Gå til innhold

dryppert og angelica er samme person

Anbefalte innlegg

Skrevet

har du også skjønt det, signer her

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og hva får deg til og tro det? ikke gidd og flytt krangle inn her. skriv dette innlegget på kranglesiden i stedet! :o)

Skrevet

på grunn av at de begge skriver på tastatur uten æ, ø, å? :-)

Skrevet

ingen andre hadde gidda å skrive med dem, de er så kjedelige

Skrevet

Endelig noen som har gjennomskuet de bedritne sv´erne... lyser sv lang vei...

Skrevet

og>? det er ferie tid... kanskje de ikke oppholder seg i landet?kan være mange grunner-- jeg tror personelig at yppert bare er her inne for og fyre opp under.. skulle tro han fikk tenning av det.. hehe.. eller yppert? :o)

Skrevet

Hvorfor dette opphenget i kranglesidens brukere?

Og nei, de er ikke det. Selv om du spekulerer og vrir hodet ditt ørten ganger, så blir de ikke noe mer samme person..

Evt er Luten som vanlig alle,

Skrevet

Tusen takk for informasjonen, men for å være helt ærlig så driter jeg lamgt i det...

Skrevet

De er ikke samme person nei. Hun er på ferie i utlandet nå. I et land hvor de ikke har æ ø å på tastaturet skjønner du.

Skrevet

Whaaaaat?? Angelica er jo den reima da og jeg er en skikkelig mannsgris av en horebukk!skjönner liksom ikke hvem som har fatt denne syke ideen fra at jeg og fröken angelica liksom maate vere samme person her!! syyyyyyykt spör du meg:-)

Skrevet

Dr. Yppert er verken mann eller Dr.

Skrevet

Hun er ikke noe reim akkurat :(

Skrevet

jepp det skal jeg skrive opp at hun er:-) Hun er fri for cellulitter, strekkmerker, har en kropp som sender meg i bakken og et utrolig pent utseende:-)

Skrevet

Da har du dårlig smak!

Skrevet

Du er bare sur for at hun er perfekt mens du sliter med strekkmerker dype som krater og fedmevedheng som er til å spy av!! annenrangsdamer som deg gidder jeg ikke se på en gang:-)

Skrevet

Jeg er glamourmodell. Og har hvertfall ikke et annenrangs utseende.

Skrevet

jeg prata om kroppen din jeg!! Og anonyme "glamourmodeller" er som regel de man sleper med hjem fra byen etter ei gedigen fyllekule..ikke jeg så klart!!!!! Men tipper du har våkna opp med mange avgnagde armer vennen etter sjokkskadde "Casanovaer":-)

Skrevet

AaaaaaaHahahahaha, hohohoho, Fy satan så feil dere tar, hahahaha.

Anglica er ei rype og Yppert er kjekk som få.;o))

Skrevet

Vet ikke om de er samme person, men jeg er i hvert fall sikker på at Dr. Yppert er ei dame. Han skriver som ei dame, i hvert fall. Men det kan jo være fordi "han" er preget av det å leve det meste av livet sitt her inne. :-)

Skrevet

Hør her litt pudde!! at jeg er faen meg en MANN:-)

Skrevet

Men fra 00.04 til 00.28 fikk iallefall "dryppert" tilbake bokstaven 'å' på tastaturet sitt!! Hurra...

Skrevet

Tror jeg dor av latter her, jeg er i utlandet for tiden og mangler en del verdifulle bokstaver her da.....men kan vel si med sikkerhet at det er litt vanskelig aa vere samme person, men smelte sammen kan vi da......MEN igjen saa blir jo det en annen sak da......=)

Yppert....tusen takk for det, falt vel i bakken selv her jeg=)

Skrevet

roter litt med bokstavene, lille juksemann?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...