Gå til innhold

gruer meg så til det som kommer :'( VELDIG lang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare hyggelig HI. Hvis du vil prate mer kan vi godt prate over msn eller noe. Bare si ifra :)

Hilsen 23:23

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvordan kan jeg komme i kontakt med deg da? vi er jo anonyme begge 2 ;P

HI

Skrevet

Har det skjedd noe nytt HI?

Er så spent på å høre nytt fra deg og vesla? håper alt ordner seg....

Bare ta kontakt hvis du føler for å lette litt på frustrasjonen. Hører gjerne på deg. :)

Skrevet

Jeg håper virkelig du mener alvor når du sier du skal kontakte nav og får deg ny leilighet osv....det er så utrolig mange som SIER de skal gjøre noe med det, men som ikke har ryggrad når det kommer til stykket.

Er spent på hvordan det går med dere, hadde vært fint å lese om noen dager at du er ute av din miserable situasjon.

Skrevet

Hei HI..

Vondt å lese dette altså, og nå er det jo noen dager siden du postet det første innlegget. Håper virkelig du klarer å flytte nå som han er borte, for når han er der tilbake igjen vil det bli mye vanskeligere!!

Vet dessverre litt om akkurat det..

Bodde sammen med en som ikke skadet meg fysisk, men psykisk.. Da han truet med å skjære opp valpen min en natt fikk jeg det sparket i ræva som jeg trengte..Så neste dag mens han påsto han var ute å kjøpte kniv for å skjære opp valp og meg så ringte jeg til vennene mine og ba om hjelp.. En av dem stilte hus til disposisjon og kom med stor bil for å hente sakene mine, og de andre vennene mine kom for å hjelpe meg å pakke og kjøre tingene mine. Han kom hjem mens det sto på og klikka fullstendig, men jeg klarte å dra likevel. Men.. det forholdet som varte så mye kortere enn ditt, ødela så utrolig mye for meg. Det er nå 7 år siden jeg dro, og jeg har fortsatt mareritt om han.

Du har et lite barn som du har ansvar for, og jeg tror ikke du vil at den lille jenta di skal vokse opp og se at mamma får bank, blir utskjelt og misbrukt, mens pappaen er ustabil og voldelig?? Håper virkelig at når jeg sjekker tråden igjen om en stund så står det gode nyheter her... Håper bare så du kommer deg bort mens han er vekke!!!

Skrevet

det vil bli bedre for deg og jenta di om du kommer deg vekk, du vinner rettsaken, så det er ikke noe og vente på. (personelig skulle jeg gitt han en på trynet, hva er det han tror han er)

gutter som er slik som du beskrive er svake sjeler, og de vet det. de er maktsyke. han er ikke verdt en dritt... men det er du og jenta di!

Skrevet

huff!!!! håper du har kommet deg yut av huset!!! du må finne noe midlertidig også, mens du venter på leilighet, for det tar nok gjerne mer enn en uke å få det. Og du MÅ BARE NØDT til å dra nå mens han er borte.

Snakk med politiet nå, FØR han kommer hjem. Ikke utsett det. De må hjelpe deg, og dra til din mor eller noen andre nære.

Jeg har vert i en ganske lik situasjon som deg, og noe av det vanskeligste var å fortelle mine foreldre hva som foregikk og at de nå måtte hjelpe meg. Da haddde jeg også baby, og det var pga henne jeg "bet i meg det sure eplet" og ba om hjelp selv om det er så innmari vanskelig!!! har ikke noe valg, du har ikke det!! du har IKKE noe valg, dette her m¨å du bare gjøre, og det må du gjøre nå. Du kan ikke velge det bort mer enn at man kan velge å slippe å føde barnet man bærer på.

Send meg gjerne pm om du vil ha støtte og konkrete råd for hva du må/kan gjøre i dagen fremover (og mnd for densalgs skyld)

klem

Skrevet

Dytter......håper HI er så opptatt med å flytte at hun ikke har tid til å oppdatere.

Skrevet

her er jeg igjen....

har ikke fått flyttet enda..har ikke har ork eller krefter til å gjøre noe, vært hos min mamma noen dager. vel og merke uten å fortelle om situasjonen jeg står i. må innrømme jeg hadde håpet ting hadde roet seg, slik at jeg hadde hatt litt tid på meg til å få tak i leilighet uten å måtte campe midlertidig hos noen... men i morra kommer han hjem, og i natt skrev han mld til meg og spurte om jeg hadde fått flytta enda, så ståa er visst akkurat lik.....vi er visst skjønt enige om dette. han vil ikke ha meg her lenger, og jeg vil ikke være her. bare så helvetttes vanskelig å få tak i et sted å bo :( gir snart opp jeg!!! :(:(

Skrevet

Du er sterk og modig som valgte aa baere frem et barn selv om du var/er i et ustabilt forhold. Ikke la noen innbille deg noe annet. Den feige og mest egoistiske loesningen ville jo vaert abort.

Haaper du kommer deg bort fra samboeren, og faar et mer harmonisk og lykkelig liv sammen med jenta di.

Skrevet

Håper du får deg leilighet snart :) pakk, pakk... hold oss gjerne oppdatert =)

Skrevet

hei.. HI her.

Jeg har nå fått tilbud om en knøttliten leilighet på 28 kvadrat... ikke store plassen å boltre seg på, men det er stort nok for oss i en overgangsperiode.... Gud, dette hadde jeg aldri trodd jeg skulle greie. Har så lyst til å sende meld til samboeren min (enn så lenge) og si det.. Men jeg skjønner at det ville være dumt, så den overraskelsen skal han få når han kommer hjem!!!

Skrevet

gratulerer så masse. ny å spennende tid i vente.

Skrevet

jo, men skulle gjerne vært det foruten :'(

HI

Skrevet

....så flink du har vært...og pliiiiz ikke triumfer ovenfor han når han kommer hjem...han kommer til å tilte....så hold tunga iskaldt rett i munnen framover....så du aldri får han under huden igjen....

litt av en dritt gubbe du hadde.... OG...aldri degrader deg selv ved å si at du har vært dum eller dumsnill.....da identifiserer du deg bare med x-rollen din......husk at "offer-rollen" din er "død og avlivet" nå.....fortell deg selv at du er sterk, smart og trygg nå.....mange ganger daglig.....(og vær glad for at du ikke er der når han kommer hjem med klamydia, herpes og gonnore fra gutte-turen sin....)

og masse lykke til.....

Skrevet

Så fint at du har funnet en leilighet. Syns ikke du skal bekymre deg for at den er liten. Tror du og jenta di hadde hatt det bedre i en pappeske uten denne fyren, enn i et stort hus med han.

Hold oss oppdatert her inne! Har tenkt masse på deg i det siste, og håper du tør å tenke nå at du er en sterk ob bevisst mor, som tar de valgene du nå tar.

Ikke finn deg i noe tull fra han noe mer. Og husk å vær åpen mot dine nærmeste om dette, da er det lettere for de å strekke ut en hjelpende hånd når ting er vanskelig.

Masse lykke til!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...