Gå til innhold

De som er her bare for å lage kvalm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man har jo alltids sexdebatten da på DibBim og en del andre forum her, men det faller nok på hurtige svar her inne tenker jeg, og mulig en liten smule av artighetene som følger med, da latter og kaffen i halsen=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Voldsomt hvor opphengt du er i sex. Er det bare sextrådene du mener? I så fall, har ikke foreldre sex? Hvordan fikk du ergentlig det barnet i magen? Hvorfor er det greit å diskutere hva man skal ha til middag, men ikke sex?

Skrevet

Fniser...denne tråden blir bare bedre og bedre hehe...........*Skål*

Skrevet

Jeg gjentok det som var sagt tidligere i et annet innlegg. Og når man bruker ordet husmorting, så er det vel for å sette på spissen de temaene som blir diskutert her inne tenker jeg. Sikkert ikke mer mystisk enn det..

HI

Skrevet

Jaja, jeg er bare opptatt av sex og, det er sånn det er.. Vel, du vil hvor du vil, så da får du bare fortsette den veien..

Hvordan jeg fikk babyen i magen? nei det er jo et under, en jomfrufødsel såklart.. Viste du ikke at middagssnakk er greit, og sex er fyfy?

Skrevet

Hvis du leser tidligere innlegg, ser du at underholdningsverdien er en viktig motivasjon for noen

HI

Skrevet

ja, har merket det.. så flott vi kan hjelpe å underholde ;)

Skrevet

Da vil jeg blotte tema husmorting og si at å bli tatt i ræva er det garantert mange som blir, nettopp pga født mange barn og løse fitter....ikke værre enn det=)

Så sextema er faktisk en del av hele sulamitten ellers hadde man ikke sittet her inne å diskutert tema barn i hele tatt...

Skrevet

Den siste kommentaren om underholdningsverdi var svar til en liten spurv som mente at jeg ikke kunne trekke den slutningen at folk skrev her inne bare for å øke underholdningsverdien.

Når det kommer til hvilke innlegg jeg mener er upassende her inne, tenker jeg mest på dem som hetser ulike typer mennesker (overvektige, undervektige og gud vet hva), og de innleggene hvor HI får svar i form av negative personkarakteristikker og direkte personangrep.

Jeg har til og med sett at folk har skrevet at de håpte HI aldri ville klare å bli mor. Det er et alt for langt steg å ta bort fra hvordan man egentlig skal behandle folk.

Fatter ikke hvorfor folk ikke bare kan forsøke å være hyggelige mot hverandre. Det er kanskje naivt, men jeg tror faktisk at hverdagen kan bli underholdende selv om at man ikke tråkker på folk til enhver tid

HI

Skrevet

jo det har du igrunn rett i... og sextråder er jo helt greit det.. er mer de unødvendige trådene jeg tenkte på... "åå så kåt jeg er, lyst på lesbesex" osv.. Men at det er folk som lager kvalm er jo kanskje feil å legge det under.. Men mer unødvendig synes jeg da.. og heller ikke noe imot tråder som handler om sex generelt, anal, oral, ja det du vil for den saks skyld.. det er mer hvordan de er lagt fram om du skjønner`? Men får bare styre unna de unødvendige da, så får de som synes det er moro kose seg med de :)

Skrevet

ja skjønner den.. og er ganske enig i det.. Det er jo mye som er over grensen.. Men men, tror ikke det blir slutt på det desverre.. får bare leve med det!

Skrevet

Noen er mer åpen og utbrodert i talemåten sin enn andre...slik er det......OG lesbesex er det nok mange her inne som kunne ha godt av når man leser disse dusj kvalme trådene om at mannen aldri dusjer....uuussssjj...slike tråder er mer støtende enn noen andre tråder her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...