Monajenten Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Først og fremst, takk til alle som engasjerte seg i går. I dag har jeg vært hos frisøren min og snakket med henne. Jeg var så nervøs at jeg holdt på å tisse i buksen, men jeg klarte da heldigvis å unngå det, hehe;-) Hun ble ikke sint i det hele tatt, og det var ikke jeg heller selvfølgelig, bare lei meg. Jeg får kompensasjon, vi skal ordne håret slik at det blir bra, vi bare vet ikke helt hvordan enda. Jeg syns det er kjempevanskelig. Jeg hadde aldri valgt å farge håret lyst hvis det ikke var for den frisyren, og den har jeg jo ikke fått. Så jeg er veldig usikker. Hun har tilbudt meg extensions i nakken slik at jeg får håret "tilbake" der, i tillegg til å korrigere det på nytt slik at det ikke blir så "bleket", men mer lyst, en mye kaldere farge uten det gule. Men så er det det, hvis jeg ikke blir fornøyd da så er vi jo tilbake til start. Og det vet jeg ikke om jeg blir. Jeg sa det til henne, at selv om jeg får lengden tilbake i nakken, så vet jeg ikke om jeg er fornøyd med fargen. Så det er vanskelig. Hun kjenner meg godt og vet at jeg er veldig følsom. Så jeg vet at hun veldig gjerne vil ordne meg slik at jeg blir fortrolig med fargen og frisyren. Men hun kan jo ikke trylle, og når jeg ikke vet hva som er best, så kan jo umulig hun vite det:-s Det andre alternativet er å farge det mørkt igjen. Jeg vet jeg blir fornøyd da, for jeg kler mørkt hår aller best. Men så var det håret i nakken igjen da. Som jeg syns er for kort. Vet ikke helt hva jeg skal si. Hun tilbyr jo meg extensions bak + korrigering av lysfargen, eller mørkt hår. Men jeg vil helst ha extensions + mørkt hår.....det kan jo ikke koste noe mer, men jeg føler ikke helt at det er et alternativ. Aner ikke hva jeg skal si eller gjøre. Skal tenke på det i dag, og hun ringer meg imorgen. Da får jeg time til senere i uken. Hva hadde dere gjort?
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Si det som det er:) At du ønsker mørkt hår og extensions i nakken. Hun setter nok pris på at du er ærlig. Si at hele situasjonen har gjort deg veldig usikker og at du vil gå for noe som er helt safe:D Har ikke lest del 1, men ønsker deg lykke til med fortsettelsen:D
Meg + 2 prinsesser Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Si akkurat hvordan du vil ha det, så er resten opp til henne:)) Meen, jeg vil også titte på deg jooo! Kan jeg se?)
* 5 om dagen * Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 høres ut som en ok frisør, og da synes jeg du kan si det du vil,og bli mest fornøyd med. Det høres ut som hun vil ordne opp, og vil at du skal bli fornøyd, så hun setter nok pris på det, at du sier hva du vil.
Monajenten Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2008 http://www.dinbaby.com/forum/thread/138072887 Her er første delen som ble rimelig lang etterhvert, hehe;-)
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #7 Skrevet 23. juni 2008 Si det som det er, hun synes nok det er helt greit om du vil ha mørkt hår + extensions.. Kjempekjedelig når det blir sånn at man ikke liker frisyren, men hvis hun har hatt deg som kunde i åtte år, tror jeg nok hun er villig til å gå rimelig langt for å ikke miste deg som kunde! Så hun går sikkert med på det.. Men, kanskje hun ikke har nevnt det fordi hun synes det er litt "rart" - i og med at du i prinsippet ønsket KORT og BLONDT hår ;) Så kanskje hun rett og slett ikke ser det på som et alternativ, uavhengig av hva det koster?
Monajenten Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. juni 2008 Ja du har muligens rett i det. Er enig i at det er litt rart, men jeg skulle jo ikke klippe av ALT håret:-s Det er jo mye kortere enn det som var meningen, og jeg hadde aldri i verden valgt å klippe det om jeg visste hvordan det ville bli. Det var blitt langt:-( Men - gjort er gjort. Jeg kan ikke gjøre noe med akkurat det dessverre. Tror jeg skal si det til henne... Men så er det det da, hvis det ikke går med ext. og mørkt hår. Hva velger jeg da? Ext. + korrigering, eller mørkt? ANER ikke:-s
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #9 Skrevet 23. juni 2008 Jeg ville først og fremst farget det - det er fargen folk ser, hårlengden er ikke fullt så viktig, om du skjønner hva jeg mener. Og det gror ut igjen;) Så jeg ville farget det, evt fått extensions!
Monajenten Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 23. juni 2008 Ja...jeg tror jeg er enig. Hehe:-s
*SamSung* Skrevet 23. juni 2008 #11 Skrevet 23. juni 2008 Lest innleggene dine. Huff, syns synd på deg:( Vært oppi akkurat det samme selv. Det endte meg at jeg ikke turte å gå tilbake, og farget håret etter en liten stund igjen hjemme, og brukte strikker og spenner, tørkle og masse. :/ Men kan jeg få se bildene?
