Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 disse utlendingene som ødelegger landet vårt, og herjer som om de eier hele landet! Sjekk nyhetene, ttv, dagbladet, vg! Der står det overalt om utlendinger som voldtar, dreper, raner eller stjeler! Nå er det faen meg nok!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 ja har sagt det lenge jeg! DE TAR OVER NORGE SNART! stopp det før det blir for sent!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Ja. Enig med deg. Leste akkurat på nyhetene at det går 18000 utlendinger rundt i Norge uten papirer. Ingen som vet hvor de er eller hvem de er. Men dette er jo politikken sitt ansvar da, men er enig. De kan oppføre seg normalt når de er her.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Ja, send alle svartingene hjem....så kan du vaske kontoret ditt sjøl og kjøre din egen søppel til dynga. Regner med det er greit for deg at vi legger ned taxi-bedriftene all together, at t-baner, busser og trikker stopper å kjøre osv? Men dette har kanskje ikke noe for deg å si, antar du er hjemmeværende mamma, bor på bygda, og har mistet roten i virkeligheten.
KaMa Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Hehe.. Er det liksom meningen at noen skal ta deg/dere seriøst? Søppelfolk om dere på ramme alvor mener det dere skriver, og Norge hadde hatt det så fryktelig mye bedre om dere alle tok dere en kule. Men jeg regner med dette bare er for å provosere, som vanlig..
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 Snakk om tull prat. E så latterli innlegg at jeg ikke kan annet enn å tenke for en idiot som sitt hjemme å klare å finne opp å skrive nåt sånt. Herregud altså!!!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #7 Skrevet 24. juni 2008 Enig.. Jeg har endel venner av utenlandsk opprinnelse og selv de er helt satt ut av hvordan det er mulig... Men de sier jo også det at de bare ler av oss nordmenn. Vi er altfor snille,og åpner lommeboka for alle og enhver. De vet hvor trygdekontor og sosialkontor er før de vet hvor dagligvaren er. JA til innvandring så lenge de integreres i det norske samfunnet,lærer seg språket og lever etter våre normer og regler. Om de bare tilbringer tid med sine egne,vil de aldri bli integrert. Og det burde vært sånn at med en gang de gjør noe kriminelt,bør de kastes ut av landet. Den største rasismen er den såkalte "motsatte" rasismen. De snakker så utrolig mye dritt om oss at dere vil ikke tro det en gang.. Men det er jo lov så...
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #8 Skrevet 24. juni 2008 Hva i pokker er det som er så latterlig med innlegget her? Lokk opp øya!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #10 Skrevet 24. juni 2008 En som spør om hvemsom skal kjøre taxi, vaske osv, det kan jeg fortelle deg det. Normenn som er arbeidsledige, får jobbene sine tilbake når utlenigene har dratt hjem! send dem hjem! helst i går!!
KaMa Skrevet 24. juni 2008 #11 Skrevet 24. juni 2008 Hahaha!! Hvor er det du bor da lille lus? Under en stein hvor virkeligheten ikke når frem? Arbeidsledighet du liksom...
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #13 Skrevet 24. juni 2008 såå enig...grr..norge er et altfor naivt land
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #14 Skrevet 24. juni 2008 Tenk så kjedelig landet hadde vært uten disse "utlendingene"...finnes normenn som voldtar, dreper, stjeler og raner også.....slik er det med alle folkeslag. Geit, noen av de som kommer hit har endel belastende psykisk bagasje som de skulle had hjelp med å håndtere....der har nok helsevesenet svikta, invandrere fra feks krigsoner og steder med humanitær nød ol burde blitt nøye psykisk evalurert og gitt hjelp fra de kom hit.. Illegal innvandring får vi nok aldri helt bukt med noe sted, det finnes over alt i verden.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #16 Skrevet 24. juni 2008 For hvis Norge blir angrpet en dag og jeg må rømme landet en natt for at noen kommer for skyte oss så er det første jeg husker å ta med meg, pass, fødselsattester og andre bevis på hvem vi er og selvsagt papirer/film som viser hvor farlig det er for oss å bo i Norge.... For jeg vil jo ikke kreve at annet land gir meg asyl om mine papirer ikke er i orden... Og husk at mange av de "papirløse" flyktningene kanskje kommer fra land hvor de ikke engang er registrert som personer fordi de kommer fra feil stamme/religion slik at de ikke har rett på sykehushjelp eller annen offentlig støtte og derfor heller ikke blir registrert i noe register... Og når man ser hvordan barn i normale, trygge hjem reagerer på at mor og far krangler høylydt, eller gråter av smerte etter f.eks å ha falt¨å slått seg, hvordan tror du oppvekst og voksenliv blir til et barn som har sett sine nærmeste bli voldtatt, mishandlet og drept er? Ikke rart de reagerer slik de gjør på ulike ting, ikke at det er "rett" det de gjør, men de har faen meg en "grunn" tl et de gjør, i motsetning til etniske nordmenn fra stabile familier som gjør akkurat det samme... Antar dette er et innlegg ment for å provosere, men noen gang må man tenke på "hvorfor Jeppe drikker"........
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #17 Skrevet 24. juni 2008 Innlegget er ikke et forsøk for å provosere, heller å formidle hvor naive vi nordmenn er..."Daaakar Mohammed, kommer fra et krigs herjet land, så da er det liksom litt greit at "Kari" blir voldtatt og drept, for Mohammed har jo hatt det så vondt!" Og du som skreiv: "Tenk så kjedelig landet hadde vært uten disse "utlendingene" Hvorfor hadde det vært kjedelig uten kriminelle utlendinger i landet vårt? Skreiv at jeg er lei av utlendinger som ikke klarer å holde seg etter Norske lover, ikke de andre som følger De Norske lover og oppfører seg som folk. De er i mine øyne hjertelig velkomne inn til vårt land. Kjempe fint med fremmedkultur i landet vårt, men ikke folk som kan fly rundt å herje som de vil! HI
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #18 Skrevet 24. juni 2008 ER så enig med deg HI! Få de UUUUUUUUTTTTTTTTTTTT!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #19 Skrevet 24. juni 2008 Når jeg hører på mange av dere som fordømmer og skjærer alle over en kam, så skjemmes jeg av å være norsk! Jeg har jobbet som lærer ved norskopplæringen for minoritetsspråklige her jeg bor og fått ett bredere syn på situasjonen til de som ønsker å skape ett bedre liv her i Norge. De fleste prøver å få seg en jobb for å kunne hente resten av familien til Norge. En utdannet advokat som jobber som renholder for å tjene penger. Det er ingen nordmann det! Vi i Norge er så forbanna bortskjemte. Jeg sier ikke at innvandringspolitikken er feilfri, men det er nødvendig at vi hjelper mennesker som trenger hjelp.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #20 Skrevet 24. juni 2008 INGEN her inne som fordømmer noen! Her sies det at de som er kriminelle burde sendes hjem, mens de som klarer å holde seg til lovene her i norge, er like velkomne som alle andre! Ikke les det dere/du VIL lese, for her er det ingen som er dømmende!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #22 Skrevet 24. juni 2008 Jeg ser INGEN her inne som dømmer alle utlendinger nedenom og hjem.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #23 Skrevet 24. juni 2008 Dere får begynne å stemme på FRP. Så blir det nok en forandring på sakene.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #24 Skrevet 24. juni 2008 Hva i alledager har FRP med sikkerhet i landet og gjøre? Kanskje på tide å sette deg inn i politikken før du strør rundt deg info som overhodet ikke stemmer!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #25 Skrevet 25. juni 2008 Nå er vel ikke problemet arbeidsledighet i Norge da, men tvertimot mangel på arbeidskraft. Så de som går ledige nå, er enten fullstendig ubrukelige, eller bor på små steder der det uansett ikke er så mange utlendinger man kan sende hjem. Og siden det ble slått fast at det visstnok bare var de kriminelle som skulle sendes hjem, så er det vel neppe så mange jobber som frigjøres... Og hvis du i motsetning til HI vil ha ut alle, så er det garantert ikke nok arbeidsføre, arbeidsledige mennesker i f.eks.Oslo til å fylle opp jobbene dersom *alle* utlendinger skulle sendes hjem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå