Gå til innhold

I magen min bor en liten.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

JENTE :) :) Guuud så morro det skal bli med to av samme kjønn :)

Tenk at frøken lurv skal få en liten søster!

Var på ultralyd i dag på oslo city og det var null testikler i sikte hehe..

Lykke lykke :) :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, så gøy! Jeg er selv 2,5 år eldre en min søster, og vi har hatt et fantastisk forhold siden vi ble født! Er veldig kjekt med en søster, som er likesinnet og som du kan snakke med hva som helst om! Heldig du er, selv om du nok hadde vært like glad om det hadde vært en liten prins :):) Tenkt på noe navn ennå da? :-)

Skrevet

Gratulerer så myyye:o))) To av samme kjønn ønsker jeg og, hi hi. Tenk så mye glede de vil få av hverandre da:o)) Søsteren min betyr jo alt for meg!!

Hva blir navnet da, hihii??

Skrevet

Grattis så mye med en ny jente:) Hvordan er formen ellers?

Skrevet

ahhh! grattis. nå er jeg grønn av misunnelse. jeg ønsker meg også en jente til om jeg skulle bli gravid, men hysj..ikke si det til kjæresten min! fnis!

Skrevet

Ja jeg går på rosa skyer jeg nå :) hadde faktisk blitt like glad om det var gutt, men det er jo ekstra morro for Talie med en søster tenker jeg og det er ekstra morro for økonomien vår at vi slipper å bytte ut alt som er rosa også hehehe.. Vil samboeren din helst ha en gutt stinkus? H ble helt i ekstase for jenta han hehe, han ønsket seg sååå en jente til :)

Formen er som den har vært hele veien, gikk ned til Lillestrøm i stad og spøy to ganger på veien hehe ;) folk må jo ha trodd at jeg var fyllesjuk etter fjortisfylla der jeg gikk..

Navn har vi snakket litt om, men mannfolket mitt er håpløs når det kommer til navn så det er ikke så lett :)

Skrevet

Mami

haha, synes jeg ser deg spy i gata! Dakar!! Ja, vi har jo en jente. Eller jeg har jo en jente, og han tenker at da kan vi få en gutt så har vi en av hver og slipper å prøve en gang til. Så ja, han ønsker seg nok en gutt ja. *ler* Jeg satser heller på å lage en jente til jeg da, for jeg skal ha råååsa bug-a-boo. Fnis!

Skrevet

Sånn helt utenfor tema, Ari Behn har faktisk uttalt: "Jeg ønsket meg faktisk to jenter først, så får vi se hva som skjer etter hvert".. Det er veldig stas med to jenter, selv om fedrene i huset kan bli litt frustrerte på grunn av overfylte bad og jentegreier :-D Og praktisk å ikke måtte bytte ut alt, ja!

Skrevet

Huff, høres utmattende ut å være i dårøog form i 9 mnd:(

Tinkerbelle: Blir det baby snart:)?

Skrevet

støtter den med to av samme kjønn; når jeg ser jvor stor glede gutta har av hverandre:-)

Sååå moro!! grattis!

Skrevet

Haha ja, ikke drit kult å stå å spy sånn *urk* men men, fikk meg da en tur hehe :)

Han hadde nok blitt sååå glad for en liten frøken atte, og trillet stolt rundt på råååsa buggis slik som min kjære gjør :) lurer på om han ikke har blitt litt immun mot alt det rosa nå hehe..

Tror neppe han har tenkt på overfylte bad osv enda hehehe, får håpe han ikke komemr på det heller..

Skrevet

lizzy.

sukk, neeeej..han sier jeg må vente til neste sommer! *griiiine* Jeg har ikke lyst til å vente så lenge, så nu skal jeg lure han litt tror jeg! Nejda! hehe.

Skrevet

Hæ hæ, ja hvordan går det med deg Martha?? Vokser og gror?

:o)

Skrevet

Nå har jeg bare 1 barn da, en gutt. Men vi kjøpte alt av utstyr i kjønnsnøytrale farger vi... Pjaktiske vi da sikkert :-P

Skrevet

Ja så praktiske har ikke vi vært hehe ;) alt av klær er typiske jenteting og sånn som vippestol, vognpose osv er råååsa hehe.

Eneste vi har kjøpt i nøytrale farger er utedresser :)

Skrevet

Så koselig =o)

Mine to jenter er det 3,5 år mellom, og iflg 16 åringen så er de mer enn søstre; "hun er også min aller beste venninne!"

De har et kjempefint forhold, og nå er de 16 og 20.

Skrevet

Hehe... Ja, trikset er å lure de:) Hehe... Nei, du får smøre deg med tålmodighet da. Du får si at man vet jo aldri hvor lang tid det tar, så det lønner seg hvis du begynner å kaste pillene snart:)

Tørr du virkelig å ha en baby i nærheten av kamphunden din da:)?

Mami: Jeg også tror gutter kan bli imun mot rosa. S og Natty sitter stadig å leker med tøyet hennes som er rosa:)

Skrevet

Så koselig. Hadde gjettet gutt på deg jeg nå, så der tok jeg grundig feil :)

Lykke til og god bedring. Ikke gøy å være så plaget av kvalmen!!!

Skrevet

Ååå, er akkurat det jeg håper på da vet du Nothern :) blir akkurat 2.5 år mellom her, så håper de kan bli ordentlig venninner når de blir litt eldre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...