Gå til innhold

Bruker her inne som later som hun har barn....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt tilfeldig gikk jeg inn på profilen til en bruker her inne. Da ser jeg bildet av en gammel venninne som jeg vet 100% ikke har barn. På profilen står det at hun har to barn og det er også bilder av to barn.

Skjønner liksom ikke poenget med å lyve om noe slikt....

Skal ikke røpe hvem det er nå.....kanskje hun har en god grunn til å lyve.....

Bør jeg sende henne en SMS og spør hvorfor hun er her inne....

Eller bryr vi oss ikke om slikt?

Kan jo fortelle at hun har vært her inne i lange tider - og er et "kjent" nick. Men det forklarer jo hvorfor hun aldri svarer på barnespørsmål.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg ville latt vær.. kanskje hun ikke kan få unger men likevel ønsker det så sterkt? hvis hun "later" som at hun har barn og er her inne kan det jo hende at det blir en liten trøst for henne at andre tror hun er mamma?

Skrevet

Hvem sine barn har hun bilde av? Hvis du kjenner barna bør du tipse moren eller faren. Jeg ville satt pris på å bli gjort oppmerksom på sånt.

Skrevet

Jeg kjenner ikke til barna. Skal ta en ringerunde til felles kjente å "luske " litt. Synst bare det var så merkelig å gjøre noe slikt.

Skrevet

Kan det være ste-barn da?

Skrevet

Ja det skjønner jeg godt. Hadde fått litt sjokk om jeg oppdaget det samme om en av mine venner. Hmmm...

Skrevet

Overrasker meg ikke.

Er flere her inne som later som om de har barn. Lurt å være litt skeptisk (selv om jeg alltid får pepper for å være det)

Skrevet

åkei, men om ikke annet haddde jeg kanskje spurt henne om hvordan det går med henne, men ikke røpt at du visste om hennes lille "hemmelighet" hvis hun sliter, kan det jo være noe som holder henne på bena, om du sprekker boblen går det kanskje ille,,

Gjest Sauen og dingsen
Skrevet

Jeg tror jeg ville ligget litt lavt i forhold til det - hvis noen utgir seg for å ha barn og atpåtil legger ut bilde av seg selv på nettet, ligger det nok underliggende grunner bak det. Et alternativ er jo at hun har stebarn, eller evt. at noen har stjålet et bilde av din venninne og lagt det ut på sin profil.

Skrevet

Jeg hadde blitt rasende om noen hadde lagt ut bilder av mine barn. Jeg er imot å legge ut bilder av barna mine på åpne sider på nettet.

Kan jo å hende at hun bare har lastet ned bilder av noen barn. Jeg ville sendt henne en pm og spurt hva hun holder på med.

Skrevet

Er vel kanskje mest sannsynlig at noen har tatt et bilde av venninnen din og lagt ut for seg selv? For å bevare sin anonymitet?

Skrevet

Synes ikke det var bra å legge ut bilde av andre barn, hadde jeg mislikt sterkt hvis det var mine. Bortsett fra det så gjør folk så mye rart på nettet, gir seg ut for å være ting de ikke er.

Skrevet

Synes det er helt greit at hun er her inne selv om hun ikke har barn hvis hun ønsker det. Greit nok at hun kanskje har en grunn til å lyve på seg to barn også, men at hun legger ut bilde av barn som ikke er hennes synes jeg ikke er greit. Hadde det vært mine barn hadde jeg blitt kraftig irritert og krevd at hun skulle slettet de. Du kan jo sende en pm å spørre om de barna?

Skrevet

Nå ble jeg skikkelig nysjgjerrig på hvem det er hehe : )

Skrevet

Da får vi ta "Hegnar.no-metoden" (eller tilkalle hjelp derifra) for å finne ut hvem dette er.

Hvem er det som har et "kjent" nick, vært her inne i lange tider, svarer aldri på barnespørsmål og har bilde av to barn i profilen?

Skulle vel ikke være så vanskelig å finne ut hvem det er?

Skrevet

Kan det være ei som ligner veldig på den gamle venninna di da?

Skrevet

Om du kjenner henne syns jeg du kan spørre henne personlig jeg.

Bedre det enn å ta det offentlig egentlig. :)

Skrevet

Hehe..............Syns det virka ganske vanskelig jeg ; )

Skrevet

Er du helt sikker på at det er samme person,da???

Skjønner ikke at folk later som om de har barn.--Da har de lite og gjøre.

Skrevet

Det er jo mange med et "kjent" nick som har vært her i lange tider, og som har to barn. Det er ikke alle som nødvendigvis er her for å skravle om barn hele tiden heller, men som bare liker å skravle, som gjerne er ensom på hjemmefronten o.l.

Det blir jo egentlig litt tåpelig å "etterforske" for å finne ut hvem det er.

Nysgjerrig eller ikke.

Skrevet

Det er henne ja....

Hun har ingen stebarn og heller ingen barn selv. Mulig at noen har tatt bildet av henne...og at det ikke er henne som egentlig står bak profilen.

Hun forsvant fort ut når hovedinnlegget mitt kom opp (tilfeldig?), men ser jeg henne igjen skal jeg heller legge inn et innlegg som sier "Hei du! Hvordan går det? Visste ikke at du hadde barn jeg". Har aldri fått et inntrykk av at hun på noe er "gal" heller.

Men om det skulle være noe "skummelt og rart" bak dette, så kan jeg jo snakke med henne før jeg sier hvem det er - om det har noen hensikt da.

Skrevet

Kanskje det er stebarna hennes.

Skrevet

Jeg har ikke sagt jeg skal "etterforske" hvem det er. Det var dine ord.

Skrevet

Sikkert like greit å bare ta det med ho, og ikke "henge ho ut" her.

Er jo en liten tankevekker detta her. Folk her inne er ikke alltid de de utgir seg for å være. Kan være greit å være forsiktig med å legge ut bilder av egne barn / gi for mye info. Har vært en del rart innpå her.

Skrevet

Det var ment som litt spøk fra min side, kommer ikke til å starte etterforskning. Men når noen gir noen ledetråder så er det litt spennende tenke seg hvem det kan være.

HI gav jo en ny ledetråd...at hun forsvant fort fra skravlesiden da dette innlegget kom opp, så tampen brenner...

Nei, nå skal jeg kutte ut dette her.

*kikker bort på listen over de 150 mest aktive brukerne*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...