Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #26 Skrevet 23. juli 2008 Voksent... Skulle ønske det var deg som var blitt lurt til å ha noe du ikke egentlig ville ha. Og at dette er noe du må betale på i 18 år hvis forholdet ryker. ( Ingen som har noen garanti selv om alt er flott nå) Det hadde du fortjent:)
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2008 #27 Skrevet 27. juli 2008 Hi he.. Skjønner ikke hvorfor folk er så gira på å slenge med leppa.. Mener dere virkelig at han "lider" av å ikke vite det? Er det mulig å tenke sånn i det hele tatt? Faktum er jo det at han blir jo aldri såret dersom jeg ikke sier noe????? Skjønner faktisk ikke tankegangen til mange her inne. Får det til å høres ut som om jeg straffer han på livstid, og at det er galt at han ikke vet, men det er galt hvis han får vite og? Gjentar igjen, at jeg ser selv at det ikke er den rette måten å få familie og barn på. MEN NÅ ER DET EN GANG SÅNN DET ER! Og ja, min samboer er en lykkelig far. Og han blir vel ikke mindre lykkelig fordi jeg lurte han, så lenge han ikke vet noe????????? Dersom du har spist en matrett som var supergod, og kokken EGENtlig hadde pissa i maten din. Ville du ikka da heller bare leve i troa på at maten var slik du følte at den var, fremfor å vite om tisset som var i retten??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Kommer vel ikke noe godt ut av å få vite det uansett? Du blir bare skuffet over det som er fakta, men maten vil jo allikvel ha smakt like godt!!!? Noen som sr poenget her?? Man kan da ikke påstå at jeg straffer min samboer, eller ønsker han vondt så lenge han ikke vet? Hvorfor i alle dager skulle han få vite det?? Dessuten VET jeg at fakta ikke ville forandret noe i forholdet mellom far og sønn, for min samboer elsker gutten sin over alt i verden..
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #28 Skrevet 1. august 2008 Til HI: Du kan ikke forvente at du ikke blir angrepet når du gjør forsøk på å forklare hva som ligger bak handlingen. Handlingen kan ikke rettferdiggjøres, punktum. Vi gjør alle utilgivelige ting inniomellom. Hvis du virkelig bare trenger råd om hvorvidt du skal fortelle ham det eller ikke, spør om det, få de svarene du trenger, og bit i deg at du får kritikk på kjøpet. Her inne er ikke dine beste venninner, det er en drøss uforstående som selvsagt bare ser saken akkurat slik den legges frem. Og slik den legges frem, er at du var en dritt mot mannen din og overkjørte ham. De fleste er enige med deg i at du burde ta med denne hemmeligheten i graven. Vær fornøyd med det svaret du har fått, og godta at råd (rundt grove feil man gjør) fra fremmede ikke kommer uten kommentarer.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #29 Skrevet 1. august 2008 Hei HI! Jeg ville sikkert gjort det samme som deg. Du tok styringen litt, og det var på tide. Alt lå til rette og se på resultatet nå i ettertid! Kunne du tenkt deg noe annet? Nå er det gjort, og det førte til at dere ble lykkelig og fikk et flott barn! Tilgi deg selv for at du overstyrte litt, og gå videre med god samvittighet! Dere hadde ikke hatt barnet deres om du ikke gjorde det du gjorde. Hvis jeg var deg ville jeg ikke latt meg dømme av noen før de kunne bevise at de ikke gjør feil eller feil vurderinger av og til. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #30 Skrevet 1. august 2008 PS: Hvis du føler at det vil hjelpe deg å fortelle dette til samboeren din, så gjør det. Dette er lenge siden nå, og dere har et barn. Jeg tror neppe dette vil ødelegge forholdet deres.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #31 Skrevet 2. august 2008 IKKE si noe, at du lurte han er slemt nok. nå må du bare leve med det du gjorde. å aldri gjøre noe sånt igjen!!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #32 Skrevet 3. august 2008 Hi her. Såklart respekterer jeg andres meninger rundt dette, og det er tydeligvis ikke bare jeg som syns jeg burde holde det hemlig. Jeg blir bare litt lei meg for det som blir sagt om at jeg nærmest ødelegger mannen min med dette, for faktum er jo bare at han ikke vet... Ergo, kan han ikke lide under det heller. Ser helt klart at det var slemt gjort, og jeg prøver fortsatt ikke å unnskylde det jeg gjorde. Jeg bare fortalte hva som lå bak at jeg tok det faktiske valget. For selv om valg man tar er feil av og til, så har man alltid tanker rundt det. Tenkte bare det var greit å dele her hva mine tanker var, bare for å ha sagt det, ikke for å unnskylde meg...
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #33 Skrevet 4. august 2008 Du er tragisk.. Prøver du å få sympati??? Du har driti skikkelig på draget...
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #34 Skrevet 4. august 2008 HI her: Godt mulig at jeg er tragisk. Men dersom du utifra det jeg skriver, får inntrykk av at jeg er ute etter sympati, så skjønner jeg ikke hvilket språk jeg skriver på. Jeg verken prøver å få, eller føler behov for å få sympati jeg. Bare skriver de faktiske hendelsene som førte til at jeg gjorde som jeg gjorde, selv om det var dumt. Hva du konkluderer med får være opp til deg. Og heldigvis lar ikke jeg meg knekke av å bli kalt tragisk på bim, ihvertfall ikke når både jeg og den som retter kritikken er anonyme... Jeg vet hvilke kvaliteter jeg har, og at jeg er en god mor og samboer. Men såklart vet jeg også at jeg tok en veldig dum avgjørelse, men utifra at jeg er glad i samboeren min, velger jeg å ikke la han vite det.
Jenta_00_ Skrevet 5. august 2008 #35 Skrevet 5. august 2008 Min samboer opplevde dette med sin ex, ikke EN men TO ganger og han gikk fra henne før hun fant ut at hun var gravid igjen, uansett han var ikke klar for barn og det var den største grunnen til at ekteskapet ikke fungerte, han skulle jo fikse på "tubene" til og med før første barn, men fant ut at det var en stor risiko for at det ikke kunne omgjøres og ombestemte seg. Han sliter den dag i dag med dårlig samvittighet for ikke å være i livet til barna sine, MEN han er virkelig ikke klar til å være familiefar. Han har barna en gang i uka og annenhverhelg i tillegg til noen dager når han bare savner dem. Han er ikke ferdig utdannet da de måtte ha to inntekter for å klare seg og han føler hun ødela livet hans. Du har heldigvis ikke driti på livet hans, men du har allikevel lurt han, dere hadde det bare bedre økonomisk enn min sambo og hans ex
Gjest Skrevet 6. august 2008 #36 Skrevet 6. august 2008 Min samboers ex lurte ham også. Heldigvis klarte han å få henne til å ta abort!! Kjerringer
malingus Skrevet 7. august 2008 #37 Skrevet 7. august 2008 "Heldigvis klarte han å å henne til å ta abort" Hva slags uttalels er det? For eller i mot abort, dette sier mer om samboer nejsda!
Gjest Skrevet 7. august 2008 #38 Skrevet 7. august 2008 absolutt ikke. er veldi glad for at hun fjernet barnet. viss ikke hadde vi aldri vært sammen:) dessuten sier det mer om henne som lurte ham. drittkjerring hele dama. Vi er prøvere nå, så spar meg;)
malingus Skrevet 8. august 2008 #39 Skrevet 8. august 2008 Nei vettu hva! Det er faen ikke værre å lure noen og bli gravid, enn å overtale/presse noen til å kvitte seg med barnet i magen! Er vel stort sett ikke mye som er værre enn det! Makan til egoistisk drittkjærring nejsda!
Gjest Skrevet 8. august 2008 #40 Skrevet 8. august 2008 det er værst å lure mannen til å bli gravid. uten tvil. du har vel gjort det selv du, siden du ble så hissig? uff, litt av en måte å gjøre det på...:/
malingus Skrevet 9. august 2008 #41 Skrevet 9. august 2008 Nei du, det har jeg nok ikke. Grunnen til at jeg blir så hissig er at du tar så lett på at samboeren din pressa eksen sin til å ta abort. Uansett grunn! Og nei, det er ikke greit å lure noen til å bli foreldre, men det er mye værre å overtale noen til å ta abort, som i mine øyne er å drepe. Vil heller ha en løgner enn en morder! Synes du virker utrolig egoistisk og korttenkt!
Gjest Skrevet 9. august 2008 #42 Skrevet 9. august 2008 Det er IKKE uansett grunn! Han ble lurt, og da må hun ta konsekvensene. Sånn er livet. Jeg er ikke egoistisk og korttenkt, bare fornuftig. Å abort regnes overhodet ikke som drap her i landet, så PLZ;)
malingus Skrevet 9. august 2008 #43 Skrevet 9. august 2008 Nei, du er ikke korttenkt. Du er svært korttenkt!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #45 Skrevet 10. august 2008 Hei Hi! Dette var drøy kost fra mange -hev deg over det! Jeg har aldri vært i samme situasjon som deg, og du sier jo selv at du ikke er så innmari stolt av det du gjorde. For meg betyr det at du har god selvinnsikt og en fornuftig dame. Og har en bra mann. Så jeg vil nå si: kos dere med det dere har og ripp ikke opp i fortiden. Gå videre. Drit i all dritten fra alle mulige andre forbitrede damer her:)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #46 Skrevet 10. august 2008 Hi her: Takk for det anonym 21.45. Mener ikke at noen skal vise sympati for meg på noe vis, for jeg VET hva jeg har gjort. Men nå er det gjort, og føler nå at jeg gjør det rette ved å holde tett.
ifarta Skrevet 11. august 2008 #47 Skrevet 11. august 2008 så utrolig mye dritt slenging!! det er fantastisk hva folk har behov for. jeg synnes det er veldig dumt og lure noen men det må å ann og få et ordentlig svar selv om det. 1ste gang jeg ble gravid var det ikke plannlagt, verken av meg eller samboeren min. man står da sammen om et valg, det gjør man og om noen 'glemmer' å ta pillen. og bli gravid er bare starten, graviditet og det og ha barn er det som beviser om man kan holde sammen. vi lever i et samfunn hvor man ikke er sammen bare fordi man har barn. anyway, om du vil ha et svar, det var dumt gjorde. ikke si noe. vi har ALLE våre hemmligheter, det er bare noen som velger og dele de.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #48 Skrevet 13. august 2008 Enig med deg, anonym 21:45 10.08.2008!
ilah Skrevet 13. august 2008 #49 Skrevet 13. august 2008 ups... her ble jeg enda mer sjokka. Uansett hvor dårlig det er å lure mannen sin (var fristet en gang, men sjeleglad i dag for at jeg ikke gjorde det), så syntes jeg det er 1000 ganger værre å straffe et uskyldig barn for hva moren har gjort. Stakkars12 åring! Det er bare så dårlig.
millie+2klumper Skrevet 18. august 2008 #50 Skrevet 18. august 2008 noen ganger trenger mannfolk et lite spark i ræva for å gi slipp på den "fantastiske friheten" sin:P. Synst ikk det var såååå galt det du gjorde jeg. Men ikke si d til han og ikke tenk mer på d:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå