Gå til innhold

Hvilken "type" er de forskjellige vognene? F eks hve\ilken er hipp, hvilken er kjerringvogn....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

...bare morsomt å høre hvilket inntrykk dere har av de firskjellige vognene. Vi er jo veldig opptatte av vogner for tiden, og hva tenker du når du ser enkelte vogner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bugaboo - trend trend trend. Synes den er SKIKKELIG overpriset for det man får den og er så mange som sverger til vognen uten å ha en eneste negativ ting å si men selv har jeg funnet flere så føler det er mest for at den er hipp.

 

OTH - også veldig trendy, og særlig da at man har flere trekk så vognen kan fornyes med gjevne mellomrom

 

Kjerringvogn: hmmm, kommer ikke på noen jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emmaljunga forbinder jeg med førstegangsfødende som kjøper den fordi alle andre har den, og som tror at jo større og mer ruvende vogn - jo bedre! Selv om de omtrent løfter på seg kink hver gang de skal ha den inn og ut av bilen.

 

Simo er for meg litt kjerringvogn.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig med deg over, emmaljunga er den nye simo'n, det er litt kjerringvogner etter min smak!

Stokke er jo overhipp da, liker den ikke selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om dere ikke har helt peiling. Emmaljunga har da mange lette vogner også. City serien, city jet, city cross, city cangoroo osv... Er emmeljunga city jet en kjerringvogn for eksempel? Nei tror ikke det.

 

Bugaboo er trendy, men ikke sporty, den funker jo ikke på steinete veier. Oth er trendy og sporty, men akk så kjedelig å ikke se ungen sin.

 

Simo er ikke kjerring. Tja kanskje hvis man har en eldre og stygg modell. Men de jeg kjenner med simo er motebeviste mammaer som vil ha en skikkelig BABY vogn den første tiden. Og heller bytte den ut til noe lettere når baby perioden er over.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja...så enig,så enig! Emmaljunga og Simo er skikkelig kjerring vogner!! Gud,så kjedelige...

 

Hippe vogner er vel strendt tatt Bugaboo og på andreplass har vi OTH!

Ingen under ingen vedsiden...

 

Resten er vel bare FAKE....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synst at Simo, Emmaljunga, Brio, TFK og Basson er kjerringvogner. Uansett type. Til og med Emmaljunga Cangoroo.

 

Av vogner som er trendy synst jeg Bugaboo, OTH, Easy Walker, Quinny (men IKKE Freestyle) og Phil and Ted (men kun Vibe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De store 4-hjulingene er gode og store vogner for vinterbabyer. Glimrende som bagvogn, men når du har dratt rundt på den i noen måneder er du klar for noe lettere og da elsker jeg oth. Kommer aldri til å kjøpe noen annen 3-hjuling enn oth urban jungle. Den er helt fantastisk! Hvis det blir en neste baby kommer jeg til å kjøpe baggen til oth'en og prøve ut hvordan det er. Synest ikke Simo og emmaljunga er kjerringvogn som bagvogn, men kanskje som sportsvogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du har city jet du da tydligvis, jeg syns kanskje city jet er den av emmaljung vognene som er minst kjerring, men den er alikevel ei kjerringvogn etter min smak!

 

Vi har alle forskjellig smak, vi kan da ha "peiling" fordi om det ikke passer inn i din smak!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emmaljunga er et kjerring merke-og da spiller det ikke hvilke modell det er...Kjerring,kjerring kjerring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

simo er kjærring synes jeg..

ellers mange freshe og tøffe vogner på markedet..

stokke sin må jeg si blir litt overtrendy, ser ut som en barnevogn på toppen av en kontor stol...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simo, DBS og Emmaljunga er kjerring.

 

Teutonia Spirit derimot, den jeg har så klart, ooser av eleganse og stil! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Dette er jo litt morsomt da.

Jeg synes følgende:

 

Simo og emmaljunga: Fornuftig mamma som tenker på stødighet framfor nett og lett. Mer på landet enn i byen.

 

Buggabo: Trend og design i byen.

 

OTH: Den "kule" vognen

 

Quinny: Ung mamma

 

Teutonia: kul og fornuftig på samme tid.

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha, må le litt for meg selv. er så glad jeg har vokst fra dette fancy-smancy kjøret og blitt til ei skikkelig kjerring :) I gangen står min innkjøpte, brukte, emmaljunga, i kommoden har jeg babyklær jeg har fått fra min venninne, og selv synes jeg Fretex er en bra klesbutikk! Tenker både at gjenbruk er bra miljømessig og dessuten er jeg mot kast og bruk mentaliteten. Det er så deilig å ha bikka 30 år og ikke lenger bry seg så hardt om hva andre mener.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha... Jeg ler høyt!! Dere er en gjeng med umodne småberter som kun tenker på fasaden alle sammen. hahaha :)

Helt enig med deg over her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med dere to siste... Om vognen min er trendy eller kjærring er noe som er meg rævnende likegyldig.. Godt å være over 30. he he he..

Bare ungen ligger tørt og godt og ikke faller ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bekymrer meg ikke over hvorvidt vognen min er trendy eller "kjerring" jeg heller, men det betyr jo ikke at man ikke kan more seg litt, vel? Er over 30, jeg også... ;o)

 

OTH, Buggis og Stokke er supertrendy.

TFK er sporty-trendy.

Teutonia og Brio er fornuftige ikke-altfor-kjedelige-vogner.

Simo og Emmaljunga er bra, men kjedelige og tunge.

Quinny er billig og dårlig.

 

Har Teutonia og TFK selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig...Dette er trist. Ikke rart barn blir bortskjemte med slike mødres holdninger. De er vel knapt blitt voksen selv.

Alle må få velge det som de synes er best for ungen sin vel??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Hvorfor er nesten alle anonyme i denne tråden?

Jeg er en skikkelig kjerring, snart tre barn og greier. Har kjøpt en lun, stor og god Emmmajunga vogn som passer perfekt i vinter:) Kjøper nå ikek vogn for å ta den flest mulig ganger ut og inn av bilen heller. Tenkte primært å gå tur med den!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er virkelig ikke rart at unger nå til dags er bortskjemte. Hysteriet begynner faktisk allerede før de er født...

Synes det er helt utrolig at vordende mødre er så barnslige og umodne at det som bekymrer dem mest er va andre synes om vogntypen og fargen, hva som er trendy og hva som er kjærring..

Jeg går vel sikkert under kategorien kjærring her inne, men jeg synes Emmaljunga er klassiske, voksne og praktiske og ikke minst utrolig flotte vogner! Men de er vel kanskje ment for den litt mer modne familien... :) Ikke for dåsehøner, som kun har tenkt å trippe rundt i byen og vise seg frem :) se og bli sett..

Nei, her blir det turer i skog og mark, så våre barn skal få en sunn start på livet :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...