Gå til innhold

Libero eller pampers..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Libero på jenta mi og pampers på gutten min...hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her tørre melkeku..

Men når jenta blir litt større nå så blir det pampers på henne og..men synses libero bleiene er best fra nyfødt og oppover til 7-8 mnd, deretter pampers..

Er jo libero bleiene som lukter sterkt med det samme ongen har tissa litt i...

Skrevet

takk for så mange svar:-) Libero up&go har iallefall holdt seg bra i natt. Det gjorde ikke pampers up&go. Da var det bløtt i senga neste morgen. Det ser veldig lovene ut til nå med de nye tøffe Limited edition bleiene til Libero:)

Skrevet

Pampers, uten tvil!

Libero er tykke og stive, og har nesten ingen elastikk, hverken rundt lårene eller midjen.

Skrevet

Enig med ~*-*~ over her..

Vi bruker pampers :) Men newborn (1) brukte vi Libero da jeg ble vant til den på sykehuset, men med en gang jeg begynte med nr. 2 så merket jeg raskt at Liberos passform ikke passet baby! Har også opplevd maaang ganger at lukkefunksjonen i Liberobleien er bøyd feil og irriterende når nesten alt klisteret er borte når jeg skal lukke den!

Skrevet

Pampers!!

Synes rett og slett det er en bleie med bedre kvalitet enn libero! Aldri mer libero. Signerer de 2 over meg.

Skrevet

Jeg synes pampers activ fit kanskje har best passform, og er tynnere. Kvaliteten vet jeg ikke, for minsten her tåler ikke pampers, så har ikke testa de ut. Så her blir det av den grunn libero.

Skrevet

Her går det libero. Synes passformen er bedre. Elstemann var alt for tynn for pampers.

Skrevet

Vi brukte Libero frem til for en uke siden, sånn passe fornøyd. Mini er 3,5 mnd.. Så kjøpte jeg pampers bare for å sammenligne, og guuuud så mye bedre de er!!! Mye tynnere, og dermed blir det enklere for han når han ligger og makker på gulvet, og så suger de mye bedre. Og bleien blir liksom ikke en eneste stor klump når han har tisset mye..

pampers pampers pampers =O)

Skrevet

Libero er best til små barn synes jeg..0-4/5 mnd.Til større barn foretrekker jeg Pampers :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...