsett" for eks er det værste jeg vet om *grøss* trodde ingen solgt det lenger :-S

Skrevet

Wow!!!!! Takk for SUPERT tips Sessa! Har lett lenge etter noe å freshe opp sofaen med! Stuen kommer til å bli som ny!

Skrevet

Åherregud! Du må snike deg inn hos svigermor å brenne den katalogen fortere enn svint, haha!

Stakkars deg=)

tror dette var min personlige favoritt:

http://www.klingel.no/cgi-bin/klingelno/444430-0.html

Skikkelig festlig på badet, også til under 500-lappen, da!!

Skrevet

Tror på at det er engelsk stil, ja!

Har dere sett på oppussingprogram fra storbrittania? Der har de TEPPEGULV på BADET????!!! Og det har jeg ikke sett bare èn gang, altså...

Skrevet

319 kr for den der?!?! Det var jo kjeeeempebillig for den dødslekre dekorasjonen!!

*grøss*

Skrevet

Jajaja, et er den verdt!! Var jo med belysning, må vite=)) Fytti rakkern sin.

Skrevet

Belysning også? Da MÅÅÅ jeg ha 2 :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...