Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #26 Skrevet 26. juni 2008 ENIG! Og når vi først e ri gang: Hva er det med rullestolbrukere og andre handicappede som tror dem EIER handicapdoet? Skiltet på døra betyr vel bare at "her er et do som er tilpasset rullestolbrukere", og ikke at de skal komme før andre i køa el.l.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #27 Skrevet 26. juni 2008 Hva om det før dere kom hadde utspilt seg en h... scene med den 4-5 åringen, som nektet å sitte hvis h*n ikke fikk sitte i den stolen? Hva om 4-5-åringen feiler ett eller annet (autist eller lignende), og at det derfor var gode grunner til å bruke stolen? Hva om familien som kom før dere hadde sjekket at det NETTOPP var to barnestoler ledige før de satte seg ned for å bestille, av en eller annen grunn som vi ikke vet noe om? Det er ikke alltid man har lyst til å forklare seg til ukjente.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #28 Skrevet 26. juni 2008 4-5 åringen var en høyst oppegående jente, og hun gikk blant annet på toalettet alene under måltidet. Dette var helt klart en "jeg vil sitte slik som lillebror- lek"!!!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #29 Skrevet 26. juni 2008 Jeg ser at du tenker kun på deg selv ja... la en 1 åring løpe rundt i lokale til uhygge for andre gjester. Ta med vogn eller stol neste gang.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #30 Skrevet 26. juni 2008 Ser fortsatt ikke for meg at en 4-5 åring får plass i en tripp trapp med bøyle, dette kun for min lille 95 cm/ 14 kg ikke får plass å komme seg med i en slik stol. Hmmm lurer på om dette er oppspinn?
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #31 Skrevet 26. juni 2008 Vel, stolen kan reguleres vet du, så store barn kan godt passe inn i den. Og til deg som sa at det er egoistisk å la ettåringen løpe rundt - ja jeg er enig, det gjør jeg ikke til vanlig. Men i dette tilfellet så var det kun vi og den andre familien der, ingen andre gjester. HI
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #32 Skrevet 26. juni 2008 Syt og klag, du får reservere stolen til neste gang da eller dra på mc`n..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå