Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #27 Skrevet 22. juni 2008 såså lille venn:-) Mine homofile latente homofobier bør ikke blandes inn i debatten!! er faktisk ikke ferdig realisert denne vinklingene ennå!! Deesuten synes jeg duu misbruker ordet generalisere:-)
Huldretuss Skrevet 22. juni 2008 #28 Skrevet 22. juni 2008 Da kan du jo si hvor jeg virker snurten? Hvor jeg går til pesonlig angrep på deg? Spent!
KaMa Skrevet 22. juni 2008 #29 Skrevet 22. juni 2008 Tja, du var vel den som først gikk åpent frem og angrep meg som person, ved å stemple meg som sint og sur, for ikke å glemme personlig. Å analysere andre er ganske populær hersketeknikk, men du skal ha for at du prøvde. Trenger jeg si at du fremstår som snurt når du tyr til sånt?
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #31 Skrevet 22. juni 2008 For du bruker det i annnethvert innlegg og du putter det inn feil hver eneste gang:-)
Huldretuss Skrevet 22. juni 2008 #32 Skrevet 22. juni 2008 "Vel, at du ikke skjønner det sier jo lite om at det faktisk er slik for noen. Jeg lever vel slik at jeg realiserer meg selv, uten at jeg noen gang har sagt det høyt til noen. Nei, det er ikke bevisste valg, men kanskje det handler om å bli så trygg på seg selv at man tør gjøre ting man tidligere ikke har gjort, at resultatene av en prosess er at man tar valg som gjør at man får være seg selv helt uten forbehold. Og dette er vel akkurat så høytsvevende pisspreikaktig at jeg slett ikke regner med at du forstår en brøkdel av hva jeg prøver å formidle." KaMa Men dette er ikke å gå til angrep... Helt ok når du diskuterer med noen. Ikke forsøk på hesketeknikk å slenge ut at noen selvfølgleig ikke forstår. Og du virker selvfølgelig ikke sint og sur! Noe så frekt og måtte mene!
KaMa Skrevet 22. juni 2008 #33 Skrevet 22. juni 2008 Du trenger ikke å klippe og lime hva jeg skriver. Jeg har faktisk full kontroll på hva jeg har skrevet. Jeg tok med et forbehold, noe jeg forklarte deg lenger oppe. Utfra hva du hadde skrevet var det en rimlig konklusjon å trekke. Mens det du gjorde var å stemple. Vesentlig forskjell det. Fremdeles, at du tolker meg som sint og sur er opp til deg. Det er veldig lite jeg kan eller vil gjøre med det.
Huldretuss Skrevet 22. juni 2008 #34 Skrevet 22. juni 2008 Tolker!? Du er faen meg den sureste jeg har vært bort i på lenge! Ikke tåler du å diskutere heller!
KaMa Skrevet 22. juni 2008 #35 Skrevet 22. juni 2008 Feil? Du må gjerne tegne og forklare, og jeg er glad vi nå har åpnet døren for korreksjon av hverandres bruk av ord. Du har sånn ca ørten å ta av.. Men kanskje dette mest av alt betyr at vi kjenner hverandre litt for godt her inne. Det finnes ikke snev av overraskelse igjen, dersom det noen gang var det.. :-/
KaMa Skrevet 22. juni 2008 #36 Skrevet 22. juni 2008 Hmm.. Syns du på ramme alvor det er meg som ikke tåler å diskutere her?? Hehe.. Selvinnsikt er en fin ting. Se om du klarer å få kjøpt deg noe i morgen, du.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #37 Skrevet 22. juni 2008 hehe.. mine ørten ord er da ikke feil innsatt!! de er bare et vedheng som følger med setningen jeg skriver:-)
Huldretuss Skrevet 22. juni 2008 #38 Skrevet 22. juni 2008 Hvis du skal slenge ut med at andre driver med hersketeknikk så få du faen meg feie for egen dør selv! Du blir jo bare latterlig å diskuterer med...
KaMa Skrevet 22. juni 2008 #39 Skrevet 22. juni 2008 Jøss, så du klandrer meg for å la meg rive med..? Du ble ganske latterlig å diskutere med for en goood stund siden, men når kjedsomheten er stor så spiser til og med fanden fluer..
KaMa Skrevet 22. juni 2008 #41 Skrevet 22. juni 2008 Hehe.. Du er ganske forutsigbar. Var det det beste du klarte å hoste opp? Har du noen andre fiffige analyser av meg? Det er jo rein psykostudie..
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #42 Skrevet 22. juni 2008 Seriøst London Calling...? Tror du kan ha godt av å lese igjennom det du selv skrev, og forsøke å se om det kanskje ikke er du som ikke kan diskutere. Plutselig begynner du å skrike og skråle (helt ut av det blå...) om at KaMa er sur og sint og ja, gudene vet... Det er jo du som er helt usakelig og begynner med banningen din... Sært.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå