Desemberprins kom 20des :) Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 jeg trenger bare en fast jobb så er jeg der:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 nei. men jeg tror ikke på det livet jeg "drømmer om"
Northernlights Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Jeg har fått flere barn enn det jeg drømte at jeg noensinne skulle få. Jeg tror at jeg har det jeg alltid har ønsket meg,iallefall. Minus ferdig utdannelse. Og den boka jeg så gjerne vil gi ut,den hadde nok vært kirsebæret på kaka.
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 Tja, vet ikke helt. Da jeg var yngre ville jeg ikke ha barn, nå har jeg tre, hehe... Ellers så begynner det å gå seg til. Om noen år tror jeg at jeg er rimelig nærmt ja :-)
Pysa Skrevet 22. juni 2008 #6 Skrevet 22. juni 2008 nei. mangler mannen i mitt liv. og mer økonomisk frihet. det andre er stort sett på plass :-)
TurangaLeela Skrevet 22. juni 2008 #7 Skrevet 22. juni 2008 Jeg har aldri drømt om å få et liv jeg kan se for meg egentlig..Har tatt ting som det kommer:)
WP-TLogPeanut Skrevet 22. juni 2008 #8 Skrevet 22. juni 2008 Nei jeg har ikke det ... men skjønner jeg burde hatt dette i drømmene mine Kunne ikke hatt det bedre jeg
Snuppa! Skrevet 22. juni 2008 #9 Skrevet 22. juni 2008 Nei,ikke helt. Men er ung enda da,så alt er mulig Men har en kjempeskjønn datter,det har jeg drømt om så lenge jeg husker
It's all about me Skrevet 22. juni 2008 #10 Skrevet 22. juni 2008 I følge den sinnsyke urealistiske dagdrømmen: Nei laaaaangt ifra. I følge realsitiske drømmen: Mangler en jobb å gå til etter svangerskapet+, samt en del mer venner i nærheten......så jeg er nok et stykke unna ja.
Northernlights Skrevet 22. juni 2008 #11 Skrevet 22. juni 2008 Drømmen om å bli mamma har vel gått i oppfyllelse for de fleste her inne. =o)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 22. juni 2008 #12 Skrevet 22. juni 2008 Får jeg en jobb med bedre arbeidstider og bittelitt mer økonomisk frihet så er vi der! Skulle jo ønske jeg hadde en heavy utdannelse, men de utdannelsene jeg drømte om da jeg var yngre passer jeg ikke til å ha likevel ;o)
ehtaner84 Skrevet 22. juni 2008 #13 Skrevet 22. juni 2008 kunne aldri ha drømt om det livet jeg har:)
*Andreapus* Skrevet 22. juni 2008 #14 Skrevet 22. juni 2008 Veeel, når jeg var liten ville jeg bli som pippi.. Jeg har ikke rødt hår eller fregner. Jeg har ikke en ape og er livredd for hester. Har heller ikke en veske med gullmynter.. men jeg har en venninne som heter annika.. Sånn ellers har jeg nok det livet jeg ønsket meg litt senere..mann, og 2 barn.. og fast jobb, utdannelse,
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 22. juni 2008 #15 Skrevet 22. juni 2008 Da jeg var liten skulle jeg overta gården/småbruket til besteforeldrene mine og drive den. Det ble ikke akkurat sånn, men jeg driver gårdsbruk sammen med mannen min, og vi høster jorda etter mine besteforeldre. Men vi driver i litt større format enn 3 kyr og 7 sauer.... Hest har jeg, og litt fler barn enn jeg kan huske å ha drømt om som liten iallfall. Barn var liksom aldri tema i mine barndomsdrømmer for fremtiden. Men DYR derimot. Men jeg elsker alla barna mine enten jeg har født dem selv eller er stemor til dem.
LizzyG Skrevet 22. juni 2008 #16 Skrevet 22. juni 2008 Nei, lever ikke det livet jeg drømte om. Har opplevd både positive og negative ting som jeg ikke hadde drømt om at jeg skulle oppleve så tidlig i livet.
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #17 Skrevet 22. juni 2008 hehe..nei..jeg har i grunn aldri drømt om noe spesiellt liv. Lever i grunn et svært godt liv, friske barn, trygg økonomi, er god partner...ekke så verst, kun lappen og realisere meg selv som gjennstår...
litakine og Theodor Skrevet 22. juni 2008 #18 Skrevet 22. juni 2008 mangler utdannelse, men er bare 20 år, så det er ikke for sent... bor heller ikke den plassen jeg ønsker... Men jeg har mann, barn, hund, hus og bil, så det er vel mer enn hva jeg drømte om at jeg skulle ha når jeg var 20
April♥love Skrevet 22. juni 2008 #19 Skrevet 22. juni 2008 Tja, iallefall nesten. 1. Jeg har en mann jeg elsker. 2. Jeg har fått de barna jeg ønsket meg=) 3. Flott hus 4. Kanonbra bil Det var sånne ting jeg drømte om (materialistiske), men det er ikke helt en drømmeverden.
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #20 Skrevet 22. juni 2008 Nei men det betyr ikke at jeg ikke er lykkelig.. Drømmer er ikke like realistiske bestandig, og de forandrer seg innimellom. Jeg har fortsatt drømmer, men nå er de litt mer realistiske (+ noen som er sinnsyke)..
Alba44 Skrevet 22. juni 2008 #21 Skrevet 22. juni 2008 Ja, det har jeg. Har alltid drømt om å bli mamma og finne drømmemannen. Begge deler har gått i oppfyllelse ) Har i tillegg fått meg en utdannelse som gir meg en meningsfull jobb. Men; har jo mine sorger som jeg må ta med meg i livet...
-Lane- Skrevet 22. juni 2008 #23 Skrevet 22. juni 2008 Ja. Jeg hadde planlagt hvordan det skulle være når jeg var lita, og sånn er det utrolig nok blidd.. Heldige meg. Men nå har jeg andre drømmer.. Bedre arbeidstider for eksempel. Hater turnusarbeid
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 22. juni 2008 #24 Skrevet 22. juni 2008 nei, jeg har mer! hele livet mitt er perfekt! jeg har en herlig mann, en vidunderlig unge, en på vei, hus og hjem - men det viktigste - jeg er lykkelig. jeg er elsket, og jeg har noen å elske. og for meg er det toppen av vidunderlighet! og en herlig familie og herlige venner er jo bare frynsegoder da
Sessa ruger igjen... Skrevet 22. juni 2008 #25 Skrevet 22. juni 2008 Ja, det vil jeg vel si. Har funnet drømmemannen, fått en fantastisk frøken og venter en lillebror. Har fått kjøpt oss et hus vi kan bo i til vi ikke klarer gå i trapper lenger. Det er vel i grunnen det drømmen min alltid har vært. Når det gjelder jobb så aner jeg ikke hva jeg skal bli når jeg blir stor, men der har jeg heller ikke hatt noen voldsomme drømmer... Det største målet i livet mitt har vært å skape min egen familie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå