Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #26 Skrevet 3. juli 2008 Hei Hi her. Det gikk egentlig greit. Er ikke noe med banet å gjøre heldigvis. Er en sånn gummi greie som er i ryggen som har detti ut av der den skal være. Så inatt fikk jeg noe de kaller lumbago, som er det samme som hekseskudd. Men skal til behandling etter fødsel, så får vi se om det ordner seg. Takk for alle fornuftige svar forresten
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #27 Skrevet 3. juli 2008 Hehe, det er mange som har fått diagnosen "Lumbago". Høres jo ut som en skikkelig alvorlig ryggsykdom, mens det det egentlig betyr, er "smerter i ryggen"... heheh
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #28 Skrevet 3. juli 2008 Nei, er ikke farlig, men kan gjøre jævlig vondt. Hadde Lumbago (hekseskudd) her i vinter. Stod og hang opp klær og plutselig gikk det et støt i ryggen, og jeg falt ned og ble liggende. Værste jeg har vært med på! Ble liggende i 2 timer til samboer kom hjem. Det gjorde så vondt at ingen stillinger jeg lå i i de 2 timene, funka. Så jeg skjønner at du har hatt en tøff natt HI. Lykke til med ryggen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå