Regnbuens barn™ . Skrevet 25. juni 2008 #26 Skrevet 25. juni 2008 Jeg var 6-7år gammel, og har aldri hatt problemer med allergi, verk eller infeksjoner. Etter jeg fikk barn selv ble jeg nikkel allergisk men unngår det ved å bruke gull og sølv, eller titan. Har hatt noen piercinger andre steder på kroppen og, og ørene var det minst problematiske=) Hysteria syns jeg, i Sør Amerika., Asia og Amerika er det vanlig å gi småjentene hull i ørene. Det er neppe en stor andel av nerveskadede barn i de landene hvor det er utbredt. Dessuten fikk min sønn anafylaktisk sjokk og havnet på Ullevåll og mistet bevisstheten som 2 mnd gammel baby pga NAN MME. Man kan like gjerne bli allergisk mot mat som mot øredobber, det kan skje alle!
velsignet med to Skrevet 25. juni 2008 #27 Skrevet 25. juni 2008 Jeg var 4 år og har aldri hatt noen problemer med dem.
Staark Skrevet 25. juni 2008 #28 Skrevet 25. juni 2008 Jeg husker ikke helt, men tror jeg hadde akkurat begynt på skolen. Var vel ca 7 tror jeg. Maste i noen år før jeg fikk. Husker jeg følte at "alle andre" hadde hull lenge før meg,... Har aldri hatt problem med de.
Gjest Skrevet 25. juni 2008 #29 Skrevet 25. juni 2008 Jeg fikk det da jeg var 10 år og jeg har faktisk utviklet kreft, blærekatarr, hjerneskade, atopisk eksem, paranoia, insomnia, adhd og grønn stær på den venstre øyet mitt!!
Gjest Skrevet 25. juni 2008 #30 Skrevet 25. juni 2008 Jeg var under året og har en deilig nikkelallergi. Tusentakkmammasomikkevisstbedre.
Gemini77 Skrevet 25. juni 2008 #31 Skrevet 25. juni 2008 Fikk det da jeg var 6-7 år. Er plaget med veldig allergi og tåler absolutt ingenting i ørene nå. Ikke gull engang. Bare jeg har noen øredobber inni i et par timer, så renner det blod og puss ut og øret begynner å "revne" fra øreflippen..
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 25. juni 2008 #32 Skrevet 25. juni 2008 Var 7 år - ingen plager Vår eldste datter var også 7år, hadde heller ingen plager:0)
happy mama Skrevet 25. juni 2008 #33 Skrevet 25. juni 2008 Når jeg fikk de første hullene var jeg 6 år. I tenårene tok jeg selv med tegnestift faktisk..Ble aldri betent det heller. Har kansje super ører jeg da ,tiihi.. Håper mine søte små har arvet mine ører da )))
Joikaboll@ Skrevet 25. juni 2008 #34 Skrevet 25. juni 2008 Jeg fikk da jeg var 9 mnd og i glade fjortis dager tok jeg noen ekstra. Har aldri hatt noe plager. Snuppa fikk da hun var rundt 2 år, er nå 14 år og har enda ikke hatt noen plager.
mei&mi + marcus :) Skrevet 25. juni 2008 #35 Skrevet 25. juni 2008 Jeg var vel 5-6 år. Før jeg begynte på skolen ivertfall. Men fikk bare tatt i det ene øret... Det gjorde jo vondt!n hehe.. Så alle trodde jeg var en gutt... Men jeg har tatt det igjen senere. Har tatt 9 andre hull i ørene selv, pluss i nesen. Jeg må ha vært syk i hodet når jeg var yngre! Navelen og leppen gikk jeg heldigvis til en piercing sjappe å gjorde..
mei&mi + marcus :) Skrevet 25. juni 2008 #36 Skrevet 25. juni 2008 Bra å se at det ikke bare var meg som var syk i tenårene.. Jeg tror jeg brukte sikkerhetsnål faktisk. Har forresten problemer med noen av hullene bortsett fra 4.
Delirium Skrevet 25. juni 2008 #37 Skrevet 25. juni 2008 Når jeg var fire skulle jeg få hull i ørene, gleda meg sånn...helt til dama kom med en stor sort pistol og forklarte meg hvordan hun skulle skyte meg. Måtte bare gi opp. Senere når jeg ble åtte turte jeg endelig. Gikk kjempefint. Hadde ingen plager det første året, men for en eller annen grunn voste dobben inn i øreflippen. Var veldig vondt, mota meg opp til å presse den ut når det ble for ille(sa ikke ifra til noen at det var sånn). Etter det tok det meg 4 år å prøve på nytt. Måtte presse igjennom litt hud, men funka greit... Har alltid vært litt skjevt det ene hullet, men idag har jeg ingen problemer med det.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 25. juni 2008 #38 Skrevet 25. juni 2008 1,5 - og hadde visstnok masa om det(!) Hatt litt verk i perioder hvor jeg sjelden har brukt øredobber, men nå som jeg har i hver dag går det greit =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå