Gjest Skrevet 25. juni 2008 #26 Skrevet 25. juni 2008 Det er ingen tvil om at Yppert er mann, i alle fall. Om han også er engleaktig i et annet liv skal jeg ikke uttale meg om.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #27 Skrevet 25. juni 2008 kan ikke være mye til mann når han henger her hele tida
Gjest Skrevet 25. juni 2008 #28 Skrevet 25. juni 2008 Å jo, definitivt mye til mann. Du får prøve å holde to tanker i hue samtidig, selv om det krever en del trening.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #29 Skrevet 25. juni 2008 Kunne ikke brydd meg mindre. Dryppert har min fulle medfølelse uansett, må være et trist liv når man, tilsynelatende, ikke har annet å gjøre enn å lage røre på dinbaby.com.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #30 Skrevet 25. juni 2008 jeg klarer det, jeg er jo dame. du er vel bare juksemannens finskefalske juksebror.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #31 Skrevet 25. juni 2008 Dr.. Yppert er kvinne. Om han ikke er det er han evenukk..
Gjest Skrevet 25. juni 2008 #32 Skrevet 25. juni 2008 Hva legger du i finskefalsk og juksebror, sånn hhv?
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #33 Skrevet 25. juni 2008 du kommer likevel ikke unna at du bruker tid sammen med oss! og at du er sammen med oss sier mer enn vi vil vite om deg! juksedr juksemann
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #34 Skrevet 25. juni 2008 Selvfølgelig er de en og samme person, de skriver jo helt likt og uttryksmåten er den samme om det kommer fra drypperten eller angelica... Dessuten, har dere lagt merke til at de to alltid digger hverandre og er superenige om alt? ;0))))
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #35 Skrevet 25. juni 2008 nettopp! og tabba seg ut med tastaturet her....
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #36 Skrevet 25. juni 2008 ja, sånn er det nok! skjønner det nå. Eller: dere er fremdeles en og samme person og du sier ingenting i innleggene dine, bare lirer av deg masse vrøvl
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #37 Skrevet 25. juni 2008 Det er mulig både angelica og yppert er fysisk attraktive mennesker. Det er trist at de likevel er å lite tiltrekkende med sine uspiselige personligheter på nett. Makan til selvforherligende og uoppdragne mennesker..
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #38 Skrevet 25. juni 2008 Jeg har møtt begge to og de er helt vanlige mennesker som alle oss andre. Bare litt styggere innvendig.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #39 Skrevet 26. juni 2008 Hadde drypperten enda sagt noe i sine innlegg!!!!!! Men det er jo bare en masse svada hvor h*n angriper utseende på andre... Forstår ikke det helt?!? Har mer respekt for de "kranglerne" som er litt refsende i sin omgangstone, men det beviser vel bare at ypperten egentlig ikke har så mye å bidra med, da.
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #40 Skrevet 26. juni 2008 Først må jeg jo si hvor utrolig herlig det er å ha æ,ø og å tilbake igjen. Kan si det har vært en lang 3 uker ferie med tre terrorunger.......=) Alle dere anonymklumper som bruker tiden til å spekulere i hva,når og hvordan så må jeg jo bare si at Yppert er helt utrolig med kvinnekroppen min på alle mulige måter....=) Klart han sliter med å ha håndtak å holde i som visse andre mannfolk, men strengt tatt så er det mange andre steder å holde i enn valker på meg også da=) Så fortsett å spekulere i vei dere surfitter av anonyme, så kan jeg å Yppert sitte å le av dere etter vi har hatt en helgs hyrdestund=) Smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaask....faen det er godt å være hjemme igjen=)
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #41 Skrevet 26. juni 2008 Anonyme fettsmurfen her har nok brukt dannyboy som sitt innsmøringsmiddel og da ser man hvor man havner, nedgravd i angst og for å ikke snakke om nedgravd i fettvalker....men, men noen bruker puter om natten, andre valker..................=)
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #42 Skrevet 26. juni 2008 Smaaaaaaaaaask.............tusen takk for alle samtalene og alt annet du har tilført ferien min med=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå