Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke noe lønn her i gården heller. Han kunne få fri en uke fikk han beskjed om. Latterlig! Mannen min jobber på Skeidar, å det går jo akkurat ikke dårlig med Skeidar..

Å ta en uke uten lønn har vi faktisk ikke råd til!

Håper dette blir en lov slik at arbeidsgiver blir pålagt å betale for disse 14 dagene. Det er jo de første dagene jeg virkelig trenger han hjemme!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du at de sa at han kun kunne få en uke uten lønn,eller var den uken med lønn. Er den uken med lønn er det jo ok,men han har krav på to uker fri,om de da betaler eller ei,er som sagt opp til arbidsgiver,men de kan ikke nekte ham 14 dager fri uten lønn.

Ting vil nok komme etter hvert og det kan jo hende at om noen år,er det lovbestemt med 14 dager fri rett etter fødselen,men det hjelper jo ingen nå,om det kommer senere.

Skrevet

Mannen min skal ha ferie i to uker fra en uke etter termin. Han får 2 uker lønnet permisjon i forbindelse med fødsel, men er det noen som vet om disse ukene faller bort dersom de kommer samtidig som ferien, eller om permisjonsukene evt. kan tas etter ferieukene? Og vet dere hvor det evt står noe om dette, sånn at han kan vise arbeidsgiver noe skriftlig? Har sett litt på nav sine nettsider, men der finner jeg som vanlig ikke det jeg leter etter...

Skrevet

Får ikke lønn i det hele tatt nei...

Skrevet

Min mann jobber privat, så han får heller ikke betalt. Så det betyr at det blir mindre ferie på han i sommer, slik at han tar to uker ferie når den lille kommer i september. Vi har ikke råd til å miste en halv månedslønn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...