Monajenten Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #26 Skrevet 22. juni 2008 Ikke sant?? Det er ALT for kort:-(
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 22. juni 2008 #27 Skrevet 22. juni 2008 Sånn helt utenom diskusjonen deres, men så utrolig nydelige barn du har monajenten:)
Monajenten Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #29 Skrevet 22. juni 2008 Åhh tusen takk, så koselig å høre:-)
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #30 Skrevet 22. juni 2008 Så på bloggen din, og hun kan knapt ha sett på bildet? Ser jo helt annerledes ut!? Du får garantert kompensasjon. Men, du er en veldig pen og vakker jente uansett hår:-):-)
Monajenten Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #31 Skrevet 22. juni 2008 Tusen takk, nå begynner jeg å grine. Jeg føler meg helt jævlig, har bare lyst å gå å legge meg under dynen og ikke komme ut igjen før om et par år når håret har blitt langt igjen.
NoDoubt Skrevet 22. juni 2008 #33 Skrevet 22. juni 2008 Selvfølgelig skal du gå tilbake. Jeg som frisør selv og alle andre frisører setter pris på at kundene kommer tilbake når de ikke er fornøyde. Spesielt de faste kundene. Du og frisøren vil helt sikkert finne en løsning. Kan jeg få se bloggen med bildene?
Herlige barn har jeg fått Skrevet 22. juni 2008 #34 Skrevet 22. juni 2008 Ville aldri i verden betalt nesten 3000 kroner for og gå til frisøren, her har jeg alltid fått stripet håret mitt og klipt det i ønsket lengde og alltid koster det mellom 1100-1400 kroner hver eneste gang, kommer litt ant på om hun tar hårkur etc. Jeg mener at om du har så god økonomi til og betale frisøren nesten 3000 kroner så hadde jeg nok også gått til psykolog som tok 500 kroner for 45 minutter! (ikke for og være frekk, men satt på spissen!)
Monajenten Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #36 Skrevet 22. juni 2008 Jeg har spart lenge for å få råd....jeg har ikke god økonomi i det hele tatt, men jeg prioriterer å gå til frisøren for å se og føle meg bra, og det koster sjeldent så mye, det var fordi jeg skulle bli lys (tre blekinger bl.a.) Var hos frisøren i nesten fem timer. Men denne gangen ble det totalt bom. Og jeg syns i grunnen det var litt frekt, jeg. Hjelper ikke å si "ikke for å være frekk", for det betyr jo at du er klar over at det er akkurat det du er.
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #37 Skrevet 22. juni 2008 Oisann - gjettet meg til hva bloggadressen var, og jammen var det ikke rett... Det ligner overhodet ikke altså.... Hmm, må du få gjort noe med! Hadde skammet meg om jeg var frisøren men;D Du får ikke gjort så mye med frisyren, men farge den kan kanskje være en fin ide;)
Herlige barn har jeg fått Skrevet 22. juni 2008 #38 Skrevet 22. juni 2008 Så på bildene, du er blitt altfor lys, men jeg synes lengden på håret ditt var kjempefint selv om jeg ikke fikk sett bilde av hvordan det ser ut bak! Synes fremdeles du skal klage ettersom du ikke er fornøyd!
NoDoubt Skrevet 22. juni 2008 #39 Skrevet 22. juni 2008 Har studert bildene nøye nå og er enig at resultatet ikke er som forventet. Men jeg tror ikke det er så krise heller! Lys fargen din var ikke mye fin nei, ikke lik den på bildet. Men det kan nok ordnes med en minicolor som demper det gule. En 10V med litt 1q0N i for eksempel. eller 10P. Klippen er nok ikke så fjern men stylingen er ikke bra. Få henne til å style det for deg. La henne vise deg det. Luggen din er mye kortere enn på bildet. Syns kanskje det er for mye lengde på sidene og. Ikke lengden ned men lengden ut. Alltså for mye hår. Ser ut som om det nesten er like lange lengder. Det på siden må klippes mer opp etter som jeg ser det. Gå til frisøren din og snakk med henne. Det går kjempe bra:-)
NoDoubt Skrevet 22. juni 2008 #41 Skrevet 22. juni 2008 Nå vet ikke jeg hvilke merker frisøren din fører. Men jeg er lys selv og det detter ofte over i det gule. Jeg liker best når det er skikkelig kald lysfarge. Mot det grå-lilla. Jeg bruker Goldwell glansvask 10V som jeg tar i etter jeg har dusja. Tar den i ca. 1 gang i uken og vasker den IKKE ut. Da holder håret seg kaldt og fint:-)
Monajenten Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #42 Skrevet 22. juni 2008 Takk for svar. Var meningen at det skulle være sånn grålilla og INGENTING gult i det, og det er sånn i bunnen. Men tuppene ville ikke slippe all fargen. Skal gå ned i morgen. Deppe deppe deppe. Tusen takk til alle som har svart.
NoDoubt Skrevet 22. juni 2008 #44 Skrevet 22. juni 2008 Tuppene slipper ikke mer farge med mer bleiking. Det må tas en minicolor i som utjevner det gule. Alltså en KALD minicolor!!! Lilla shampoo kan og være greit å kjøpe med. Lykke til:-)
Monajenten Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #45 Skrevet 22. juni 2008 Ja, hun tok en korrigering etter blekingene. Den gjorde susen i bunnen men ikke resten:-s Takk...*nervøs*
* 5 om dagen * Skrevet 22. juni 2008 #47 Skrevet 22. juni 2008 jeg har sett deg i bloggen din, med lyst hår, men jeg kan ikke finne bildet som du sammenligner med?? er det på bloggen, eller er jeg helt på bærtur?? hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå