Gå til innhold

De som er her bare for å lage kvalm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forstår ikke helt hva motivasjonen er. Det er greit at man av og til i en diskusjon kan komme til skade for å skrive kjipe ting i kampens hete, men det er enkelte her inne som kun skriver for å være kjipe. Det har ikke noe med barn eller graviditet eller noe å gjøre, det er bare reinspikka drittslenging.

Det at det bare er for å fremprovosere sinte svar sier jo seg selv, men det jeg ikke kan forstå er hva som motiverer folk til å bruke så mye av sin tid til å vekke folks reaksjoner inne på et forum som dette. Det vitner jo om seriøse problemer..

Jeg skriver ikke dette fordi jeg er forbanna for at noen velger å bruke så mye tid på å ødelegge for andre, men rett og slett fordi jeg er fascinert over fenomenet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mer fasinerende at folk ønsker å bruke mye av tiden sin på å diskutere hva de skal ha til middag, bakorvendt ditt bakovervendt datt, gåstoler, reima-dresser, helseteppe forran vogna og våtservietter.

Skrevet

Hehe.. du er parat ser jeg ;)

HI

Skrevet

Jeg er fascinert selv. Min konklusjon er at enkelte har det veldig trist privat. For å få oppmerksomhet må man liksom feilstave banneord og prøve å få frem en krangel ved å skjelle ut hverandre.

Det er sikkert slikt for enkelte- fordi det er slikt de lever livet ellers; med lite innhold.

Kan jammen kverulere, bli forbannet og trist jeg også. Men mener at jeg klarer å holde det et hakk over 13-års alderen hvor puberteten kommer i veien for saken. Enkelt nick her inne skriver så utrolig "rart" - i den forstand at jeg ikke helt vet hva de mener. De er liksom bare gretne og sint på livet som ble gitt dem.

Som deg H.I.finner jeg ikke ut hva motivasjonen er, men det er jo klare tegn på en fæl barndom, overvekt, kviser, lite penger og en utro mann i bildet.

Skrevet

det er vell ikke så rart.. kjenner man ikke mennesker der ute, i den virkelige verden også, som bare laer kvalme..? det gjør i allefall jeg... men her inne er det jo morro å få hormonelle kvinner sure og sinte, se hvor kort lunte, eller hvor kort tid det tar for å få noen sinte.. hmm.. lurer på om de sitter med lister, og ei stoppeklokke..? kanskje de bare driver en markedsundersøkelse.. ;o)

Skrevet

Enig med HI jeg. Ganske utrolig hva enkelte her klarer å lire av seg av dritt. Sure fitte over her må være et av de tristeste tilfellene om dagen.

Skrevet

Bombe at sure fitte var første til å svare på den meldingen der!!!!!! :)

Hun er faktisk her inne akkurat med det formålet; å lage kvalm! Skjønner heller ikke poenget.

Skrevet

Haha!

Det er ikke mer givende å diskutere om noen KAN være gravide, eller om man MÅ kle døtrene sine opp som prinsesser.

Og jeg har det helt topp privat.

JEG skjønner ikke hvorfor folk legger ut ALT om seg selv og familien på internett.

Og det er vel ikke å ødelegge for andre hvis man kommer med en og annen festlig kommentar innimellom?

Noen av det som blir diskutert her inne er jo så lite intelligent, at lite intelligente svar nærmest sier seg selv.

Skrevet

Kampens HETE.............Herregud, hønsegjengen på skravle har kampens hete mer enn noen andre, for når de diskuterer så går de løs på enkeltpersoner så det brister etter..............Så jeg annser å slenge ut ord som kanskje ikke passer seg i hodene til enkelte ganske så uskyldig.

Skrevet

Jeg syns ikke noe om å gå direkte på enkeltpersoner, derfor nevnte jeg ikke navn i innlegget.

Jeg fascineres bare av folks behov for å slenge dritt. Argumentene for drittslenging er at det er kjedelig å bare diskutere husmorting. Nå er jo dette et forum med fokus på barn og familieliv da, og alt rundt dette. Det finns hundrevis av forum hvor man kan skrive om alt mellom himmel og jord, så det er jo bare å velge fra øverste hylle i interessante temaer på andre forum. Jeg syns det virker som om disse drittslengings-innleggene aldri tar for seg noe som har med barn å gjøre jeg..

Og hønsegjengen.. er det brukt for å beskrive alle disse kjedelige menneskene som bare diskuterer uten å fornærme andre? Jeg personlig syns det er mye mer hønsete å lire ut av seg lite gjennomtenkte fornærmelser dagen lang.

Skrevet

19:09 var HI, men det kom vel ikke som noen bombe :)

Skrevet

Den enes kvalm er den andres underholdning. Og bedre underholdning enn det et uskyldig lite spørsmål i en ellers nærmest genmanipulert enig tråd kan avstedkomme, kan jeg faktisk ikke forestille meg.

Skrevet

Ok, det er altså en av grunnene.. Da er jeg et steg nærmere å forstå motivasjonen bak disse innleggene :)

HI

Skrevet

Du er så begrensa at du ikke ser for deg at det er et rent og uforfalska underholdningsaspekt ved disse sidene?

Skrevet

HUSMORTING???.......OG alt rundt dette............?

Hehe.......Kan jeg spørre hva som faller under husmorting? Har ikke hørt dette utrykket siden bestemoren min lå på dødsleia..!!

Skrevet

Vet du hva? Jeg har ikke det minste problem med å forstå at noen finner det underholdende å slenge dritt inne på slike forum. Det jeg ikke kan forstå er hva som får en person til å ha slike behov. Men før man selv har følt for å bruke fritiden sin til å velte ut av seg med kjipe tilbakemeldinger er man vel, som du sier, begrensa.. så hva vet da vel jeg?

HI

Skrevet

Kanskje for noen ikke mye interessant å diskutere hvorvidt noen er gravide, hvilken vei barnestolen skal stå, hva barna skal hete osv, MEN det er hvertfall relevant for forumet, i motsetning til "jeg ble tatt i rævva igår" osv.. så det..

Synes det er ganske dårlig gjort igrunn.. å sitte å finne på mye tull, og skrive teite og provoserende svar bare for underholdning.. Men de som gjør det bryr seg ikke om hva de som vil bruke forumet seriøst til sier uansett, så er bare å overse det du ikke liker, desverre..

Skrevet

Enig med deg 21:08.

Jeg blir bare så fryktelig fascinert, for jeg har aldri kjent slike mennesker i det virkelige liv. Eller det vil si, jeg kan huske noen av dem fra barneskolen. Det viste seg i ettertid at de hadde det vanskelig hjemme.

Det er kanskje bare jeg som har vært heldig med dem rundt meg. Jeg er vant til positive mennesker som ikke bruker dagene sine til å ødelegge for andre. Jeg har liksom ikke sett for meg at voksne mennesker fortsatt har behov for å være så kjipe mot andre.. Glad er jeg i alle fall at nærkontakten med slike for min del begrenser seg til dette forumet.

HI

Skrevet

Hva får deg til å tro at noen IKKE fikk den i ræva i går da og kanskje har noen tanker å lufte ut om dette.

Skrevet

du vet at du bare provoserer, og det kvalmeste er at du liker det..

Hva med å finne seg tilrette på et annet nettsted enn barnimagen for å diskutere analsex??

Skrevet

Ja, samme her.. Jeg synes ikke det er fascinerende en gang, bare dårlig gjort. men men.. har bare begynt å styre unna nå.. og håpe de som har det gøy med dette ikke lager kvalm når noen virkelig stiller seriøse spm.

Jeg og er vandt med at folk er snille og greie, så at det er så mye folk her med null respekt for andre, på et forum hvor man skal diskutere alt om barn ol. det synes jeg er merkelig... men men

Jeg er helt enig med deg jeg, HI. Ha en fin dag:)

Skrevet

Hvem sier at "de" sitter og finner på mye tull, skriver teite og provoserende svar kun for underholdning? har det slått deg at folk kan ha andre meninger og interesser en deg?

Skrevet

Hehe, jeg har aldri diskutert analsex jeg........er heller ikke på barnimagen desverre og et anonymforum er vel et relativt åpent forum for det meste.

Så at du kan nok ta ut frustrasjonene dine her om ditt tragiske sexliv(hvis du har noe da) så kan du garantert gjøre det uten å føle deg brydd.....=)

Og analsex er nok mer normalt enn du tror, at noen sier *jeg fikk den i ræva* er vel kanskje det som får deg brydd?

Skrevet

du skjønner hva jeg mener.. så det er ikke vits å motsi bare for å være vanskelig, er det vel? Sikkert ikke tull hvem, hva hvor man har sex, og at man er nydusja osv. MEN jeg synes det er unødvendig på et barnimagen-forum.. sikter ikke bare til personer som jeg er uenig med.. selv om jg ofte kan si meg enig i det noen skriver, er det mange som ikke kan gjøre det på en ordentlig måte fordet!!

Skrevet

hehe absolutt ikke.. hvorfor tror du at jeg mener analsex er unormalt? har da overhode ikke sagt noe om mine meninger om det, og er det noe jeg ikke har noe problem å snakke om er det faktisk sex. MEN IGJEN, disse grise-sex innleggene synes jeg ikke hører her inne.. og de frekke svarene.. det var ikke dypere enn det.. greit, hvis du mener de hører til her så må du jo bare skrive det.. jeg bare tenker det må finnes andre forum på nettet som egner seg bedre enn dib/bim..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...