Pysa Skrevet 23. juni 2008 #13 Skrevet 23. juni 2008 du skulle hørt på meg, snuppa! få se noen bilder, da :-)
Monajenten Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #14 Skrevet 23. juni 2008 Faen så dere maser da. Er alle sammen hypp på å se hvor stygg jeg er eller??????? :-( :-( :-( *deppe* monajenten.blogspot.com
Pysa Skrevet 23. juni 2008 #15 Skrevet 23. juni 2008 det var jo ikke så ille som du skal ha det til, da, men litt lengde i nakken hadde gjort seg, ja. men en anelse mørkere hår og litt justeringer bak, så blir det bra, vettu! :-) kjempesøt er du jo uansett!
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #16 Skrevet 23. juni 2008 er jeg veldig rar hvis jeg syns du var dritlekker med det nye håret? Syns det ble kjempeflott jeg, og du fikk en frisk sommerlook. Men skjønner jo du blir skuffa hvis det ikke ble som du bestilte, selv om jeg syns det var veldig kledelig...
*SamSung* Skrevet 23. juni 2008 #17 Skrevet 23. juni 2008 Monajenten! Jeg så ikke åssen bildet du hadde med.. Men var det blonde korte? I sofaen i armkroken? Men du? Du er en utrolig pen jente! Med utrolig pene barn! Tror jeg har kommentert de trillebårbildene før, tihi:)
Monajenten Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #18 Skrevet 23. juni 2008 mine-sko, tusen takk for det:-) Armkrokbildet er sånn jeg ser ut nå. Hvis du går helt nederst på bloggen, og trykker på "eldre innlegg", så ligger bildet jeg hadde med på det øverste innlegget der. Ikke særlig likt:-s
Monajenten Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #19 Skrevet 23. juni 2008 Papi - TUSEN takk *flau som faen* Det var det som var meningen da, at det skulle bli en frisk sommerlook. Men det er ikke i nærheten av sånn det skulle bli, og det er alt for kort:-( Som skrevet lengre nede, går du nederst på bloggen og trykker på eldre innlegg, så ligger bildet av frisyren jeg egentlig skulle ha på øverste innlegg der.
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #20 Skrevet 23. juni 2008 Skjønner egentlig ikke hvorfor du kaller det "helvete"..? Hun er jo utrolig grei somstrekker seg så langt for å gjøre deg fornøyd ;-) Hår vokser jo ut igjen, så jeg hadde i såfall valgt å farge det hvis du misliker fargen. Men jeg er utrolig lite forfengelig, så det er kanskje derfor jeg ikke ser problemet ;-)
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 23. juni 2008 #21 Skrevet 23. juni 2008 Dette er grunnen til at ingen frisør får røre håret mitt, det gror heller vilt;) Men jeg er enig med resten av damene, si til henne at du vil ha exstensions og mørkt hår, det tror jeg ganske sikkert at hun forstår, bedre å si det enn å kanskje sitte like misfornøyd etterpå
Twintipp og himmelblå Skrevet 23. juni 2008 #22 Skrevet 23. juni 2008 Nå tråkker jeg vel over noen grenser her, men synes du var fiiiin med det nye håret jeg! Synes du kledde det bedre jeg!)) Og FOR en stilig kjole, hvor har du kjøpt den??
Monajenten Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #23 Skrevet 23. juni 2008 Det er ikke frisøren jeg snakker om når jeg mener det, det er hele opplegget. Jævlig kjipt å betale nesten 3000 kr og se ut som dritt etterpå, selv om jeg får det fikset. Jeg får jo ikke tilbake det lange håret mitt likevel. Frisøren min er fantastisk, og jeg er knallfornøyd med henne. Dette er første gangen på åtte år jeg har blitt misfornøyd. Bare synd det ble så drastisk.
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #24 Skrevet 23. juni 2008 skjønner hva du mener, men syns du var kjempefin jag da:) ville ikke gjort så mye mere jeg, heller prøve å style det på ditt vis når det får satt seg litt. Ville da heller bedt om gode stylings produkter som kompensasjon:) så lar du sjokket synke, og KAST det andre bildet! Gjort er gjort, og spist er spist! Nå har du ihvertfall noe å le av i lang tid fremover når den tid kommer;-) har et par sånne jeg også for å si det sånn! Broren min er frisør nemlig! i Oslo, for ganske mange veldig kjente personer. Hender jo noen vil kopirere noe fra de feks, og ikke vil høre på sin bror at man ikke vil kle det!!!:-) kjøp deg kule små spenner mm feks. så går det værste sjokket over etterhvert!:-)
Monajenten Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #25 Skrevet 23. juni 2008 Tusen takk Tonje:-) Kjolen har jeg kjøpt på Oasis, og nå er den på 50% :-s Men jeg gidder ikke irritere meg over det for den er helt NYDELIG:-D I love it <3 Skrev et innlegg til deg i går, skulle sende deg pm med linken for det var bilder av Linn der, men nå har du vel sett de:-) Nyyyydelingsten er hun, mullegullet:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå