Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 23. juni 2008 #26 Skrevet 23. juni 2008 Datteren til en venninne av meg som ikke har latt jenta gjøre noe. Kjørt hentet på skole ikke hatt med a mor overalt er nå gravid 16 år. Så utrolig hva 5 minutter i ett friminutt kan gjøre også hahah =0)
OneOfTheBoys Skrevet 23. juni 2008 #27 Skrevet 23. juni 2008 Vet Har flere venniner som har blitt gravid som 15-16 åringer, og de fleste har blitt det hjemme på jenterommet! Men man trenger ikke legge opp til det syns jeg.. Selv mistet jeg jomfrudommen på gutterommet hans. Men å sende 16-17 åringer til syden, og risikere at de mister jomfrudommen til "Pablo", eller sovner i en grøft og aldri våkner, nei det vil jeg ikke være med på!
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #28 Skrevet 23. juni 2008 Lar barnet sove på rom med foreldrene til det er minst tre år. Ønsker helst å være hjemme med barnet til det begynner på skolen Har ikke behov for å være med venninner (utenom de som har barn da) Å gå ut på byen var hun ferdig med da hun fikk barn Barnemat skal lages fra bunnen av, og helst med morsmelk i Men barnet skal selvsagt fullammes i MINST 6 mnd Bruker morsmelk som såpe, salve mot alle hudlidelser, øyedråper, hostesaft, etc... Tøybleier er tingen. Tøybind også. Hun liker å påpeke hva andre småbarnsmødre gjør feil, også vilt fremmede hun møter på gaten.
Twintipp og himmelblå Skrevet 23. juni 2008 #29 Skrevet 23. juni 2008 Og de fleste som er helt nazi strikse på flere av disse punktene, tør jeg påstå har en tilleggsdiagnose ved siden av. Enten det er oppdaget eller enda udefinert. Folk som får dilla om ungen får i seg litt sukker eller ammer så det går på bekostning av sinn og familieliv, er som regel øøøørlitegrann nevrotiske ved siden av:-O *min erfaring*
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 23. juni 2008 #30 Skrevet 23. juni 2008 Eh, jeg har reist på ferie uten foreldre/andre ansvarspersoner jeg kjente fra jeg var 12-13 år. ? Men det er kanskje andre tider nå..?
Gjest armagedon Skrevet 23. juni 2008 #31 Skrevet 23. juni 2008 -hvis barnet må gå i bhg skal ikke dagene være lengre enn fra 10-14, -mor skal overhode ikke ha litt tid alene en dag til litt egenpleie/husarbeid/avslapping. -barnet tar stort sett skade av barnehagen og det er ikke lov å innrømme at å aktivisere en 4 åring konstant er slitsomt og at akkurat min unge innimellom kjeder seg hjemme sammen mor. -sender med 3 sider med instrukser hvis de er så uheldig at besteforeldre må passe de. -er storfornøyd med mannen sin til en hver tid, litt misnøye innimellom er ensbetydene med at forholdet er dårlig - barna ser aldri tv - dib mamman er aldri trøtt og klar
Gjest armagedon Skrevet 23. juni 2008 #32 Skrevet 23. juni 2008 og for all del........ det er overhode ikke akseptert å tippe over en lørdagskveld sammen med gode venner eller en tur på byen, er man perfekt dib mamma så nipper man aller nødigst til litt vin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå