Gjest Skrevet 1. juli 2008 #26 Skrevet 1. juli 2008 Hihihi, du du må huske at i disse orddelingstider blir det tre tastetrykk: "sambo er". Knis!
Mamma2OO5 Skrevet 1. juli 2008 #27 Skrevet 1. juli 2008 hehehe der var den joooo :-D Mimre mimre:) Men tror nok jeg har glemt en del av melodien.. trodde jeg huska, men nei gitt.. Tror jeg må ta en tlf til mamma i morgen:o) takk for den northernlights!
Northernlights Skrevet 1. juli 2008 #28 Skrevet 1. juli 2008 Gi meg telefonnummeret ditt, så skal jeg synge den i telefonen for deg..hehe Glemmer aldri den melodien, jeg...elsket alltid den sangen da jeg var lita.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 1. juli 2008 #29 Skrevet 1. juli 2008 Vel, hvorfor sier man egentlig dib? Det er jo en ekstra bokstav, forkortelsen blir jo egentlig DB:) Jeg sier sambo, blitt påvirket av alle andre:)
Gurine Skrevet 1. juli 2008 #30 Skrevet 1. juli 2008 Jeg er nok også en av "gamlinga". Bikka i hvertfall 30 for et par år siden Så sangen er kjent den Men mener fortsatt det er to forskjellige trykk på sambo i sangen og sambo som i samboer. Vel, sikkert mange som kaller samboeren for sambo som i sangen, hva vet jeg Men min samboer er min sam...-bo, med trykk på m`en
Mamma2OO5 Skrevet 1. juli 2008 #31 Skrevet 1. juli 2008 Ja jeg også ELSKET den sangen!! Men tror ikke mamma kunne alle versene. Jeg også husker melodien, men kommer litt ut av det på slutten.. utrolig morsomt å se den igjen:o)
Northernlights Skrevet 2. juli 2008 #32 Skrevet 2. juli 2008 Men i det skriftlige språket vises jo ikke trykket og måten man sier "samBo" eller SaMbo på.
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #33 Skrevet 2. juli 2008 Jeg legger også forskjellig trykk SamBo om samboer SAmbo om den stereotype afrikaneren Gjør det nok litt bevisst nettopp av den grunnen du nevner i hovedinnlegget ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå