C@milla *EMIL* Skrevet 25. juni 2008 #26 Skrevet 25. juni 2008 hehe, tusen takk for det. Nå skal jeg skride til verket ;o)
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 25. juni 2008 #27 Skrevet 25. juni 2008 De som kjøper annet garn enn hos nøstebarn, må forvente at resultatet blir endel annerledes..Fordi tråden fra nøstebarn er to tråds merino, dvs at den er veldig tynn..får ikke samme effekt av vanlig garn... Har også strikket noen av teppene på pinne 5 fordi det blir litt "fastere" da.. Men er kjempe flotte tepper.. Har også valgt fargen lime:-)
herola Skrevet 25. juni 2008 #28 Skrevet 25. juni 2008 Tenkte jeg skulle strikke et slikt teppe. Men jeg skjønner ikke hvilket garn jeg skal kjøpe? Hvilken type Merinoull?
Herkules Skrevet 25. juni 2008 #29 Skrevet 25. juni 2008 Æsj fikk ikke bestilt noen ting for jeg fikk feilmelding på siden når jeg prøvde og får ikke tømt handlekurven heller:(
prinsesse08 Skrevet 25. juni 2008 #30 Skrevet 25. juni 2008 Ble kjempe gira å har lyst å strikke et babyteppet fra hjørnet til hjørnet. Noen som har oppskrift på dette? (uten forkortelser)
C@milla *EMIL* Skrevet 25. juni 2008 #31 Skrevet 25. juni 2008 Bryr meg egentlig ikke så mye om hvor jeg har kjøpt dette nøstet jeg.. har ikke sett de fra nøstegarn i "live",så da tror jeg dette andre jeg har kjøpt blir like fint;o) Har kommet godt i gang nå..kjøpte både blått og hvitt, men har valgt det dueblåe garnet nå..(eller hva det heter)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå