Monajenten Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #26 Skrevet 23. juni 2008 Huffameg:-s Jeg må jo se rimelig jævlig ut hvis dette er grunnen til at ingen frisører får røre håret ditt:-O
Twintipp og himmelblå Skrevet 23. juni 2008 #27 Skrevet 23. juni 2008 Oasis.. *sjekke om det er i Østfold* Den var bare helt utrolig lekker!! Sånn vil jeg ha til bryluppet og!! Oj, det så jeg ikke!!! Ja, så bilder på fesboka og, nydeligheten. Utroolig vakker!!! Og jeg mener det, håret var stilig!!! Siden du er så slank er det fint med sånn lengde:-D
Monajenten Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #28 Skrevet 23. juni 2008 Slank og slank, fru blom:-O Men takk.........:-)
Northernlights Skrevet 23. juni 2008 #29 Skrevet 23. juni 2008 Var jeg deg,ville jeg bare fått håret farget mørkt igjen,og latt det være med det...og la det vokse ut av seg selv,uten mere dilldall. Så kan du trøste deg med at du har fått en real klipp,og at det er bra for håret. ;o)
Monajenten Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #30 Skrevet 23. juni 2008 Ja.....jeg tenker sånn jeg også. Farge det mørkt igjen, og så putte på extensions bak om jeg får det også. God klipp er helt sikkert, har supersunt hår nå:-P
-Hoppsi Deisi- Skrevet 23. juni 2008 #31 Skrevet 23. juni 2008 Du får takke ja til extensions og bare ha de i til det vokser høvelig ut igjen Kan jeg få se bildene? Har ikke noe bilde av mitt tragiske resultat...men ska legge ut hvis det blir bra denne gangen:)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 23. juni 2008 #33 Skrevet 23. juni 2008 Har du bilde av hvordan det ble?
Monajenten Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #34 Skrevet 23. juni 2008 Har ikke ordnet det enda, men hvis du mener hvordan det ble etter forrige frisørbesøk, så ligger det på monajenten.blogspot.com
Silja FullFres McQueen Skrevet 23. juni 2008 #35 Skrevet 23. juni 2008 Stikk på butikken, kjøp deg mørk hårfarge, farg håret. Vips - problem borte.
Monajenten Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #36 Skrevet 23. juni 2008 Farger jo ikke håret med butikkfarge når jeg får det gratis hos frisøren. Og vips - problemet er ikke borte i og med at jeg nå har kort hår istedenfor langt. Du er god på å bagatellisere.
Silja FullFres McQueen Skrevet 23. juni 2008 #37 Skrevet 23. juni 2008 Hår vokser ut igjen. Ja, for dette er vel en bagatell sett i stort perspektiv. Fins verre ting i verden.
Jenny-penny Skrevet 23. juni 2008 #38 Skrevet 23. juni 2008 Skjønner godt at du er skufet, ingenting føles værre enn å bli klippet FOR kort! Og frisyren du ønsket var jo en del lenger enn ditt ble... Men når det er sagt synes jeg blondt hår kledde deg godt:)
Monajenten Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #39 Skrevet 23. juni 2008 Takk Jenny....:-) Hvis man skal sette alt i perspektiv Silja, så er det jo ingenting som er noe gale da. Det må være lov å klage og være lei seg når noe kjipt har skjedd, selv om folk sulter i Afrika. Men det var vel ikke annet å vente fra deg, siden det tross alt er jeg som har skrevet innlegget. Du får klippe av deg håret selv, du vet - det spiller jo ingen rolle i det store og det hele. At selvtilliten får seg en real knekk driter man i.
Silja FullFres McQueen Skrevet 23. juni 2008 #40 Skrevet 23. juni 2008 Jamen, nu har jo frisøren tilbydt seg å ordne håret ditt, sette på extensions og greier. Da ordner det seg vel? Og værsåsnill slutt å ta på deg martyrrollen når det gjelder meg.. Det kler deg dårlig.
Monajenten Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #41 Skrevet 23. juni 2008 Har ikke noe med å være martyr å gjøre. Det er ikke særlig vanskelig å lese deg. Du svarer ikke andre på samme måten som til meg. Men vær så god, enjoy. Det må kunne gå an å være lei seg for noe uten at du skal komme med den "get over it" holdningen din. Det meste kler meg dårlig.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 23. juni 2008 #42 Skrevet 23. juni 2008 nei, det ligna ikke særlig;o) Synes absolutt ikke det var stygt slik det ble..men du har full rett til å klage ettersom det ikke ligner på det du egentlig ville ha! Jeg tror jeg ville satsa på extentions og fortsatt hatt det lyst.. var en helt rå frisyre:o) Hvis det ikke går så farger du det bare mørkt igjen hos samme frisør og ser hvor mye hun tør og ta betalt;o) Men du, så flotte øyevipper du har!! Det bildet du har tatt av deg selv når du har ta av extentions`ene kunne vært i en reklame for mascara:o) Det var også noen innmari flotte kaker:o)
Silja FullFres McQueen Skrevet 23. juni 2008 #43 Skrevet 23. juni 2008 Guuuuud.... Du er så irriterende stakkarslig at jeg får lyst til å rive av meg håret... =S
Amabolla Skrevet 23. juni 2008 #44 Skrevet 23. juni 2008 Hehe-så noen anbefalte deg å stikke på butikken å kjøpe mørk hårfarge- ikke gjør det! Da blir du sittende med en frisyre du ikke liker og mosegrønt hår;) Har vært inne og sett på bildene og her kommer min kommentar-fra en frisør: Jeg synes du kler sveisen-litt Marilyn Monroe aktig over det, men synes godt den lyse fargen kunne vært en tone mørkere eller en tone lysere(kald). Og jeg ser også at du ikke har fått sveisen du ba om. Frisøren har klipt det for kort i nakken og for kort i luggen. Men det jeg også ser er at det bleka håret ditt har fått en litt "fluffy" konsistens som er vanskelig å frisere de første ukene. Det trengs litt tid før det legger seg til og føles mer som hår og dermed er mer samarbeidsvillig;) Hvis jeg var deg så ville jeg ha bete tenna sammen og venta en mnd. Hør med frisøren din om du kan komme tilbake om 1 mnd og enten få det hun foreslo da eller noe annet. Om 1 mnd så har du vent deg til håret, håret har gått seg til og det har blitt 1 cm lengre. Da kan det hende du mener noe anna enn du gjør nå. Kjipern å farge det mørkt igjen når du har styra så mye for å få det lyst! Lykke til:)
Monajenten Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #45 Skrevet 23. juni 2008 Oiii tusen takk for det!! *flau* Det er ihvertfall noe som er langt på meg da, og det er øyevippene, hehe;-) Etter de to siste svarene her, ble jeg plutselig usikker. Jeg har sånn halvveis bestemt meg for å farge det mørkt igjen. Men jeg er jo enig i at det er kjipt å gjøre det sånn egentlig, etter stresset med å bli lys... Men jeg klarer seriøst ikke å vente en mnd med å gå til frisøren igjen. Det er alt for lenge. For jeg føler meg rett og slett dum sånn som jeg ser ut nå:-( Frisyren på bildet er helt rå ja......(drittfrisyre:-s) Bare synd jeg ikke har noe i nærheten engang:-( Kanskje jeg skal si det. At jeg ønsker å få på extensions bak, og få det kaldere i fargen. Og hvis jeg ikke blir fornøyd da, så får det bli mørkt igjen...huff, jeg vet virkelig ikke. Syns det er vanskelig. Skal jeg gi det lyse håret en sjans til altså? Har hatt det lyst en gang tidligere, men da var det fint. For da var det ikke gult i det i det hele tatt, og så ikke bleket ut, sånn som det gjør nå..... Aaaaahhh......
Guttemamma til tusen :) Skrevet 23. juni 2008 #46 Skrevet 23. juni 2008 ja, gå for det!! er jo verdt et forsøk:o) som hun over her sier: om noen uker så er håret mindre "fluffy" og legger seg bedre:o) Et par runder med den rosa rettetanga gjør sikkert også susen:) Ville absolutt gjort det! Synes du er veldig pen, og tror du vil fremheve deg selv med den frisyren:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå