Gå til innhold

Libero eller pampers..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke merke syntes du er best:)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Libero uten tvil.

Skrevet

Vi bruker pampers og er veldig fornøyde

Skrevet

Pampers!

 

Kjøpte Libero discovery på tilbud på Obs for noen uker siden, og det gjør vi ikke igjen! Synes ikke de sitter noe bra, mend et varierer sikkert fra barn til barn..

Skrevet

pampers. det er det merket vi har brukt til begge våre. Har prøvd Libero men ikke vørt 100% fornøyd, dessuten har ungene våre kllaget over at dem ikkeliker de bleiene... Så passformen til pampers passer tydeligvis best på våre unger :-)

Skrevet

Jeg har brukt pampers helt fra starten av , men nå som jeg må begynne med up&go til han syntes jeg ikke pampers er noe bra. Kjøpte en pakke med Libero up&go idag så jeg får håpe av vi blir mer fornøyd med den;)

Skrevet

Ingen slår Libero:-)

Pampers lukter fryktelig sterkt når det kommer tiss i, og de "damper".

Altså; bleiebaken/ buksa kjennes fuktig ut når bleia er fylt med tiss.

Dessuten holder de ikke stumpen like tørr som Libero, syns det er stor forskjell.

Skrevet

Bruker begge deler, nå er det pampers på dagen og libero på natta! :)

Skrevet

Pampers ingen tvil!! Liker ikke libero i det heletatt, men det er jo en smakssak.

Libero er så store og klumpete, Pampers er mere slimfit mellom beina, og tynnere.

 

Skrevet

first price:P

 

men om jeg må velge:pampers

Skrevet

Libero! Brukte pampers før, men har gått over til trusebleier nå og trusebleiene til pampers er jo fulle på 1-2-3.

Skrevet

Kom til at snakke om det på jobben en dag (jobber i barnehage) alle 5 synes Libero sine bleier er best.

 

Bruker også Libero til lillegutt

Skrevet

Libero!!

Har testet Pampers men liker de ikke. Har brukt Libero på både sönnen og datteren.

Skrevet

Alltid brukt pampers avtive fit når de bruker teip bleier,og når de har gått over til up and go,så er det libero som gjelder ;)

Skrevet

Bruker pampers vi=) Men 1'er bleiene vi brukte var Libero,men da vi skulle gå over til 2 så lakk de så vi måtte begynne m Pampers og siden har der vært sånn..+ at de virker mer komfertable en de store,tykke Liberobleiene

Skrevet

Libero!

Skrevet

Sønnen min bruker Pampers om dagen.. Libero på natta..

 

Skrevet

libero helt klart

Skrevet

libero på dagtid og pampers på natta

Skrevet

Måtte bruke en pakke med Pampers da vi var på ferie nylig og jeg må si at jeg ble sjokkert over hvor dårlige de er. Kan ikke sammenlignes med Libero overhodet.

Skrevet

bruker begge- hver til sitt bruk

 

libero er tykkest og best om natten

pampers best om dagen når det byttes oftere, er tynnere men enklere å bevege beina i...

 

synes jeg :)

Skrevet

Jeg har komet frem til at Libero er det som passer best for oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...