Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #26 Skrevet 25. juni 2008 Kan dere definere utlendinger? Siden dere snakker om å "sende dehjem" så antar jeg dere mener folk som nettopp har kommet til Norge, ikke folk som har Norge som hjem? Jeg vedder en milliard kroner på at alle som er enige med HI bor på en liten plass og aldri har sett et mørkhudet menneske i hele sitt liv. Kun i VG når det er snakk om gjenger.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #27 Skrevet 25. juni 2008 Da må vi sende vekk læreren til sønnen min som er fra Iran og fastlegen vår som er fra Etiopia. Det synes jeg er en dårlig idé...
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #28 Skrevet 25. juni 2008 utleninger er faaen meg æsj og fysj... kast skiten..
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #29 Skrevet 25. juni 2008 Hvor skal de gjlre av disse papirløse innvandrerne, da? De har jo ikke noe sted å returnere dem til? Hjemlandet nekter som regel å ta i mot folk som de ikke er sikre på er statsborger i landet.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #30 Skrevet 25. juni 2008 Arbeidsledigheten er for tiden på ca halvannen prosent, og består av både nordmenn og innvandrere. De som er abeidsledige i dag VIL ikke jobbe, det er masse ledige stillinger.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #31 Skrevet 25. juni 2008 Kriminell og voldtektsmenn finner du i alle folkeslag. Jeg bare lurer på en ting: Hvorfor skal vi være så priviligierte at vi skal få bo i dette landet der vi har nok mat og plass, sykehus og velferdstilbud og boliger til de fleste. Hvorfor har ikke "de" like stor rett som oss til å få disse godene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå