Gå til innhold

Hvorfor stemmer du IKKE på Arbeiderpartiet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tør påstå at jeg ikke lever på min mann.

Vi er gift og har to barn. Dvs alt vårt er vårt.

Men jeg gir meg nå. Jeg ville bare svare deg på hvorfor jeg IKKE stemmer AP.

Men dette har utartet seg til at du uttaler deg om ting du slett ikke har greie på. Og da føler jeg at diskusjonen blir usaklig.

Fint for deg at du stemmer AP så får de i hvertfall en stemme ved valget.

Men andre må få lov å stemme etter eget verdivalg og magefølelse.

Takk for meningsutveksling.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra for Mrs. Robinson!!! :o)

Hun har skjønt det!

Skrevet

Fordi at hvis du, som jeg, skal arbeide som selvstendig næringsdrivende er det helt idiotisk å stemme ap! Avgifter på avgifter gjør det jo ikke akkurat noe særlig enkelt å etablere noe for seg selv.

Å hvorfor skal egentlig de som har klart å tjene seg søkkrike svi for at andre ikke klarer eller gidder?? Provoserer sikkert mange nå, men de som er mest ivrige på at alt skal være likt og at de rike skal betale mer er som oftest de som ikke har så mye penger.

Spørs om du hadde syntes det samme om det var dine millioner som skulle sløses bort!

Skrevet

Fordi AP er et parti full av idioter som ikke vil det beste for landet.

De fungerte flott rett etter andre verdenskrig. Men ikke i dag.

Se på eldreomsorgen, fks. De har det verre enn folk i fengsel.Kriminelle har flere rettigheter enn de som stemte AP i mange år. Og dette er takken.

AP suger.

Skrevet

Jeg blir så oppgitt over folk som tror at "STATEN" (eller AP) er en stor stygg riking som stjæler pengene vår og bruker dem på seg selv.

Jeg er 31 år, har tre barn, to i barnehage og er hjemme med minsten med full lønn. Jeg har en to lange sykemelding perioder bak meg (utbrenthet og trøblete svangerskap) og priser meg LYKKELIG for at vi har et sosialdemokrati som sørger for at vi fremdeles hadde mat på bordet da jeg var syk og faktisk kan få lov til å være hjemme med barna.

I detta landet er vi faktisk ca 45 år før de pengene vi betaler i skatter og avgifter går noe annet stede en tilbake i vår egen lommebok...

Skrevet

Enig!

Kunne ikke sagt det bedre selv.

Vekk med hele j**** AvgiftsPartiet!!!!! >:(

Skrevet

Tar jeg ikke feil har nettopp den nåværende regjeringen sørget for å innføre rett til svangerskaps- og permisjonspenger for selvstendig næringsdrivende....

Skrevet

"Å hvorfor skal egentlig de som har klart å tjene seg søkkrike svi for at andre ikke klarer eller gidder?? Provoserer sikkert mange nå, men de som er mest ivrige på at alt skal være likt og at de rike skal betale mer er som oftest de som ikke har så mye penger.

Spørs om du hadde syntes det samme om det var dine millioner som skulle sløses bort!"

Det kalles solidaritet. De som har anledning til det deler litt av sin overflod med de som ikke har mulighet til å skaffe seg så mye.

Enten tenker du overhodet ikke gjennom hva det er du skriver, eller så er du en fullkommen egoist. Og sånne trenger vi ikke flere av her i landet.

(Tjener for ordens skyld over gjennomsnittet i Norge og har ingen stønader).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...