Gå til innhold

I magen min bor en liten.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh, så artig! =o)

Kjempekos med 2 jenter da :))

Gratulerer med graviditeten, nyt den (når du blir ferdig med kvalmen da;p )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må bare få si hva min 20 årige datter sa til søsteren sin for noen uker siden:

"Du skal være glad for at du har meg til søster, og at jeg har gjort alle de gale tingene, sånn at jeg kunne advare deg, så ikke du gjør det samme som meg!"

Hun er veldig beskyttende over søsteren sin ;o)

Til neste uke drar hun på besøk,for å være 3 uker sammen med storesøsteren sin. Begge to gleder seg stort!

Skrevet

Jeg har akkurat fått min tredje jente, de to eldste 4 og 2 år.

De har det supert sammen, masse fordeler med samme kjønn ;)

Skrevet

lykke til... har en av hver å nå ønsket vi oss virkelig en guttebass til å det får vi!!! så morroo for minsten... åååå som jeg glder meg tilå møte han.... små gutter er så nydelige....

Skrevet

Gratulerer :D

Skrevet

MASSSE gratulere, GIRL POWER =0).

Har 2 prinsesser de er bare såååå fantastiske. Så du har masssse å glede deg til =0)

Vi har planer om å få en til har bare jentenavn hi hi. Så jeg kunne tenkt meg 3 prinsesser hi hi.

Masse lykke til viderer med magen

Skrevet

Gratulerer så mye med nok en jente =) Blir spennende å se om hun blir lik sin aldeles nydelige søster =))

Skrevet

Så koslig:)

Det er kjempekos med to jenter!:) Og så kjekt å få bruke opp igjen alle de søøøte roooosa babyklærne!

Skrevet

Gratulerer så mye!

Guuuud så praktisk å kunne bruke tøy og annet rosa stæsj om igjen!!

Skrevet

Gratulerer med en liten jente i magen:D

Skrevet

gratulerer så masse med jenta i magen, så super praktisk med ei jente til. Blir så verpesyk jeg nå. Jeg har også lyst på mage med en bebis i;O)

Skrevet

Gratulerer så masse!!! Blir stas med en lillesøster tenker jeg. Min kjære ønsker seg nok en jente til neste gang, men jeg synes i grunn det hadde vært morsomt å få en gutt:) Skal tross alt bli proff fotballspiller når han blir stor, og denne damefotballen er det liksom ikke like stor glans over;)

Skrevet

Så utrolig koselig :o)

Gratulerer så myyyye!!!

Skrevet

Så moro! Koselig med 2 jenter:-)

Skrevet

Åååååhhhhh vennen GRATULERER SÅ MYE!!!!!!!!!!!! :-D

Mami, Smurferosa og enda en smurferosa:-D :-D :-D

Men da sliter dere på navnefronten da? ;-)

Tenkte på dere i dag faktisk, det kunne jo vært fint med Emilie? Det blir jo oppkalling av pappaen din det også, OG minstesmurfen sin mams;-)

Skrevet

Gratulerer så mye=) =) Høres moro ut med to jenter!!! <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...