Gå til innhold

DERE MED TO TETTE:(!!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

17 mnd her... :o)

Synes det går greit, men det er fordi eldste har korte bh-dager hver dag. Da får jeg brukt tid på minste, husarbeid og meg selv. Og så blir det mest fokus på eldste når han ikke er i bh. Han hadde korte bh-dager da jeg var gravid og, en nødvendighet for å få hvilt seg litt...

Hovedsaklig en ting som er slitsomt og det er at begge trenger deg samtidig. Så begge gråter sårt samtidig og du bare kan trøste en av gangen... Og så fyrer de hverandre litt opp med gråten.

Er jo ellers litt travelt, men ikke sååå ille som jeg forestilte meg! :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er 1 år og 11 mnd mellom mine. Føler ikke de er så veldig tette egentlig. Er jo mer travelt med 2 enn 1, men synes aldersforskjellen er verdt 2 bleiebarn samtidig ;-)

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

17 mnd mellom mine

Skrevet

det er 11 mnd mellom mine små. Eldste blir 1 år nå i Juli.

Skrevet

12 mnd mellom mine.

Slitsomt ja, men jeg trodde faktisk det skulle vært værre.

det værste er mangelen på søvn hos mot og far!

Skrevet

Jeg har nesten 18 mnd mellom.

Har 3 på 3 år.

Skrevet

Jeg har fire barn, med 20 mnd mellom de to eldste. Fikk nr 3 når de var 4 og 2 1/2 år, og nr fire når de var henhodsvis 7, 5 1/2, og 3 år. Ingen problem med å ha tette barn. Når de er så små som 20 mnd har de ikke vett til å bli sjalu heller..... iallefall ikke min gutt. Han var opptatt av å utforske verden selv han. Men det er klart at det blir mer hektisk med tette barn, men de får uendelig mye glede av hverandre. Jeg hadde valgt mindre aldersforskjell mellom de siste om jeg slapp å tenke på permisjonspenger og jobb ol.

Skrevet

23mnd mellom mine. Har heldivis vært heldig med søskensjalusien så langt.. Men slitsomt til tider med en trassig 2-åring, og en liten baby med magevondt.. Men det går bra =o) Blir litt lettere når jeg får barnehageplass et par dager i uka til størsta :)

Skrevet

her er det 20mnd mellom mine to :)

med første mann ble gravid 3mnd etter jeg slutta på pilla, og med nr 2 så tok det 10mnd.....testa positiv 5dager før gutten min ble 1 år :)

hvis du har lyst på to tette så ville jeg slutta med prevansjon nå...man vet jo ikke hvor kort/lang tid det tar heller..

jeg er glad førstemann er i bhg.......:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...