gutt07<3 juni jente10<3 Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Hvilke merke syntes du er best:)?
Musemor med tre søte små Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 Vi bruker pampers og er veldig fornøyde
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 Pampers! Kjøpte Libero discovery på tilbud på Obs for noen uker siden, og det gjør vi ikke igjen! Synes ikke de sitter noe bra, mend et varierer sikkert fra barn til barn..
Kjærlighet <3 Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 pampers. det er det merket vi har brukt til begge våre. Har prøvd Libero men ikke vørt 100% fornøyd, dessuten har ungene våre kllaget over at dem ikkeliker de bleiene... Så passformen til pampers passer tydeligvis best på våre unger :-)
gutt07<3 juni jente10<3 Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. juli 2008 Jeg har brukt pampers helt fra starten av , men nå som jeg må begynne med up&go til han syntes jeg ikke pampers er noe bra. Kjøpte en pakke med Libero up&go idag så jeg får håpe av vi blir mer fornøyd med den;)
MamiMaribel Skrevet 4. juli 2008 #7 Skrevet 4. juli 2008 Ingen slår Libero:-) Pampers lukter fryktelig sterkt når det kommer tiss i, og de "damper". Altså; bleiebaken/ buksa kjennes fuktig ut når bleia er fylt med tiss. Dessuten holder de ikke stumpen like tørr som Libero, syns det er stor forskjell.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 4. juli 2008 #8 Skrevet 4. juli 2008 Bruker begge deler, nå er det pampers på dagen og libero på natta!
Leirha Skrevet 4. juli 2008 #9 Skrevet 4. juli 2008 Pampers ingen tvil!! Liker ikke libero i det heletatt, men det er jo en smakssak. Libero er så store og klumpete, Pampers er mere slimfit mellom beina, og tynnere.
velsignet med to Skrevet 4. juli 2008 #11 Skrevet 4. juli 2008 Libero! Brukte pampers før, men har gått over til trusebleier nå og trusebleiene til pampers er jo fulle på 1-2-3.
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #13 Skrevet 4. juli 2008 Kom til at snakke om det på jobben en dag (jobber i barnehage) alle 5 synes Libero sine bleier er best. Bruker også Libero til lillegutt
Dronning Sånnja Skrevet 4. juli 2008 #14 Skrevet 4. juli 2008 Libero!! Har testet Pampers men liker de ikke. Har brukt Libero på både sönnen og datteren.
Gothminister Skrevet 4. juli 2008 #15 Skrevet 4. juli 2008 Alltid brukt pampers avtive fit når de bruker teip bleier,og når de har gått over til up and go,så er det libero som gjelder
Sunshine med småtroll:) Skrevet 4. juli 2008 #16 Skrevet 4. juli 2008 Bruker pampers vi=) Men 1'er bleiene vi brukte var Libero,men da vi skulle gå over til 2 så lakk de så vi måtte begynne m Pampers og siden har der vært sånn..+ at de virker mer komfertable en de store,tykke Liberobleiene
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 4. juli 2008 #20 Skrevet 4. juli 2008 Sønnen min bruker Pampers om dagen.. Libero på natta..
Jewel m/jente får gutt Skrevet 4. juli 2008 #22 Skrevet 4. juli 2008 libero på dagtid og pampers på natta
*bolla pinnsvin* Skrevet 4. juli 2008 #23 Skrevet 4. juli 2008 Måtte bruke en pakke med Pampers da vi var på ferie nylig og jeg må si at jeg ble sjokkert over hvor dårlige de er. Kan ikke sammenlignes med Libero overhodet.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 4. juli 2008 #24 Skrevet 4. juli 2008 bruker begge- hver til sitt bruk libero er tykkest og best om natten pampers best om dagen når det byttes oftere, er tynnere men enklere å bevege beina i... synes jeg
Delirium Skrevet 4. juli 2008 #25 Skrevet 4. juli 2008 Jeg har komet frem til at Libero er det som passer best for oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå