Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 22. juni 2008 #26 Skrevet 22. juni 2008 nei det jeg drømte om var veldig anderledes enn det her... i min idyll skulle jeg leve av musikk, aldri gifte meg, ihvertfall ikke få barn, og reise jorda rundt. nå skal jeg snart gifte meg, lagt musikken på hylla, har to nydelige gutter og vil gjerne vise dem verden. jeg ville ikke ha barn når jeg ikke hadde barn. nå som jeg har dem, ville jeg ikke byttet dem bort mot noenting i verden. livet mitt kunne aldri blitt rikere. så vi kan vel heller si at drømmen åpenbarte seg i livet mitt :-)
Silje og Vaniljebollene Skrevet 22. juni 2008 #27 Skrevet 22. juni 2008 Så og si. Her om dagen klaffet det med fast jobb. Jeg har ikke så mange barn som jeg vil ha enda, men er fremdeles bare 21 så jeg har god tid. Men jeg bor et annet sted enn jeg drømte om, og det er enda bedre enn planen.
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #28 Skrevet 22. juni 2008 Ikke enda ... trenger bare en enebolig så er alt på plass (og det kikker vi etter nå), så om ikke altfor lenge blir det :-)
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. juni 2008 #29 Skrevet 22. juni 2008 Nei langt ifra. Noen få ting som har vært positive. En del ting som negativt har gått i feil retning.
3 blå Skrevet 22. juni 2008 #30 Skrevet 22. juni 2008 Nei, ikke ennå. Jeg hadde ikke sett for meg at jeg skulle være singel alenemamma i en alder av 25 år, men jeg har det jo fint Det mangler en del ting i livet mitt og det har vært noen store utfordringer, men jeg er sikker på at alt en dag vil være på plass Det viktigeste er at jeg er mamma og har en herlig liten gutt, han er den store drømmen min
Yrha Skrevet 22. juni 2008 #31 Skrevet 22. juni 2008 Trenger fast jobb og nytt hus ved sjøen, men ellers er alt bra!
hit og dit Skrevet 22. juni 2008 #32 Skrevet 22. juni 2008 Eg har langt i fra det livet eg drømte om som unge, heldigvis. Hehe....
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 22. juni 2008 #33 Skrevet 22. juni 2008 Jeg trenger bare litt mer lønn og enebolig så er jeg der....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå