Gjest Skrevet 27. juni 2008 #26 Skrevet 27. juni 2008 Hmm, jeg har et kjent nick, svarer vel egentlig ikke såmye på (vanlige) barnespørsmål, har bilde av både meg og to barn på profilen min... Hmm. Kanskje det er meg?! *lusker rundt i mørke kroker*
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #27 Skrevet 27. juni 2008 Sikker på at der er venninnen din? Uansett vil jeg alltid ta folk her inne med en klype salt, sikkert andre som lyver også.. Jeg lurer veldig på hvem denne du sikter til er, da! Men, synes ikke det er din buisness, for å være ærlig..
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #28 Skrevet 27. juni 2008 Herregud!!! har dere virkelig så lite å bruke fritiden deres på??? La nå denne damen få late som det hun vil..Hva i alle dager har dere med det å gjøre? Minner meg om en gjeng med 14årige sladdrehøner. Nysgjerrige er dere også, blir flau på deres vegne.
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #29 Skrevet 27. juni 2008 Ser at du har lite å bruke din fritid på også hehehehe du måtte jo tydeligvis lese innlegget og svare faktisk. Jeg skjønner bare ikke poenget jeg da. Er flere her som er åpne på at de ikke har barn og alle synes jo det er helt greit. Blir litt sykt for meg når noen dikter opp en profil.
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #30 Skrevet 27. juni 2008 Det er som sagt det samme for meg om noen her inne bare later som om de har barn, men når de legger ut bilde av andres barn blir det noe annet. Det er faktisk ikke lov uten tillatelse fra foreldrene.
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #32 Skrevet 27. juni 2008 Finnes ikke noe galt i det.... bare litt rart at du kommenterer at andre har lite å gjøre på fritiden når du gjør akkurat det samme selv.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 27. juni 2008 #33 Skrevet 27. juni 2008 Jeg har faktisk mye å gjøre på fritiden min, men jeg er bare så utrolig effektiv at jeg rekker å lure på hvem denne mystiske personen er også haha : ))
OneOfTheBoys Skrevet 27. juni 2008 #34 Skrevet 27. juni 2008 Signerer "Meg og bøllegutta!!". Vi må da få lov å være litt nysgjerrige;)
Monajenten Skrevet 27. juni 2008 #35 Skrevet 27. juni 2008 Meg og bøllegutta, det var jo ikke til deg da:-) Må jo se hvem jeg har svart før du forsvarer deg selv da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå